درمان زردی نوزاد Chronicles

در طول درمان زردی با دستگاه فتوتراپی، در فواصل زمانی معین از کودک خون گرفته می شود تا درجه زردی مشخص شود، بنابراین در صورت عدم کاهش میزان زردی، کودک در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار می گیرد. این بیماری توسط حفره ها ، شکاف ها ، شیارهای عمیق و لکه های زرد یا قهوه ای روی سطح دندان ها مشخص می شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یک مشاور شیردهی برای مسائل تغذیه ای مراجعه کنید. برای درمان خانگی زردی باید دستگاه زردی را از یک شرکت معتبر اجاره کنید زیرا تعویض دیرهنگام لامپ های دستگاه فتوتراپی تاثیری در درمان زردی ندارد. به شما این اطمینان را می دهیم که با دستگاه های مدرن کلینیک زردی، زردی نوزاد شما به طور کامل درمان می شود. در صورتی که شدت زردی نوزاد زیاد نباشد با اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران در منزل قابل درمان است. طلایی ترین راه حل ها برای درمان کامل زردی نوزاد دلبندتان را در اختیار شما قرار خواهیم داد. انتظار می رود شرکت اجاره دستگاه زرد در شرق تهران با آموزش نصب و راه اندازی آن، کارت گارانتی و عمر دستگاه را در اختیار شما قرار دهد و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ارائه دهد.

قرارداد اجاره دستگاه یک توافق میان مالک دستگاه و شخصی است که تمایل دارد برای مدتی دستگاه را در اختیار بگیرد. یرقان یا زردی کودک مسئله ای است که در بیشتر نوزادان متولد شده بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت ابتدایی زندگی مشاهده می شود و در اکثر مواقع هم چیز خیلی مهمی نیست و معمولا با معاینه و دستور پزشک در چند روزه بعدی و با مراقبت های اولیه و در منزل رفع خواهند شد اما اگر علائم زردی در کودک تا چند هفته ادامه پیدا کند باید تحت نظر پزشک قرار بگیرد .در این مقاله زردی نوزاد را معرفی و تمام جوانب آن را معرفی خواهیم کرد. این در حالی است که تعدادی از ارائه دهندگان خدمات و شرکت های اجاره ای دستگاه های زردی را با قیمت های نجومی به دلیل وضعیت نوزاد عرضه می کنند که غیرعادی است. مدت زمان درمان زردی در نوزادان بسیار کوتاه خواهد بود. اما در عین حال درمان زردی را نباید به تأخیر انداخت، زیرا با افزایش بیلی روبین خون و عدم درمان، این امر می تواند باعث آسیب جدی مغزی به نوزاد و در نهایت منجر به مرگ او شود.

اگر فشار دادن آرام پوست کودک به زردی آن قسمت منجر شود، به احتمال زیاد یکی از علائم زردی است. این کیف شامل داروهای احیاء، لارنگوسکوپ، لوله تراشه، ایروی، پنس مگیل یا زبانگیر، آمبو بگ، سرنگ، سرم و ست سرم، گارو، ساکشن، کپسول اکسیژن و مانومتر، ماسک اکسیژن، سوند نلاتون، گوشی فشار سنج، چراغ قوه، قیچی و … کیف احیا شامل لیستی از تجهیزات، محتویات، لوازم و دارو هایی برای احیای قلبی ریوی و تنفسی میباشد. برای اجاره تجهیزات پزشکی نیاز به امضاء اجاره نامه و ارائه کارت شناسایی معتبر میباشد. نوزاد در این شرایط نیاز به بستری در بخش مراقبتهای ویژه (NICU) دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید و نیاز به اجاره دستگاه زردی نوزاد دارید می توانند از خدمات زردی کلینیک برای تهیه و اجاره انواع دستگاه زردی معتبر استفاده کنند. در گذشته روش های سنتی مثل استفاده از برخی جوشانده ها در درمان زردی نوزاد به کار گرفته می شد. معادل ۴ ، ۶ ، ۸ لامپ جهت درمان زردی نوزاد دلبندتان در تهران قابل عرضه می باشد. یک رنگ زرد کم رنگ هم نشون میده که یک نوزاد دارای زردی است، اما ممکن است برای تشخیص شدت زردی، به پزشک مراجعه کنید. این در حالی است که تشخیص ظاهری زردی در نوزادانی که پوست سبزه یا تیره تری دارند دشوارتر است و پزشک از طریق انجام آزمایش خون و بررسی سطح بیلی روبین خون در کودک، زردی را تشخیص می دهد. This was c reated ​by GSA Content Generat᠎or D emover᠎si on!

اگر نتیجه آزمایش مابین 10 الی 20 باشد، شدت زردی بیشتر است. در بیشتر موارد ، زردی در روز دوم یا سوم زندگی کودک شما ظاهر می شود و خود به خود برطرف می شود. دلایل این مشکل می تواند ناشی از ژنتیک ، علت پزشکی یا سبک زندگی باشد. ما به هیچ وجه استفاده از درمانهای خانگی قدیمی مانند خوردن شیر خِشت و ترنجبین توسط مادر یا گذاشتن نوزاد زیر نور مهتابی را توصیه نمیکنیم زیرا که این عوامل نه تنها به درمان کمک نمیکنند بلکه میتوانند موجب تاخیر در درمان شده و درجه زردی نوزاد را بالاتر ببرند که نتیجه جز درگیری با عوارض آن را به دنبال ندارد. • بای پپ ها اغلب پس از دستگاه های سی پپ موفق به درمان مناسب برخی از بیماران استفاده میشود. همچنین هزینه های نصب ش بالاست و هر مگاوات حدودا 300 تا 350 میلیون تموم میشه. همچنین راهکاری برای اجاره آسان دستگاه زردی نوزاد ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *