تاریخچه مخفی اجاره دستگاه زردی نوزاد

تمام موارد ذکر شده این نکته ار یادآور می شود که تمام بیماری های سطحی و عمومی در صورت نادیده گرفته شدن می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد . توجه داشته باشید که اگر قصد دارید نوزادتان را در خانه درمان کنید به هیچ وجه استرس نگیرید و تمام کارها را با خونسردی تمام انجام دهید. اگر در رفت و آمد به مراکز درمانی مشکل دارید یا نمیخواهید نوزادتان در معرض ابتلا به بیماری های مسری قرار بگیرد میتوانید سرویس درمان زردی نوزاد در منزل را درخواست دهید. وی ادامه داد: حداقل فاصله لامپ از نوزاد باید 45 تا حداکثر 75 سانتی متر باشد و لامپی با فاصله بیشتر از 75 سانتی متر نتیجه مناسب درمانی را نمی دهد. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می کند که همه نوزادان تازه متولد شده قبل از ترخیص از بیمارستان و هنگامی که کودک بین 3 تا 5 روز است از نظر زردی مورد معاینه قرار گیرند. زردی نوزاد یک بیماری شایع است ، به ویژه در نوزادانی که قبل از 38 هفته بارداری متولد می شوند (نوزادان نارس) و برخی از نوزادان شیرده. زردی یکی از آسیب های شایع در کودکان و به ویژه نوزادان است. زردی در نوزادان بسیار شایع است و زمانی رخ می دهد که سطح بیلی روبین در خون بالا باشد؛ اما اگر سطح بیلی روبین همچنان بالا بماند، نوزاد باید در بیمارستان بستری شود.

This c​onte​nt has ᠎been w​ri​tten wi​th G᠎SA  Conte​nt ​Ge ne rato r DEMO!

در اکثر موارد زردی در نوزاد طبیعی است، اما گاهی اوقات زردی می تواند نشان دهنده یک بیماری زمینه ای باشد. شرکت زردی شکن رسام با چندین سال سابقه درخشان در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد و اجاره دستگاه فتوتراپی اساس کار خود را بر پایه خدمت آغاز کرد و در حال حاضر از برترین سرویس دهندگان اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد در ایران است. شرکت پرستاری جهان پرشین با سابقه چندین ساله در زمینه خدمت رسانی به مردم، پرستاران کودک کارآزموده را برای پرستاری کودک در منزل استخدام کرده است که می توان برای مراقبت از نوزادان و درمان زردی نوزاد از آنان کمک گرفت. یک اختلال زمینه ای ممکن است باعث زردی نوزاد شود. ایمونوگلوبولین داخل وریدی (IVIg) – در موارد ناسازگاری راسوس یا ABO ، نوزاد ممکن است تزریق ایمونوگلوبولین داشته باشد. علت بروز یرقان در نوزادان چیست ؟ آكادمی اطفال توصیه می كند نوزادان تازه متولد شده از نظر یرقان طی معاینات معمول پزشکی و حداقل هر هشت تا 12 ساعت در بیمارستان بستری شوند. اگر نوزاد شما زودتر از 72 ساعت پس از تولد ترخیص شده است، حتماً تا دو روز پس از ترخیص برای معاینهی یرقان به پزشک مراجعه کنید.

بدن نوزادان به دلیل تولید بیشتر و تجزیه سریعتر گلبولهای قرمز در چند روز اول زندگی، بیلی روبین بیشتری نسبت به بزرگسالان تولید میکند. زردی پوست و چشم اولین علامت این بیماری است که دو تا چهار روز بعد از تولد شروع و امکان دارد قبل از پخش شدن به سایر قسمت های بدن در چهره کودک نمایان شود. یکی از چالش های مهم که بعد از تولد نوزاد، والدین با آن روبرو می شوند، زردی نوزاد است که پوست و چشم نوزاد زرد می شود. یکی از مهم ترین چالش هایی که والدین پس از تولد نوزاد با آن روبه رو هستند زردی نوزاد است. روش های مختلفی برای درمان زردی نوزادان وجود دارد که به عنوان والدین و پرستار نوزاد بهتر است با این روش ها آشنا باشید. اگر زردی کودک شدید تر باشد امکان دارد از سایر درمان ها استفاده کرد. رنگ زرد در کودک عمیق تر شده باشد. در این مطلب در رابطه با خطرات تفکرات و درمان های سنتی برای رفع زردی یا یرقان به شما توضیح دادیم ، بنابراین به جای استفاده از روش های سنتی به حرف پزشک نوزاد خود توجه کنید. در روش درمان فتوتراپی کودک را روی تخت مخصوص زیر نور طیف آبی قرار داده که کودک باید فقط پوشک و عینک محافظ داشته باشد.

این روش فقط در صورتی انجام می شود که فتوتراپی موثر واقع نشود زیرا کودک باید در یک بخش مراقبت ویژه (ICU) برای نوزادان باشد. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند برای ما قابل اتکا تر هم باشد. در این روش برای درمان زردی در نوزادان، خون نوزاد با یک خون تازه تعویض می شود. برای زردی خفیف، می توانید از داروهای خانگی (البته پس از مشورت با پزشک) کمک بگیرید؛ اما اگر سطح بیلی روبین همچنان در حال افزایش است، باید فوراً نوزاد خود را به پزشک ببرید. شما می توانید با تکمیل فرم ثبت سفارس موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمایید. با استفاده از داروهای منظم و داروهای خانگی ، می توانید به طور موثرتری با زردی مبارزه کنید. همان طور که ذکر شد بسیاری از نوزادان در هفته های اول تولد دچار زردی یا یرقان می شوند اما ممکن است در برخی از نوزادان یرقان قابل مشاهده نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *