تبریک می گویم! اجاره دستگاه زردی نوزاد در اصفهان شما دیگر مرتبط نیست

این به این معنی است که لباس به منبع دیگری برای شارژ نیاز ندارد. از آنجایی که در این لباس از چراغهای الایدی کم قدرت به عنوان منبع نور استفاده میشود، باتریهای کوچک برای نیرو دهی به آنها کافی است. برای این کار کافی است، نوزاد را در یک پتوی فتو تراپی (این پتو قادر است نور آبی از خود متساعد کند و همین نور میزان بیلی روبین را کاهش میدهد) قرار دهید تا میزان بیلی روبین بدنش کاهش یابد. اگرچه به تنهایی یک بیماری نیست ، اما ممکن است نشانه ای از وضعیتی اساسی در پزشکی باشد . فتوتراپی به طور کلی برای زردی نوزاد بسیار موثر است و عوارض جانبی کمی دارد ، اگرچه ممکن است کودک دچار بثورات پوستی موقت و اسهال شود. والدین می توانند با اجاره دستگاه فتوتراپی در اسلامشهر به درمان نوزاد خود کمک کنند. بستن شیشههای پنجره به خاطر آن است که کمی نور مستقیم خورشید را فیلتر کند، سپس به بدن نوزاد برسد.

در این شرایط نور خورشید باعث میشود، بیلی روبین در پوست حل شده و از طریق ادرار از بدن خارج شود. در صورتی که نوزادتان زردی کمی دارد، نیاز آن چنانی به درمان نیست اما با این وجود بعد از مشاوره با پزشک میتوانید نوزاد خود را حداقل ۴ بار در روز به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید. نوزاد در طي ۵ روز بعد از زايمان به معاينه نياز دارد. در بزرگسالان زردی ممکن است خطرناک باشد ، به همین جهت به ارزیابی احتیاج دارد . اگر قبل از این مدت مرخص شوید ، ممکن است کودک شما به آزمایش پیگیری نیاز داشته باشد یا اینکه کودک قبل از آزمایش نمی تواند از بیمارستان ترخیص شود. اما اگر سطح بیلی روبین همچنان بالا باشد ، کودک باید در بیمارستان بستری شود. اگر میزان سطح بیلی روبین بیش از حد مجاز باشد، نوزاد باید تحت تابش لامپهای خورشیدی ویژه قرار بگیرد. البته برای این کار لازم است شیشیه پنجره بسته شود و نوزادتان از پشت شیشه آفتاب بگیرد.

این روش خانگی بسیار آسان میتواند باعث کاهش سطح زردی نوزادتان شود. در زیر برخی از علائمی که سطح زردی را در نوزادان و بزرگسالان نشان می دهد ، بررسی شده است … برای انجام آزمایش نوزاد و بررسی کمکاری مادرزادی تیروئید، بین روز سوم تا پنجم پس از تولد نوزاد، یک نمونه خون از پاشنۀ پای نوزاد گرفته میشود و در صورت تشخیص بیماری، درمان بلافاصله شروع میشود. از عوارض درمان نشدن زردی میتوان به فلج مغزی، عقبماندگی ذهنی، حملات صرعی، اشکال در تعادل حرکتی، ناهنجاریهای دندانی و ناشنوایی اشاره کرد که دیگر قابل درمان نیستند؛ پس با مشاهده نخستین نشانههای زردی در کودکتان بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. علائم زردی نوزاد تازه متولد شده معمولاً ۲ تا ۳ روز پس از زایمان ایجاد می شود و تا زمان حدود ۲ هفتگی کودک بدون درمان بهتر می شود. کودکانی که از شیر مادر تغذیه میشوند باید در روزهای اول پس از تولد هشت تا دوازده بار در روز شیر بخورند. Th᠎is w᠎as creat​ed ᠎with G SA Content G​en​er ator Dem᠎oversi᠎on​!

زردی معمولی معمولا پس از تکامل کبد نوزاد، خودبهخود ازبین میرود. پس درصورتیکه عوامل زیر را مشاهده کردید، حتما با پزشک تماس بگیرید: درصورتیکه زردی مدام گستردهتر و شدیدتر میشود. چه زمانی باید در مورد زردی نوزاد با پزشک مشورت کرد؟ بر اساس تحقیقات خوردن یک برش هندوانه یا دو فنجان آب هندوانه در طول روز توسط مادر، میتواند موثر در رفع زردی نوزاد باشد. دو نوع از زردی ممکن است در کودکانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، رخ می دهد. آب برگ گندم همچنین میتواند باعث پیشگیری از زردی نیز شود. گفته شده است که اگر ۲۰ قطره از آب برگ گندم را به همراه مکمل غذایی نوزاد به وی خورانده شود، می تواند برای رفع زردی پوست موثر باشد. ضروری است که افراد با یک رژیم غذایی متعادل، ورزش منظم و عدم زیاده روی در مصرف الکل، سلامتی این ارگان حیاتی را حفظ کنند. به گزارش سایت الودکتر، معمولاً زردی نوزادان بیماری جدیای محسوب نمیشود و طی یک تا 2 هفته بهبود مییابد اما چنانچه میزان بیلیروبین بالاتر از حد بوده و بدون درمان باقی بماند، بیلیروبین وارد مغز شده و باعث وارد آمدن آسیبهای جدی به مغز میشود؛ بررسی و درمانهای اولیه و زودهنگام زردی نوزادان میتواند از بروز این عوارض جدی جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *