درمان زردی نوزاد – داستان

شرکت زردی شکن رسام تمامی مجوزهای و تاییدیه های لازم را از وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی کشور دریافت نموده است. اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد نسبت به سایر روشهای درمان مزیت هایی دارد. برخی والدین از لامپ های مهتابی برای درمان زردی نوزاد خود استفاده می کنند که بسیار خطرآفرین است.این لامپ ها گرمای زیادی تولید می کنند که می تواند منجر به افزایش دمای بدن نوزاد و در مواردی باعث سوختگی پوست او شود. حمایت های تلفنی و حضوری ما از والدین در هر ساعت از شبانه روز می تواند باعث کاهش نگرانی ها و استرس والدین شود. همانطور که در بالا گفتیم برای کاهش عوارض فتوتراپی روی چشمها و اندام نوزاد توصیه اکید می شود که از چشم بند و شورت ضد نور استفاده نمایید. بیماری زردی در صورتی که جدی گرفته نشود، میتواند بسیار خطرناک شود و عوارض بد و جبرانناپذیری به دنبال داشته باشد. پس زردی در بزرگسالان معمولاً نیازی به درمان ندارد (این مسئله در نوزادان مشکل شدیدتری را ایجاد میکند). این عمل بیمارستان از نادیده گرفتن بیماری توسط والدین می کاهد و اگر احیانا کودک در روزهای ابتدایی دچار این عارضه شود بیمارستان درمان های پزشکی را شروع می کند. قطعا آزمایش تنها روش مورد اطمینان برای بررسی میزان زردی نوزاد است؛ اما برخی علائم ظاهری نیز کمک میکنند تا والدین متوجه روند بهبودی زردی یا حتی عود زردی شوند.

یکی از این معاینات بررسی پوستی از نظر بیماری زردی است. در این شرایط اگر با دست به پوست نوزاد فشار بیاورید، آن ناحیه از پوست زرد می شود و این نشانه یرقان یا زردی نوزاد است. اگر از شیر خشک برای تغذیه نوزاد استفاده می شود، هفته اول باید هر ۲ تا ۳ ساعت به او شیر بدهید. برای جلوگیری از شدت بیماری و درمان زردی نوزاد بهتر است در چند روز اول ۸ تا ۱۲ بار به کودک شیر دهید تا بدن او دچار کم آبی نشود و بیلی روبین اضافی سریع تر دفع شود. ساده ترین راه پی بردن به زردی نوزاد، رویت او در نور طبیعی است. درصورتیکه امکان دادن شیر طبیعی نیست، هر دو یا سه ساعت بهمیزان کافی شیر خشک به نوزاد بدهید. در اکثر مواقع زردی نوزاد کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد و در خانه و یا با درمان هایی که در بیمارستان انجام می شود، قابل درمان است.

معمولا شرکت های اجاره دهنده تخت و لامپ آبی رنگ ، یک پرستار به خانه شما می فرستند و به شما میآموزد که چگونه از پتو یا رختخواب بر روی سطح بدن بچه استفاده کنید. بسته به میزان بیلی روبین کودک شما این کار را می توان در بیمارستان یا در خانه انجام داد. خیر. گرسنگی طولانی مدت باعث زردی در شما می شود. زردی یک بیماری شایع و معمولاً بی ضرر در نوزادان تازه متولد شده است که باعث زردی پوست و سفیدی چشم می شود. وقتی کسی به یرقان فکر میکند، اولین چیزی که به ذهن میرسد نوزادانی است که با پوستی زرد رنگ متولد میشوند. علت ایجاد این رنگ زرد ، تولید بیش از حد بیلی روبین در بدن است. اما علت زردی نوزاد چیست و آیا تغذیه مادر در دوران شیر دهی و بارداری در زردی کودک نقش دارد؟ تغذیه مکرر (بین ۸ تا ۱۲ بار در روز) به نوزادان کمک می کند تا بیلی روبین را از بدن خود عبور دهند. نوزادان نارس همچنین ممکن است کمتر تغذیه کنند و حرکات روده کمتری داشته باشند ، در نتیجه بیلی روبین کمتر از طریق مدفوع دفع می شود.

پزشکان علائم زردی را در بیمارستان کنترل می کنند. بیلی روبین یکی از فرآورده های جانبی چرخه حیات گلبولهای قرمز است که در بدن همه انسانها وجود دارد. • علائم آن شامل پوست و سفیدی چشم متمایل به زرد، ادرار تیره و خارش است. • آزمایش هپاتیت A B و C: این آزمایش برای طیف وسیعی از عفونتهای کبدی انجام میشود. IV یک لوله کوچک است که در سیاهرگ نوزاد قرار داده میشود تا به کودک غذا و داروها رسانده شود. اجاره دستگاه زردی نوزاد از خدمات مهم شرکت رسام است. برای معاینه خانگی با ملایمت و آرام پیشانی یا بینی کودک را فشار دهید اگر در قسمتی که فشار وارد کردید رنگ پوست به نظر زرد آمد احتمال اینکه نوزاد زردی خفیف داشته باشد هست اگر نوزاد زردی نداشته باشد رنگ پوست برای چند لحظه کمی روشن تر از رنگ نرمال می شود. زردی نوزاد باید چند باشد؟ این حالت، زردی نامیده می شود. نوزادانی که RH خون آن ها با RH خون مادر متفاوت است، (این موضوع معمولا در مادرانی با گروه خونی منفی که فرزندان آن ها گروه خوبی مثبت دارند، بیشتر است). بر اساس منابع پزشکی باقی ماندن زردی در نوزاد در خون نوزاد و عدم درمان مناسب می تواند بر هوش کوش کودک اثر منفی بگذارد. This post was gen᠎er ated by GSA᠎ Content G​ener ator  Demov ersion​.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *