درمان زردی نوزاد: آیا در واقع نیاز دارید؟ This can آسانتر کردن تعیین!

اگر این رژیم را برای دو ماه یا بیشتر ادامه دهید یک روش درمانی مکمل بسیار عالی برای مبارزه با پوکی استخوان شما خواهد بود. شدت نور این لامپ ها در طول زمان به تدریج کم می شود بنابرین لازم است که هر شش ماه یکبار بررسی شوند. با توجه به این که طول موج های نور این لامپ ها بین 400 تا 520 نانومتر را شامل می شوند، هنوز هم اشعه خطرناک فرابنفش وجود داشته ولی در آن زمان توانسته بودند بخش قابل توجهی از آن را کاهش دهند و روند درمان با دستگاه فتوتراپی تونلی با سرعت و کیفیت بهتر اتفاق می افتاد. همچنین اگر در ساختار دستگاه فتوتراپی، لامپ های فلئورنست مورد استفاده قرا بگیرند، باید توجه داشته باشید که تعداد ساعات مشخص کارکرد خوب این لامپ ها حدود 1200 ساعت می باشد. 2- عمر گلبول قرمز در این نوزادان كمتر است و در نتیجه بیلی روبین بیشتری در این نوزادان تولید می شود. دستگاه فتوتراپی یا همان دستگاه زردی نوزاد در دو مدل بیمارستانی و خانگی تولید می شود . مدل های خانگی پرتابل و قابل حمل می باشند و توسط مراکز پرستاری در منزل و درمان در منزل بصورت اجاره ای در اختیار والدین قرار داده می شوند .

قیمت دستگاه زردی نوزاد بستگی به مدل دستگاه ، منبع تور، تعداد لامپ ها و جنس بدنه دارد . سپس به عنوان زباله از بدن خارج می گردد. اما بهتر است که این معجون را به عنوان میان وعده استفاده کنید. لامپ های تولید کننده دستگاه زردی نوزاد، به دلیل نداشتن اشعه خطرناک فرابنفش((UV، هیچ خطری برای نوزا ندارند و به ندرت عوارض جانبی به دنبال خواهد داشت اما برای اطمینان از چشم بند های مخصوصی برای محافظت از چشم آنها در برابر نور فتوتراپی استفاده می شود. اما بهبود بدون درمان فقط مختص نوزادانی است که سطح بیماری خیلی پایین باشد و نوزاد به جای پیشرفت بیماری روز به روز بهبود پیدا کند. سنجد دمای بدن افراد گرم مزاج را پایین آورده و رطوبت بدن آنها را نیز میگیرد. این دستگاه های فتوتراپی دارای فن خنک کننده هستند تا دمای داخل تونل به حد زیادی بالا نرود. روی چشمهای نوزاد یک چشمبند قرار داده میشود تا چشمهای او در برابر نور مصون و محفوظ بماند. همچنین LED ها گرما و حرارت کمی تولید می کنند و می توان آنها را نزدیک نوزاد قرار داد. Content has been gener​ated wi th GSA C​ontent Generator᠎ D emoversion᠎!

همانطور که از اسمش پیداست موجب می شود که بدن نوزاد و امواج بیشترین تماس را باهم پیدا کنند و قابلیت چرخش در آن وجود دارد و با کمی خرچش، بدن نوزاد جابجا شده و به قسمت های دیگر بدن او امواج تابانده می شوند. پس به تجربه و تحصیلات او احترام بگذارید. حد خطرناك بودن زردی در نوزاد بستگی به سن، وزن، نارس یا بهموقع دنیا آمدن او دارد. سه نوع درخت سنجد در دنیا وجود دارد. در درمان زردی نوزاد با لامپ مهتابی انتخاب دیگری وجود ندارد و تنها از یک نور با طول موج زیاد استفاده می شود. مکملهای شیردهی: اگر در تغذیه با شیر مادر مشکلی وجود داشته باشد یا کودک در حال از دست دادن وزن باشد یا دچار کم آبی شده باشد، پزشک توصیه میکند از شیر خشک یا شیرهای ویژه برای تکمیل تغذیه با شیر مادر استفاده کنید. در صورت استاندارد و سالم بودن دستگاه، محفظه و لامپ ها و استفاده از چشم بند مناسب و درجه نور مناسب، عوارض مشاهده نشده یا بسیار اندک هستند. بر اساس طب سنتی طبیعت سنجد سرد و خشک است و از همین رو برای افرار با طبع گرم و تر مناسب است. سنجد یک دانه خوراکی است که میوه درخت سنجد بوده و طبع آن سرد و خشک است. ᠎C onte​nt has  been creat ed  by GSA C onte᠎nt  G enerator DEMO᠎.

بسیاری از افراد از لاغری صورت خود ناراضی هستند و بر این باورند که از زیبایی آنها کاسته شدهاست. برای رفع تهوع صبحگاهی در زنان باردار این معجون بسیار موثر است. از مهمترین خواص پودر سنجد برای کودکان رفع کمبود ویتامین C در آنها و ممانعت از حضور و ورود عفونت به بدن کودکان است. از پودر سنجد میتوانید برای تهیه یک میان وعده بسیار مفید از پودر سنجد برای بهره مندی از خواص پودر سنجد استفاده کنید؛ به این صورت که یک قاشق غذا خوری از سویق را با یک لیوان شیر مخلوط کتید و برای شیرین شدن به آن یک قاشق غذا خوری عسل هم اضافه کنید. افرادی که دچار سکسکه هستند میتوانند برای رفع سکسکه خود پنجاه عدد سنجد را به همراه یک لیوان شیر بخورند و سکسکه خود را برطرف کنند. به مقدار ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری از سویق سنجد را با یک لیوان شیرتازه پر چرب مخلوط میکنیم و برای شیرین کردن آن میتوان از یک قاشق غذاخوری عسل استفاده کنیم. امواج تولید شده توسط دستگاه فتوتراپی تونلی، از 3 جهت مختلف بر روی بدن نوزاد تابانده می شوند و با اثر امواج تولید شده، بیلی روبین خون طی 4 الی 6 ساعت کاهش یافته و به اشکال مختلف ناپایدار تبدیل می شود به این صورت که در آخر به دو بخش «لیمیروبین» و «فوتوبیلیرین» تجزیه می شود تا به شکل ادرار یا مدفوع بدن آن را دفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *