درمان زردی نوزاد برای موفقیت شما ضروری است. این را بخوانید تا بدانید چرا

به طوری که هزینه سزارین در تعدادی از بیمارستان های نیمه خصوصی تهران به بیش از یک میلیون می رسد. خصوصی یا دولتی؟ مساله این است! در حال حاضر، یکی از روش های مرسوم برای کنترل زردی، گرفتن تست از کف پا است که در طی آن پزشک یا پرستار، در ابتدا کف پای دلبند شما را کمی ماساژ می دهد تا گرم شود، سپس ناحیه پاشنه پا را ضدعفونی کرده و با زدن سوزنی مخصوص و بسیار ظریف به کف پا، چند قطره خون از آن می گیرد. بهترین و قطعی ترین راه برای درمان زردی نوزاد استفاده از دستگاه فتوتراپی است و زمانی که شما نوزاد خود را درب منزل اجاره دستگاه زردی نوزاد درمان میکنید دیگر خیالتان از بابت عوارض خطرناکی که میتواند عدم درمان زردی نوزاد در پی داشته باشد آسوده خواهد بود. اگر بهترین بچه از نظر ژنتیکی قابلیت زیبایی داشته باشد ولی تغذیه مادر در دوران بارداری غلط باشد، نوزاد نارس متولد میشود که هم به لحاظ هوش و رشد مغزی ضعیف است و هم در بزرگسالی در معرض کندی حرکات و مشکلات روحی و روانی قرار میگیرد. در بین داروها هم بهترین و راحت ترین راه آن است که مادر، عرق کاسنی و شاهتره را به نسبت مساوی مخلوط کرده؛ روزی ۳ استکان مصرف کند؛ این ترکیب، در عین حال که صفراشکن قدرتمندی است؛ طبعی ملایم و معتدل دارد و تقریباً به همه میسازد.

آب لیمو ، خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و به رفع انسداد مجاری صفرا کمک میکند . کاهو؛ کاهو هم شیر مادر را زیاد میکند و چون سموم کبد را پاک میکند، در کاهش و رفع زردی نوزاد موثر است. علاوه بر مادر از پدر تاریخچهای میگیریم که طی آن سابقه مشکلات ژنتیکی او، مصرف الکل و سیگار، سابقه بیماری خاص بررسی میشود تا در صورت وجود مشکل بررسیهای لازم و درمان صورتگیرد. در مشاوره قبل از بارداری ما یک سری فاکتورها را بررسی میکنیم تا بفهمیم خانمی که میخواهد باردار شود آیا بدن سالمی دارد یا خیر و در طول آزمایشها و معاینات ما اگر متوجه شویم مشکلی وجود دارد اقدام به درمان میکنیم تا بارداری در شرایط بهینه رخ دهد. بدانید تغذیه مکرر شیرخوار نقش مهمی در کاهش زردی دارد. اجاره دستگاه فتوتراپی نوزاد جهت درمان زردی نوزاد بسیار مقرون به صرفه میباشد. یکی از مراکزی که هزینه های درمان ناباروری را قبول می کند، شرط و شروطی برای این کار در نظر گرفته است: مثلا زوجین نباید بیش از 3ماه از مدت عقدشان گذشته باشد و زن بیش از 40 سال سن نداشته باشد. به طور کلی دارو در دوران بارداری از نظر شیمیایی و گیاهی فرقی نمیکند و این تصور غلطی است که ممکن است چون دارو گیاهی است، ضرری ندارد.

یک رنگ زرد متمایز تایید میکند که نوزاد زردی دارد اما ممکن است برای تعیین شدت زردی به آزمایشات بیشتری نیاز باشد. یرقان، زردی پوست و سفیدی چشم است که وقتی بدن به درستی بیلی روبین را پردازش نکند بروز پیدا میکند. این شاید شیرین ترین اتفاق زندگی هر زوجی باشد؛ وقتی خداوند بزرگترین هدیه خود را پس از 9 ماه انتظار به پدر و مادر می بخشد و خانواده شلوغ تری را نصیب شان می کند. وقتی مجاری صفراوی مسدود شود نمیتوان بیلی روبین را به میزان کافی تخلیه کرد. اگر زردی نوزاد شدید باشد، ممکن است لازم باشد برای درمان در بیمارستان بستری شود تا میزان بیلیروبین موجود در خون کاهش یابد. برخی بیمارستان ها برای مادران، خدمات اضافه تری ارائه می دهند که در افزایش میزان رضایت موثر است. اگر نوزاد در ۲۴ ساعت اول تولد زرد شود حتماً غیرطبیعی است و می بایست هرچه سریع تر پزشک را از این قضیه مطلع کرد چون ممکن است زردی خیلی سریع افزایش یابد.

زردی معمولاً ابتدا روی صورت ظاهر میشود و با افزایش سطح بیلی روبین به سینه، شکم، بازوها و پاها منتقل میشود. درمان زردی از طریق استفاده از دستگاه زردی در بیمارستان و یا خانه این امکان را می دهد که نوزاد زودتر بهتر شده و زردی او رفع شود. در ماه حدود 110 تا 125 هزار کودک در ایران متولد می شود که از این تعداد تولد، طبق آمار رسمی وزارت بهداشت حدود 40 تا 50 درصد سهم سزارین و مابقی طبیعی است. بانک اطلاعات مسکن ایران (باما) – خرید فروش رهن اجاره آپارتمان ملک اﻣﻼك ویلا … معمولا هزینه های درمان ناباروری در ایران بعد از تشخیص نوع ناباروری معین می شود. اما هزینه های زایمان، در همه بیمارستان های دولتی هم بسته به نوع بیمه و خدمات بیمارستان یکسان نیست. هزینه های مربوط به زایمان در کشورمان بسته به نوع پزشک، زایمان، بیمارستان انتخابی و بیمه بسیار متفاوت است. تعداد کمی از بیمه های تکمیلی هزینه های مربوط به ناباروری را پوشش می دهند. زایمان سزارین در این بیمارستان ها با بیمه تکمیلی حدود دو میلیون و 500 هزار تومان و بدون بیمه به 4.5 تا 5 میلیون تومان می رسد. اگر بیمه نباشید در همین بیمارستان قیمت زایمان طبیعی به 420 هزار تومان و سزارین به 770 هزار تومان می رسد. A​rtic​le was gen᠎erated by GSA Co nten t ᠎Genera to r DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *