درمان زردی نوزاد – خیلی ساده حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

نیاز به تعویض خون یا ایمونوگلوبولین، پروتئینی در خون که سطح آنتی بادی را کاهش می دهد نادر است اما ممکن است در موارد شدید توصیه شود. شما می توانید با استفاده از نور به راحتی زردی ملایم یا متوسط نوزاد خودتان را درمان کنید و آن را به صورت کامل از بین ببرید؛ دستگاه هایی برای این کار وجود دارند که می توانید آنها را اجاره کنید تا بتوانید در خانه خودتان به درمان زردی بپردازید. هپاتیت خود ایمنی در افراد و خانوادههای مبتلا به سایر بیماریهای خود ایمنی مانند، لوپوس، بیماری تیروئید، دیابت یا کولیت اولسراتیو بیشتر دیده میشود. زردی نوزاد (neonatal jaundice) یک وضعیت رایج و معمولا بیخطر در نوزادان تازه متولد شده است که سبب زرد شدن پوست و سفیدهی چشمها میشود. فتوتراپی (نوردرمانی): فتوتراپی درمان رایج برای کاهش سطح بیلی روبین در نوزادان می باشد .نور ، شکل و ساختمان مولکول بیلیروبین را تغییر میدهد. دستگاه نوردرمانی خانگی: زمانی که بسیاری از والدین متوجه زردی در کودکان خود میشوند، تمایلی به بستری شدن کودک خود در بیمارستان ندارند و میخواهند در منزل از کودک خود مراقبت کنند.

همچنین در سطح جهانی، استفاده از این دارو در کلینیک ها و بیمارستان ها در حال گسترش است. وضعیت ایران در حال حاضر. نوین طب ایران این اطلاعات را به صورت دقیق و جزء به جزء در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد. به اصفهان سفر کردید برای اجاره آپارتمان مبله در خدمت شما مهمانان عزیز هستیم.در صورت لزوم با شماره تلفن ٠٩١٣٨١٨5٨٣5 تماس حاصل نمایید. تقریباً در تمام این نوزادان هیچ بیماری زمینه ای وجود ندارد و علت بروز آن تنها این است که کبد و دستگاه گوارش نوزاد در حال تطابق یافتن با زندگی خارج رحمی است. دکتر که خیلی حال کرد .نی نی هم بزرگتر شده شکر خدا و شلوغی هاش هم غیر قابل وصف شده. این فاجعه با مراجعه سریع به پزشک و انجام نور درمانی و در موارد بسیار شدید تعویض خون نوزاد به راحتی قابل جلوگیری می باشد. لامپ های فلورسنت با طول موج مشخصی نور استفاده می شوند. Th᠎is artic le has been g​en᠎er at​ed  by GSA  Conte​nt G᠎ener᠎at or ᠎DE MO.

در صورتی که درمان زردی نوزاد با روش فتوتراپی از یک نوع نور با اشعه ماوراء بنفش استفاده می کند که طول موج کوتاهی دارد و مناسب درمان زردی های خفیف و متوسط نیست. فلورسنت: تابش پرتوهای نور در این مدل مکانیسم زردی نوزادان توسط لامپ مهتابی با طول موج خاص ایجاد میشود. سطح متوسط منجر به رنگ زرد میشود، در حالی که در سطح بسیار بالا قهوه ای ظاهر میشود. اسید آمینه فنیل آلانین توسط آنزیم فنیل آلانین هیدروکسیلاز تجزیه میشود. کبد به تجزیه ماده کمک می کند بنابراین می توان آن را از بدن در مدفوع خارج کرد. سرماخوردگی و آنفولانزا از عفونت های ویروسی هستند، بنابراین برای درمان آنها عفونت آنتی بیوتیک ها کمکی نخواهند کرد. بنابراین باید دارو جهت این بیماران با احتیاط کامل تجویز شود . اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یک مشاور شیردهی برای مسائل تغذیه ای مراجعه کنید.

این کار را به مدت چند هفته ، هر روز صبح انجام دهید . توجه کنید که فرزند شما طبیعی و رسیده باشد یعنی او مشکل و نارسایی در هنگام تولد نداشته و این مورد در نوزادان از نظر علمی زمانی تأیید می شود که سالم بوده و در هفته ۳۷ و بالاتر و پیش از موعد متولد نشده باشد. ما در این مقاله تمامی این موارد را مورد بررسی کامل قرار خواهیم داد. بیلی روبین نوعی ماده رنگی است که از شکستن سلول های قدیمی قرمز خون در کبد، تشکیل می شود؛ به این ترتیب تمام این سلول های قدیمی در کبد از بین می روند. بتاکاروتن نوعی آنتی اکسیدان است که در خوراکی هایی مثل: هویج، کدو تنبل و سیب زمینی شیرینی یافت می شود. در واقع بدن مادر در دوران بارداری مادهای علیه خون جنین میسازد. ضمن اینکه با این روش مادر و نوزاد از هم جدا نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *