بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران خود امتحان کنید

فتوتراپی یک روش متداول و بسیار موثر در درمان است که برای تجزیه بیلی روبین در بدن کودک شما از نور استفاده می کند. این اشعه بیلی روبین را شکسته و تجزیه کرده و موجب دفع آن از بدن نوزاد می گردد. زمانی که هنوز بدن کودک به میزان قابل توجهی از زردی نرسیده باشد و کودک در وضعیت نرمال به سر می برد شما متوجه برخی حالت های او می شوید. زمانی که مقدار گلبول های خون به علت بیماری عفونت، مسمومیت دارویی، نارسایی ژنتیکی و خود ایمنی از بین بروند و کبد قادر نباشد بیلی روبین غیر مزدوج در بدن را تولید کند این حالت روی می دهد. کبد مسئول حذف سلول های قرمز پیر از بدن می باشد. بنابراین بدن نوزاد آنتیبادی تولید میکند و او دچار زردی غیرعادی میشود که ممکن است به تعویض خون نیاز پیدا کند. زردی شایع ترین مشكل نوزادان در ابتدای تولد است و در موارد شدید ممكن است حتی در نوزادان طبیعی ایجاد آسیبهای جدی مغزی نماید و برای درمان آن از نور درمانی، دارو درمانی، تعویض خون و یا طب سنتی استفاده میشود. برای درمان زردی قدم اول فوتوتراپی است و در صورتی که زردی شدیدتر باشد، نوزاد نیاز به تعویض خون پیدا میکند. Article has ᠎been c​re at ed by  GSA  Co nt en t  Generato᠎r DEMO !

در برخی موارد ، فتوتراپی فقط برای 24 ساعت یا کمتر مورد نیاز خواهد بود ، در بعضی موارد ممکن است برای 5 تا 7 روز لازم باشد. در گروه اول مادر شیر خشت، در گروه دوم مادر و نوزاد هر دو شیرخشت، در گروه سوم نوزاد شیرخشت و درگروه چهارم نوزاد فقط پلاسبو (آب مقطر) دریافت کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و دستگاه فتوتراپی تنها کافیست با شرکت زردی کلینیک ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱ تماس حاصل فرمایید. درمان زردی نوزاد در منزل با پیشرفته ترین دستگاه فتوتراپی نی نی سایت: در قسمت اول گزارش زردی نوزادان، دکتر حسنعلی صابری، متخصص کودکان و نوزادان، درباره روشهای تشخیص زردی و نشانهها و درجات آن توضیح داد. اکنون در قسمت دوم این گزارش شما میتوانید با دلایل ایجاد زردی و روشهای درمان آنها آشنا شوید.

در مورد نمونهگیری ادرار نوزاد، بهتر است حتما از این خدمات آچاره استفاده کنید. پس باید خود را آماده کنید برای اجاره دستگاه زردی نوزاد. درست است که سن نوزاد در عدد زردی (jaundice) او تاثیر مستقیم دارد و با افزایش سن نوزاد به طور طبیعی عدد زردی کاهش پیدا میکند، اما پاسخ این سوال که زردی نوزاد تا چند روزگی خطرناک است به طور دقیق امکانپذیر نیست؛ زیرا ممکن است مثلا بگوییم تا 5 روزگی و همین باعث شود که والدین پس از 5 روز نظارتهای دقیق خود را از وضعیت سلامت کودک دریغ کنند و در این امر سهل انگاری داشته باشند و همین امر باعث وخیم شدن وضعیت کودک شود. ضروری است که کودک در پنج روز اول زندگی از نظر علائم زردی مانند زردی پوست و چشم به دقت مورد کنترل قرار گیرد. بیش از پنج دهه است که از دستگاه زردی و یا فتوتراپی به طور گسترده در مدیریت هیپربیلی روبینمی غیر کونژوگه نوزادان استفاده می شود. اونها که میگن نوزاد باید بستری بشه جیب شما رو می خوان خالی کنن ! بررسی های انجام شده نشان می دهد که یک نوزاد که برای کنترل زردی مجدداً بستری می شود ، باید سطح 13 – 14 میلی گرم در دسی لیتر داشته باشد تا بتواند فوتوتراپی را قطع کند.

با ما در مقاله اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. به همین دلیل دکتر صابری توصیه میکند:« برای رفع این نوع زردی، مادران باید مرتب به نوزادشان شیر بدهند. رنگ مدفوع به دلیل وجود بقایای بیلی روبین در آن است. بیلیروبین یک رنگدانه زرد است که در خون و مدفوع افراد است. خواب آلودگی نوازد : پیش از آنکه میزان بیلی روبین در خون نوزاد به قدری زیاد شود که قسمت سفیدی چشم نوازد شروع به تغییر رنگ و زرد شدن نماید، کودک به طور ناگهانی دچار خواب آلودگی می شود. شیـــرخشت صمغ درخت زبان گنجشک گل بوده، مادهای سفید رنگ كمی مایـــل به زرد و شیرین میباشد. قابل نصب میباشد . متاسفانه این نرم افزار که البته با یک ویجت موبایلی همراه میباشد هنوز در کشور ما ارائه نشده است اما به محض ورود آن به کشور از طریق همین مرکز در اختیار هموطنان عزیز قرار خواهد گرفت. اما بیایید در این بخش به این موضوع بپردازیم که چه نشانه هایی را می توانیم به عنوان نشانه های اولیه بروز زردی در نوزادان بشناسیم و در واقع در صورت بروز چه نشانه هایی می توانیم قبل از تغییر رنگ نوازد به زردی نوزاد خود پی ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *