درمان زردی نوزاد توضیح

فتوتراپی اینتنزیو را می توان به جرات یکی از مفید ترین و پر استفاده ترین دستگاه های درمانی نوزاد دانست. این نوع زردی از همان روزهای اول باید تحت درمان قرار گیرد و نباید با تجویز های خانگی و خود درمانی هایی که اغلب در خانواده های ایرانی دیده می شود اقدامام به درمان کرد حتی در این حالت نیز قطع کردن شیر مادر نادرست است و باید با مشورت و صلاح دید پزشک انجام شود . معمولا والدین برای رفع این بیماری از فتوتراپی خانگی نوزاد استفاده می کنند. احتمالا زردی فرزند شما هم از نوع زردی ناشی از شیر مادر بوده است. در صورتی که با انجام بررسی ها توسط پزشک تمام علل فوق رد شود و نوزاد از شیر مادر تغذیه نماید، این زردی ناشی از شیر مادر تلقی شده که می تواند شش هفته و حتی در برخی مواقع تا دوازده هفته ادامه یابد که مسئله ای طبیعی است. همچنین مادرانی که در ماههای آخر بارداری آمپول فنوباربیتال مصرف می نمایند، احتمال ایجاد علائم ناشی از قطع مصرف دارو در نوزاد وجود دارد . این فوق تخصص نوزادان یادآور شد: تجربه مادران در تشخیص زردی کودک حائز اهمیت است، زردی چهره نشانه وجود ۵ میلیگرم و زردی تا اواسط شکم نشانه۱۰ تا ۱۵ میلیگرم و زردی اندام و کف دست و پا نشانه وجود۲۰ میلی گرم بیلی روبین در دسیلیتر خون نوزاد است.

یک فوق تخصص نوزادان گفت: اگر به موقع زردی نوزاد تشخیص داده نشود میزان زردی در خون افزایش مییابد و به مغز نوزاد آسیبهای جدی وارد میشود. بنابراین اگر نوزاد به زردی شدید مبتلا باشد، احتمال عبور این ماده به سطح مغز وجود دارد. در نوزادان و کودکان تازه دنیا آمده انواعی از بیماری ها و مشکلات ممکن است به وجود بیاید. زردی از ناف تا بخش پایینی شکم کشیده شده باشد، عدد بیلی روبین برابر با 20 میلی گرم در دسی لیتر است. اگرچه بر خلاف نوع دیگر زردی، در زردی طول کشیده مقدار زردی کمتر از حدی است که باعث آسیب مغزی شود اما نکته مهم اینجاست که علت ادامه زردی در این نوزادان باید بررسی و یافت شود تا مشکلات دیگری پیش نیاید. همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر در مورد بیماری زردی و راه های درمان آن از طریق بخش های بالای سایت به مطالبی که برای شما آماده کرده این وارد شده و اطلاعاتی را که در این زمینه نیاز دارید به دست آورید. Art icle has been c re ated by GSA C on᠎tent  Ge ne rato r DE᠎MO.

انواع زردی نوزادان و درمان آن ۱۵اردیبهشت، کارشناس مراقبت از کودکان مرکز بهداشت خوزستان گفت: اغلب نوزادان از روز دوم نوزادی به زردی مبتلا میشوند. لازم به ذکر است طی سالیان بسیاری که خدمات فتوتراپی و درمان زردی نوزاد را به مشتریان خود ارائه نموده ایم، به لطف خداوند متعال هرگز نیازی به استفاده از گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد پیش نیامده است و کلیه نوزادان تحت مراقبت مان روال درمان زردی را به خوبی طی نموده و مشکل آنها به طور کامل در دوره تعیین شده رفع شده است. زردی نوزادان بطور معمول در طی دو هفته اول زندگی برطرف می گردد اما در صورتی که بعد از دوهفته در نوزادان رسیده و بعد از سه هفته در نوزادان نارس ادامه یابد، به آن زردی طول کشیده می گویند. گارانتی اجاره دستگاه زردی به شما اجازه می دهد در صورت عدم درمان زردی نوزاد در سه روز مدت اجاره را تا ده روز و آن هم به صورت رایگان تمدید نمایید. بهترین روش برای این که بدانید فرزندتان یرقان دارد یا خیر، این است که نوزاد را زیر نور کافی، برای مثال در نور روز یا زیر لامپ مهتابی معاینه کنید. علل عمده زردی طول کشیده شامل کم کاری غده تیروئید، عفونت ادراری، بیماری فاویسم، بیماری گالاکتوزومی و یا در مواردی علل ناشناخته می باشد.

دستگاه فتوتراپی اینتنسیو در ۲ مدل ۱۲ و ۱۶ لامپی تولید شده که دارای سنسور دما و سنسور پوستی می باشد؛ همچنین در این مدل نمایشگری تعبیه شده که مدت زمان نور درمانی و کارکرد لامپ ها را به نمایش می گذارد. رنگ زرد در پوست بر اثر ایجاد رنگدانه ای به نام بیلی روبین است. به این زردی گفته می گردد. گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد ما برای درمان زردی نوزاد سه روز است به این معنی که ما تضمین می کنیم که زردی نوزاد شما با استفاده از دستگاه های فتوتراپی ( دستگاه درمان زردی نوزاد ) ما ظرف مدت سه روز درمان می شود. وی خاطرنشان کرد: معمولا نوزادان در روز اول تولد، بیماری زردی ندارند ولی در صورت پدیدار شدن این حالت در این روز، این آسیب جدیتر میشود. ما در شرکت زردیران برای اطمینان بیشتر والدین و آسودگی خاطر ایشان گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد را معرفی کرده ایم که مبنی بر آن، در صورت عدم حصول نتیجه در مدت زمان مقرر، شرکت ما موظف به تمدید رایگان مدت در اختیار داشتن دستگاه زردی نوزاد برای ده روز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *