جنگ علیه اجاره دستگاه زردی نوزاد

در ضمن برای درمان زردی نوزاد تجویز می شود و کاملا بدون ضرر است. شایان ذکر است مصرف این فراورده به همراه نوردرمانی اثر سینرژیسم داشته و سبب کاهش بیلی روبین خون می گردد. بیلی ناستر کاهنده بیلی روبین خون بوده ولی اثر گذاری آن کمی طول می کشد. شایان ذکر است این قطره اثر سویی برای نوزاد نداشته و عوارض زیادی برای آن گزارش نشده است. قطره خوراکی بیلی ناستر از عصاره آبی شیرخشت حاصل می شود و در درمان زردی نوزاد تاثیر زیادی دارد. میانگین بیلی روبین غیر مستقیم در گروه شاهد 4/1±7/11 میلی گرم در دسی لیتر و در گروه مورد 6/1±4/12 میلی گرم در دسی لیتر بود و بیلی روبین مستقیم در گروه شاهد 1/0±4/0 میلی گرم در دسی لیتر و در گروه شاهد 1/0±5/0 میلی گرم در دسی لیتر قبل از درمان بود که بین دو گروه اختلاف معنی داری نداشت. مصرف این قطره کاهنده میزان بیلی روبین خون است. تا زمان تولد کودک در حدود 2 هفته ، کبد وی در پردازش بیلی روبین موثرتر است ، بنابراین زردی اغلب در این سن خود را اصلاح می کند بدون اینکه آسیبی ببیند.

این مدت زمان را مشتری لزوماً نمی تواند تشخیص دهد بجز اینکه از سیاهی یا پرنور بودن مهتابی ها مشخص شود که باز هم بعید به نظر می رسد. خیار به دلیل اینکه طبع سردی دارد بسیاری از درمانگران طب بر این باورند که مصرف آن میتواند تاثیر بسیار زیادی بر کاهش درجه زردی نوزاد داشته باشد. از عوامل تشدید کننده زردی نوزاد می توان به دیابت مادر، نارس بودن نوزاد، نژاد، برخی داروها، نوزاد مذکر، تاخیر در مدفوع نوزاد، شیر مادر، سابقه زردی فیزیولوژیک در خواهر و برادر و کاهش اشاره نمود. برای درمان زردی اطفال می توان از دستگاه فتوتراپی استفاده کرد. زردی نوزادان در اغلب موارد قابل درمان است، اما در موارد شدید در صورتی که درمان نشود می تواند بسیار خطرناک باشد. زردی نوزادان در اغلب موارد بدون هیچ مشکلی برطرف میشود؛ اما در برخی موارد نیاز به رسیدگی پزشکی دارد. اما اگر درجه زردی زیاد باشد برای درمان به اجاره دستگاه زردی نوزاد با فتوتراپی نیاز خواهد داشت. سؤال اصلی این است که چطور می توانیم از زردی نوزاد قبل از قدم گذاشتن در این دنیای مادی، جلوگيري کنیم؟

مانیتول به عنوان اصلی ترین ماده موثر خوراکی قطره مذکور به میزان کمی توسط دستگاه گوارش جذب شده و در روده موجب اسهال اسموتیک می گردد. اصلی ترین راه حل به منظور پيشگيري از زردی نوزاد در زمان بارداری، تصفیه خون و پاکسازی کبد مادر باردار از ماده های فاسد و زاید میباشد . از حجامت در زمان حاملگی غفلت نکنید:حجامت در طی دوران حاملگی میتواند باعث تصفیه خون و پاکسازی کبد از ماده های زاید شود و این کار به جلوگيري از زردی در نوزادان بسیار کمک ميکند . عرق کاسنی نه تنها میتواند جلوی زردی جنین را بگیرد بلکه به دلیل تصفیه خون و پاکسازی کبد از ماده های زاید و فاسد، نقش بسیار موثری در زيبايي فرزند دارد. حجامت نه تنها سبب جلوگيري از زردی نوزاد ميشود بلکه به علت پاکسازی کبد از ماده های سمی و فاسد و هم پاک سازی خون از ماده های زاید سبب زيبايي جنین هم ميشود .

᠎This data has ᠎be en written  by GSA Conten t Generator DEMO!

تصفیه و پاکسازی خون و کبد یک مادر باردار نه تنها سبب جلوگيري از زردی نوزاد ميشود بلکه تأثير زيادي هم بر زيبايي جنین دارد. در صورتی که شدت زردی نوزاد کم باشد می توانید با استفاده از روش های طب سنتی مانند خوردن عرق کاسنی، آب انار، شیر خشت و ترنجبین توسط مادر زردی نوزاد را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید. در صورت نیاز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط تلفنی در تمام ساعات شبانه روز با نزدیکترین شعبه محل سکونت خود با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. اگر بتوانیم در حین حاملگی یک خانم حامله از زردی نوزاد جلوگيري کنیم، می توانیم جلوی بسياري از سختی های مربوط به زردی نوزادان که بعد از زایمان گریبانگیر خانواده ها ميشود را بگیریم. براي حجامت در زمان حاملگی توجه داشته باشید که زمان آن بعد از ماه چهارم حاملگی و در سه ماهه دوم حاملگی است و ماه پنجم حاملگی بهترین زمان حجامت در زمان بارداری میباشد . امروزه از عصاره این گیاه دارویی قطره ای خوراکی معرف به بیلی ناستر تهیه شده که به همراه نور درمانی تا حدود زیادی سبب بهبود زردی نوزاد می شود به طوری که سه روز بعد از استفاده از این دو روش درمانی حدود 90 درصد نوزادان درمان می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *