حقایق کمی شناخته شده درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد – و چرا اهمیت دارند

دارای 4 عدد لامپ ال ای دی با طول موج مؤثر بر یرقان نوزادان است. این مقدار نور در افزایش قدرت برای درمان یرقان نوزاد بسیار مؤثر است. در مدل های 224، 222 و 225 این نوع فتوتراپی ، لامپ­های LED با طول عمر بالا تعبیه شده اند که درون محفظه فتوتراپی اینتنزیوی مدار 360 درجه، با تمام قدرت به بدن نوزاد تابانیده می­شوند. درباره طول عمر لامپ­ های دستگاه فتوتراپی نیز حتماً اطلاعات لازم را بدست آورد. شماره 3: قیمت انواع دستگاه فتوتراپی چگونه است؟ برای اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید با شماره های درج شده در وب سایت زردی کلینیک تماس بگیرید. شکل زیر نیز مدل خانگی دستگاه فتوتراپی را نشان می­دهد. شرکت خدماتی و درمانی ” پرتو نوزاد پارس” بزرگترین و گسترده ترین مرکز ارائه خدمات تخصصی فتوتراپی استاندارد خانگی در ایران، با دستگاه استاندارد خانگی فتوتراپی نوزاد دلبندتان را در منزل شما و در کنار مادر درمان می نماید . This con᠎tent was writt᠎en by GSA Content᠎ G​en erat​or  DE MO !

در این پست میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید به جای صرف هزینههای گزاف و نگهداری نوزاد در بیمارستان و دور از دسترس مادر، آن را با هزینه بسیار کمتر از بیمارستان در منزل و در کنار خانواده درمان کنید. این زردی معمولا از سر شروع شده و به سینه، شکم، بازوها و پاها گسترش مییابد. زردی بیشتر از صورت شروع میشود و بعد به جاهای دیگر بدن گسترش مییابد. البته که این شرکت در مورد اطمینان صحت عملکرد دستگاه ها پس از هر بار مصرف آن را مورد بررسی قرار می دهد و در واقع اگر می خواهید اجاره دستگاه زردی نوزاد را انجام دهید باید بدانید که پس از هر بار استفاده باید سرویس شده و عملکرد آن ها به طور دقیق تست شود. فتوتراپی در واقع به معنای درمان به وسیله ی فوتون ها و نورها می باشد. آشنایی با زردی در نوزادان و شناخت علائم آن به شما کمک میکند تا به موقع برای درمان کودکتان اقدام کنید. این پروسه در یک مرکز مراقبتهای ویژه نوزادان انجام میشود. اگر نوزاد تازه متولدشده شما به زردی مبتلا باشد، متخصص اطفال متناسب با شدت بیماری انجام فتوتراپی را به شما توصیه میکند. درصورت نیاز به دستگاه فتوتراپی با توجه به تجویز پزشک معالج نوزاد ، جهت تهیه دستگاه با ما تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت نسبت به تحویل دستگاه های کاملا استاندارد به همراه آموزش استفاده از دستگاه به همراه یک عدد چشم بند مخصوص فتوتراپی در اسرع وقت به شما اقدام شود.

دستگاه تابش نوری با طول موج 450 نانومتر است. تابش این نور روی پوست بدن نوزاد ، مولوکول­های بیلیروبین خون نوزاد را شکسته و در مراحل پیچیده درمانی باعث می­شود که از مدفوع نوزاد دفع شود. این دستگاه مختص نوزادان تازه متولد شده که مبتلا به یرقان هستند استفاده می­شود. درمان یرقان نوزاد با مقدار بیلیروبین زیر 18 میلی گرم در لیتر انجام می­شود. فتوتراپی ذکر شده برای نوزادانی که بیلیروبین خون آنها بالای 18 میلی گرم در لیتر است مورد استفاده قرار می­گیرد. برای درمان این نوزادان بیلیروبین زیر 18 میلی گرم در لیتر نیاز است. شکل زیر این مدل را نشان می­دهد. این مدل دستگاه، یک مدل معمولی ، و استاندارد است که دارای led می­باشد. این مدل دارای 4 لامپ برای استفاده انکوباتور نوزاد و یا کات نوزاد در درمان یرقان نوزادان طراحی شده است. خیر، لامپ مهتابی گرمای بسیار زیادی را تولید میکند و باعث آسیب رسیدن به پوست نوزاد و سوختگی و بالارفتن دمای بدن او میشود.

شایان ذکر است که قیمت دستگاه فتوتراپی با توجه به نوع آن و نوع درمانی آن برای بیماران مختلف، متفاوت می­باشد. پایه­ های متحرک و کیف آن قابل حمل می­باشد. آملا یکی از داروی های قدیمی درمان زردی است که سرشار از ویتامین C و بسیاری از مواد مغذی و آنتی اکسیدان قوی برای تقویت کبد میباشد . آمارها نشان داده است که 60درصد نوزادان رسیده، روز دوم یا روز سوم پس از تولد دچار زردی می شوند که پس از یک هفته زردی آنها ناپدید می شود. مصرف آب انار برای درمان زردی نوزاد تازه متولد شده در طب سنتی توصیه میشود و در صورت مصرف توسط مادر باردار میتواند در کاهش زردی نوزاد پس از تولد موثر باشد. بیشتر موارد زردی طبیعی هستند، اما گاهی اوقات زردی میتواند نشاندهنده یک بیماری زمینهای باشد. در موارد نادر نیز زردی میتواند تا انگشتان پای کودک پیش برود. برای نوزادانی که یرقان دارند والدین می­توانند زیر نظر پزشک در منزل و در کنار مادر کار درمان را انجام دهند. مرکز درمان در منزل ” فتونوزاد پارس ” دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی با دستگاه استاندارد خانگیفتو تراپی نوزاد دلبندتان را در منزل شما ودر کنار مادر درمان می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *