حقایق اساسی درمان زردی نوزاد

فاکتور سوم سرعت شرکت مورد نظر در ارسال دستگاه به محل مورد نیاز شماست و البته نکته مهم پشتیبانی و خدمات پس از تحویل دستگاه است که بسیار حائز اهمیت خواهد بود. انتظار میرود که شرکت ارائهدهنده خدمات اجاره و کرایه دستگاه زردی، به شما آموزش نصب و راهاندازی آن را شرح داده، دفتر ثبت گارانتی و طول عمر دستگاه را به همراه داشته و همینطور قیمتگذاری اصولی و مناسبی نیز انجام دهد. اگر نوزادتان دچار زردی شده است، مرتباً به او شیر بدهید. بهتر است هر دو ساعت یکبار درمان را قطع کرده و به مدت 30 دقیقه به نوزاد شیر بدهید. البته این محدوده زمانی تا حدودی بستگی به نوع دستگاه، سطح بیلیروبین نوزاد و همینطور شرایط فیزیکی و وزنی کودک خواهد داشت. البته ممکن است برای نوزادان نارس از فتوتراپی فیبراپتیک استفاده شود. احتمالاً پرسشهای زیادی در ذهن شما وجود دارد، در مورد کارکرد این دستگاه، مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده با آن مواجه شوید و یا حتی چگونه از سیستم فتوتراپی استفاده کنید. دکتر آزادگان افزود: این مقدار خیلی در درمان تاثیرگذار نیست، اما عوارض بسیار زیادی دارد که می تواند باعث کم شدن آب بدن و در نتیجه بی حالی شدید نوزاد شود. این نوع لامپها با لامپهای مهتابی معمول متفاوت است و استفاده از مهتابی در منزل برای نوزاد، خطر گرم شدن بیش از حد بدن و از دست رفتن آب بدن نوزادان را در پی دارد.

Data was c᠎reated ​with the  he lp of GSA C on tent Gen᠎erat or Dem​ov ersion .

تعداد لامپهای دستگاه ثابت از مدلهای پرتابل بیشتر بوده و محفظهای از شیشه UV برای جلوگیری از انتشار امواج مضر نیز روی آن تعبیه گردیده است. زردی طول کشیده بالینی بر اساس وجود رنگ زرد پوست و غشاهای مخاطی و سن بیش از 14 روز در نظر گرفته شد و آزمایش­ های لازم جهت بررسی علل ایکتر انجام شد. عموماً لازم است که شدت تابش نور فتوتراپی حداقل ۱۲ میکرووات باشد. بهتر است هر نیم ساعت یکبار پوزیشن کودک را زیر نور دستگاه تغییر دهید. گاهی یک نفر توصیه می کند حتما فرزند خود را زیر نور مهتابی قرار دهید تا فرزند شما دچار زردی نشود. همینطور اگر هنوز نگرانیتان پابرجاست، ترجیح ما این است که همواره در دوره درمان کودک خود با پزشک متخصص اطفال در تماس باشید و هر لحظه وضعیت فرزند خود را چک کنید. لامپهایی از تاریخ انقضاء آنها گذشته باشد هیچ بهبودی برای فرزند شما حاصل نمیکنند و حتی ممکن است سبب بروز عارضههای پوستی و مشکلات بیشتری در بدن نوزادان شوند. در ادامه ما قصد راهنمایی در خصوص رفع مشکلاتی را داریم که ممکن است شما با دستگاههای فتوتراپی داشته باشید. البته مشاورین مراکز اجاره فتوتراپی نیز میتوانند شما را راهنمایی کنند. در این موارد با پزشک معالج تماس بگیرید و از او راهنمایی بخواهید.

منبع نور باید در فاصله استاندارد از نوزاد قرار بگیرد. ترجیحاً از نور آبی استفاده کرده و همینطور طول عمر لامپ را نیز به شما نشان دهد. ما در ادامه به مقایسه نوع نور این دستگاهها و تکنولوژی بکار رفته در آنها میپردازیم. نور دستگاه فتوتراپی به بیلیروبین موجود در خون اکسیژن اضافه میکند و این باعث میگردد که ماده خطرناک بیلیروبین آسانتر در آب حل شود. در صورت مصرف ادویه توسط مادر شیرده، این ماده درشیرش ترشح میشود و پوست نوزاد به زردی میگراید. اگر کودک شما به اسهال دچار شده است سعی کنید زودبهزود پوشکش را تعویض کنید. میتوانید ازروی آن چک کنید که آیا لامپ بهتازگی تعویض شده است یا خیر. 13-08-1398 فواید روغن خراطین، آیا بیضه را بزرگ میکند؟ معاینه بالینی: متخصص اطفال وجود نشانههای زردی را در نوزاد بررسی میکند. آکادمی اطفال آمریکا AAP توصیه می کند که همه نوزادان تازه متولد شده قبل از ترخیص از بیمارستان و دوباره هنگامی که کودک بین 3 تا 5 روز است از نظر ابتلا به زردی مورد معاینه قرار گیرند و در صورت ابتلا اقدام به درمان زردی نوزاد آغاز گردد. موارد خفیف زردی در نوزادان تازه متولد شده، به خودی خود و بدون درمان از بین میرود و هیچ مشکل کبدی پایداری ایجاد نمیکند.  Post has ​been c​reat ed with GSA C​on te​nt Gener​at or Demoversi on!

همینطور راه حلی نیز برای کرایه آسان فتوتراپی به شما پیشنهاد میدهیم. 09-05-1397 راه درمان فیبروم رحم، توجه کنید! کارشناسان ما با توجه به توضیحاتی که شما از نوزاد خود می دهید بهترین دستگاه را معرفی میکنند و شما با اجاره آن می توانید درمان امن تر را در منزل داشته باشید. در این میان تعدادی از ارائه دهندگان خدمات و شرکتهای اجاره دستگاه زردی با توجه به شرایط نوزاد قیمتهای نجومی ارائه میدهند که غیرعادی میباشد. اولویت سوم، سرعت عمل مؤسسه در ارسال دستگاه به محلی است که شما میخواهید و صدالبته یک تبصره مهم یعنی پشتیبانی و خدمات پس از تحویل دستگاه که بسیار اهمیت دارد . زردی نوزاد یک عارضه بسیار شایع در نوزادان… نوزادانی که قبل ازهفته 37 بارداری به دنیا می آیند، به احتمال بسیار زیاد به زردی دچارمی شوند. به طور کلی در هنگام اجاره دستگاه زردی نوزاد بهتر است به سراغ مدلهایی بروید که توسط برندهای معتبر ساخته و تولیدات جدیدتر بازار هستند. Th᠎is content w᠎as generat ed by GSA Content Ge nerato r DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *