توقف از دست دادن زمان و شروع درمان زردی نوزاد

با استفاده از دستگاه فتوتراپی بیلی روبین های موجود در خون نوزاد تغییر شکل داده و از طریق مدفوع دفع خواهند شد. در نوزادانی که کمتر از ۲٫۵ کیلوگرم وزن دارند یا زودتر از ۳۷ هفتگی به دنیا میآیند، به دلیل نارس بودن احتمال زردی بالا است. به طور معمول در 60 درصد نوزادان تازه متولد شده زردی دیده می شود که توصیه می کنیم هر چه سریع تر نسبت به درمان آن اقدام شود. زردی نوزادی یا ایکتر یک بیماری شایع در روزهای نخست تولد است ، که می توان گفت در اکثر نوزادان تازه متولد شده دیده می شود. شایان ذکر است که قیمت دستگاه فتوتراپی با توجه به نوع آن و نوع درمانی آن برای بیماران مختلف، متفاوت می­باشد. کبد به تجزیه ماده یاری می کند بنابراین می توان آن را از بدن در مدفوع خارج کرد. توجه نمایید که چایهای گیاهی مانند چای نعناع گربهای و یا چای قاصدک میتواند با انتقال مواد مغذی از بدن مادر به بدن نوزاد، باعث سمزدایی و از بین رفتن رنگدانههای اضافه در پوست کودک شود.

تابش این نور روی پوست بدن نوزاد ، مولوکول­های بیلیروبین خون نوزاد را شکسته و در مراحل پیچیده درمانی باعث می­شود که از مدفوع نوزاد دفع شود. آن را می­توان در منزل نیز به راحتی استفاده نمود و بعد از طول درمان آن را به محل دریافتی دستگاه برگردانید. یکی از مسائل مهم این است که والدین چند روز بعد از تولد نوزادان را برای معاینه نزد پزشک ببرند. شدت زردی نوزادان با میزان بیلی روبین خون تعیین می شود.اگر این عدد بعد از تولد بین اعداد 13 تا 14 و یا 15 تا 17 را نشان دهد،می تواند درمان زردی نوزاد را با سختی همراه کنددرمان زردی نوزاد اگر به موقع و اصولی انجام نشود می تواند منجر به فلج مغزی ،عقب ماندگی ذهنی،حملات صرع، اشکال در تعادل حرکتی،ناهنجاری های دندانی و ناشنوایی شود که دیگر قابل درمان نیستند. درصورت نیاز به دستگاه فتوتراپی با توجه به تجویز پزشک معالج نوزاد ، جهت تهیه دستگاه با ما تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت نسبت به تحویل دستگاه های کاملا استاندارد به همراه آموزش استفاده از دستگاه به همراه یک عدد چشم بند مخصوص فتوتراپی در اسرع وقت به شما اقدام شود.  C᠎on᠎tent h as been gener​ated  wi th the help of G​SA  C ontent G ener​ator ​DEMO᠎!

دارای 4 عدد لامپ ال ای دی با طول موج مؤثر بر یرقان نوزادان است. این مقدار نور در افزایش قدرت برای درمان یرقان نوزاد بسیار مؤثر است. با مشاهده یک پرستار انگلیسی در سال 1956 تأثیر نور در کاهش بیلی روبین نوزادان شناخته شد.تحقیقات بعدی نشان داد که چگونه انرژی نور توسط مولکول های بیلی روبینی جذب می شوند.پس از تبدیل آن به ایزومر نوری و ایزومر ساختاری به آسانی از طریق ادرار و کبد دفع می شود. اگر در درمان نیاز به تابش نور زاویه دار باشد از این 4 لامپ با تنظیم زاویه دلخواه صورت می­گیرد. این نوع دستگاه دارای یک پایه تلسکوپی است که می­تواند منبع نور را تا 20 سانتی متری نوزاد تنظیم کند. این نوع زردی که زردی فیزیولوژیک نامیده میشود، معمولاً در روز دوم یا سوم زندگی نوزاد روی پوستش ظاهر میشود و طی دو هفته خودبهخود از بین میرود. مرکز درمان در منزل ” پرتو نوزاد پارس” دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی با دستگاه استاندارد خانگی فتو تراپی نوزاد دلبندتان را در منزل شما ودر کنار مادر درمان می نماید. این نوع فتوتراپی برای درمان یرقان نوزادان طراحی شده است. در هنگام تحویل فتوتراپی خانگی باید: 1- چشم بند بهداشتی 2- برگه راهنما را دریافت کرد.

طبق این نیاز شرکت­های تولید کننده این دستگاه به فکر راهی برای اجاره دادن این دستگاه نیز افتاده اند و آن را به صورت اجاره ای به بیماران تحویل داده و هزینه اجاره را دریافت می­کنند . شهرهای دیگری همچون اصفهان ، قم ، مشهد ، شیراز ، تبریز، ارومیه ، و کرمانشاه نیز دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد را به فروش می­رسانند. مرکز فتوتراپی پرتو طب سلامت، بزرگترین و مجهزترین مرکز ارائه خدمات فتوتراپی و درمان زردی نوزاد در منزل با 11 سال سابقه در زمینه اجاره جدید ترین و بروز ترین دستگاه های درمان زردی نوزاد در منزل در خدمت شما عزیزان است. فتوتراپی ذکر شده برای نوزادانی که بیلیروبین خون آنها بالای 18 میلی گرم در لیتر است مورد استفاده قرار می­گیرد. درمان یرقان نوزاد با مقدار بیلیروبین زیر 18 میلی گرم در لیتر انجام می­شود. برای درمان این نوزادان بیلیروبین زیر 18 میلی گرم در لیتر نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *