درمان زردی نوزاد کیست؟

1-متفاوت بودن گروه خونی نوزاد از مادر. 5-کم کاری آنزیمی در کبد به نام گلوکز 6 فسفات دهیدروژناز باعث پر خونی نوزاد و در نتیجه زردی می شود. نشانه های ثانویه را در بخش بالای مقاله اجاره دستگاه زردی نوزاد مطالعه نمودید، اما نشانه های دیگری نیز وجود دارد که نشانه های اولیه نام دارد. علاوه بر اینها، آمار زایمان سزارین در گروه نوزادان مبتلا به زردی از مادران دیابتی و آمار زایمان طبیعی در گروه نوزادان مبتلا به زردی با علت نامشخص، بالاترین میزان را دارد. ما در این مقاله قصد داریم علت زردی نوزاد و درمان آن را به شما ارائه دهیم و علاوه بر آن ها به شما بگوییم که زردی نوزاد چقدر طول می کشد و زمان بهبود به چه صورت است. 8-نابالغ بودن کبد در ایجاد زردی اثر گذار می باشد زیرا زمانی که کبد نابالغ باشد نمی تواند بیلی روبین را به خوبی دفع کند و همین اتفاق باعث ایجاد زردی می شود. Th is po st has be en c᠎reated ᠎wi᠎th GSA Content Gen er​ator DEMO.

اگر شیر مادر جهت دفع بیلی روبین کافی نباشد (با نظر پزشک )، به عبارتی دفع نوزاد کم باشد، پزشک شیر خشک را توصیه میکند. این آزمایش معمولا برای نوزادانی تجویز میشود که RH خون آنها مثبت و RH خون مادر منفی است. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. متقاضیان اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد در منزل همچنین از خدمات مهم و شبانه روزی شرکت زردین بر پس از اجاره دستگاه فتوتراپی نیز بهره مند خواهند شد. بهترین روش درمان زردی نوزاد، اجاره دستگاه زردی و انجام فتوتراپی کاملا استریل در منزل هست. ✴️چنانچه زردی در نوزدد بیش از د و هفته اد امه داشت دیگر زردی فیزیولوژیڪ (طبیعی)نیست به آن زردی طود ڪشیده یا prolong icter میگویند .وباید حتما علت آن بررسی شود ڪه از طریق انجام آزمایش خون وادرار مشخص میشود. پزشک میتواند با یک آزمایش خون ساده یا از طریق معاینۀ پوست، مشخص کند که آیا کودک نیاز به درمان دارد یا خیر. زمانی که شما متوجه شدید که پوست نوزاد زرد تر از روز قبل می شود و زردی نواحی شکم و پاها را در بر می گیرد و همچنین اگر زردی بعد از دو هفته بیش تر شد حتما باید نوزاد خود را نزد پزشک ببرید تا بتواند نوزاد شما را درمان کند و اگر به این مشکلات اهمیت ندهید و آن ها را نادیده بگیرید آسیب های زیادی را برای نوزاد خود ایجاد می کنید که بعدا نمی توانید آن ها را جبران کنید.

در بیشتر موارد، رنگ چشمی که بعد از یک سالگی میبینید همان رنگی است که دائمی خواهد شد ولی این تغییر تا سه سالگی همچنان ادامه دارد. 2️⃣ آتش معادلی از صفرا بود و همانطور که آتش همواره میل به صعود و بالا رفتن دارد و به همین دلیل، زردی هم از بالای بدن شروع می شود و اگر غلظت زیادی وجود نداشته باشد، به نقاط پایین بدن نمی رسد. زردی ابتدا از قسمت سر نوزاد شروع می شود و در موارد شدید به شکم و پاها می رسد و همه ی بدن نوزاد را در بر می گیرد. برای درمان زردی ابتدا از آن مطمئن شوید و علائم آن را بشناسید اگر نوزاد شما به آن علائم مبتلا بود بدانید که دچار زردی شده است و حتما باید درمان شود. برای تشخیص زردی نوزاد کودک خود را در شرایط نوری مناسب، ترجیحاً در نور طبیعی روز معاینه کنید. کلید سطح تابش که امکان انتخاب شدت نور کم یا زیاد را می دهد. در این روش، کودک درون محفظهای مخصوص زیر نور آبی قرار میگیرد و فقط پوشک میپوشد و چشمبند محافظ مخصوصی هم به چشمانش زده میشود. بیشتر نوزادان با چشمان خاکستری مایل به آبی تیره متولد میشوند و ممکن است ماهها یا سالها طول بکشد تا رنگ دائمی خود را نشان دهند. A rtic᠎le was cre at​ed by G SA Con te​nt  Ge᠎nerato​r DEMO!

از آنجا که گردش خون کودک هنوز در حال رشد است، دست و پای کودک ممکن است برای چند روز مایل به آبی باشد. این ماده در واقع در کبد ایجاد شده و توسط مدفوع و ادرار دفع می شود اما چون در نوزادان هنوز کبد فعالیت خود را شروع نکرده است ممکن است دفع بیلی روبین دیرتر اتفاق بیفتد و نوزاد دچار زردی شود و چندین روز طول بکشد تا زردی آن کودک کاهش یابد و از بین برود. موی نوزاد تشابه چندانی به شکل نهایی آن در آینده ندارد، حتی اگر کودک شما با یک سر پر از مو به دنیا بیاید، ممکن است شروع به از دست دادن مقداری یا همۀ آن در چند هفته یا چند ماه اول کند. بافت مو نیز اغلب در شش ماه اول تغییر میکند. تغییر در رنگ ادرار زمانی که رنگ ادرار نوزاد شما طبیعی نبود بدانید که با زردی مواجه شده است زیرا ادرار نوزاد در روز های اول تولد بی رنگ می باشد بنابراین در غیر اینصورت نوزاد شما به زردی مبتلا شده است. زردی در نوزادی یکی از علائم شایع هنگام تولد در اکثر نوزادان می باشد که در صورت معالجه به پزشک و مشورت با او می توانید بدون هیچ گونه نگرانی به از بین رفتن زردی نوزاد خود کمک کنید اما رسیدگی نکردن به موقع و معالجه به پزشک ممکن است باعث طولانی شدن زردی در نوزاد شما شود و مشکلاتی را برای او ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *