دریابید که چگونه من درمان زردی نوزاد خود را در 2 روز درمان کردم

در بعضی موارد ، ممکن است لازم باشد که شیر مادر پمپ شده را در یک بطری قرار دهید تا کودک شما مجبور به حذف از نوردرمانی نشود. در صورت مشاهده زردی در نوزاد، بهتراست پزشک اطفال او را مورد معاینه و بررسی قرار دهد. این مخلوط را به صورت موضعی روی شکم و ناحیه کبد خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. قبل و بعد از زایمان بهتر است گروه خونی مادر و نوزاد با آزمایش مشخص شود تا در صورت ناسازگار بودن، مراقبتهای مربوطه انجام شود. در واقع آزمایش نوزاد نقش کلیدی در تشخیص و پیش گیری از بسیاری از بیماری ها ایفا می نماید. بیلی روبین های تخریب شده از طریق کبد نوزاد و سپس روده ها دفع می شود. شما می توانید برای مشاوره های بیشتر به متخصص اطفال خوب در تهران مراجعه نمایید . توجه داشته باشید که سطح بالای بیلی روبین در نوزاد می تواند منجر به ناشنوایی، فلج مغزی یا سایر آسیب های مغزی شود. در ادامه همراه باشید تا با اطلاعات تخصصی در این باره اشنا شوید!  This was c​re ated ​by GSA Conten t  Ge ne rator ᠎DE᠎MO.

این موارد تا کی ادامه خواهد داشت و کی خوب خواهد شد. خارشهایی که همراه با یرقان میآید، گاهی اوقات میتواند به قدری شدید باشد که بیماران پوست خود را با خارش زیاد زخمی کرده، بیخوابی را تجربه میکنند، یا در موارد شدید، حتی به خودکشی فکر میکنند. اهمیت زردی در این است که ماده بیلی روبین که باعث رنگ زرد پوست می شود اگر از حدی بالاتر رود، در مغز نوزاد رسوب می کند و باعث صدمات جبران ناپذیر همچون فلج مغزی و عقب ماندگی ذهنی می شود. این تجهیزات قدیمی می باشند، و ضمن این که توانایی محدودی دارند، و دارای عوارض جانبی می باشند. در این شرایط شیر خشک جایگزین شیر مادر شده و مادر نیز شیر خود را بدوشد تا هنگامی که نوزاد دوباره خواست شیر بنوشد، شیر به مقدار کافی در پستان خود داشته باشد. توصیه میکنیم به مادران که با شیر دهی موثر در ۱۰ روز اول تولد تا حد زیادی از زردی نوزاد جلوگیری کنند. در هر بار فقط یک قاشق مربا خوری از عصاره شیر خشت را باید داخل دهان نوزاد بریزید.

گرچه زردی نوزاد معمولاً نگران کننده نیست. در مواردی که شدت زردی در نوزاد بسیار زیاد است، از پتوی فیبر نوری هم زیر او استفاده میشود. با استفاده از این روش نیازی به بستری نوزاد و دور کردن نوزاد از مادرش ندارید. زردی نوزاد به دلیل وجود مقدار زیاد بیلی روبین در خون کودک به وجود می آید که کبد کودک هنوز به اندازه کافی بالغ نشده و نمی تواند بیلی روبین در خون را دفع کند. صباح به وجود 4 نوع شير خشك مجاز در كشور اشاره كرد و افزود: هومانا، multi، بيوميل و SMA Gold 4 شير خشك مجاز در كشور است كه با مجوز وزارت بهداشت وارد كشور ميشوند. هیپربیلیروبینمی نوزادی روی جنبه آزمایشگاهی چنین اختلالی تاکید میکند یعنی بالا بودن بیلیروبین خون؛ که در بزرگسالان میزان طبیعی بیلیروبین خون ۱٫۲ میلیگرم بر دسیلیتر است و هر میزانی بالای ۲٫۵ باعث زردی مشهود بالینی خواهد شد. همراه است و همه این علایم ناشی از بالا رفتن سطح بیلی روبین در خون است که بیشتر از ۳ هفته کودک را درگیر کرده است و اقدامات درمانی انجام نشده است.

این سندرم عصبی ناشی از رسوب بیلی روبین غیرمستقیم در سلولهای مغزی میباشد. بیلی روبین بعد از فرایندهایی خاص در کبد از طریق ادرار و مدفوع دفع می شود. سفیدی چشم نوزاد به نظر زرد می آید. به این منظور معمولا از بیش از یک لامپ در کنار تشکچه فیبر نوری همزمان استفاده می شود. اما هنوز خیلیها با زیر و بم استفاده از این لامپها آشنایی ندارند. علاوه بر این که ممکن است به دلیل مشکلات کبدی ایجاد شود، یرقان در نوزادان، به ویژه نوزادان نیز میتواند رخ دهد. یرقان به طور معمول نشان دهنده مشکلی در کبد یا مجاری صفراوی است. معمولاً درمان غیرضروری است. البهجة ثاني 5. درمان زردی بزرگسالان دکتر خیراندیش. مصرف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای درمان این مشکل میتوانید به مقالهی درمان زردی نوزاد مراجعه کنید. جدول عدد زردی نوزاد یا جدول بیلیروبین نوزاد یک راهنمای کلی برای پزشک است و پزشک بر اساس سن نوزاد در مورد وضعیت زردی او تصمیم میگیرد و اقدامات لازم را انجام میدهد. ممکن است رنگ زرد در تمام بدن دیده شود؛ ولی در قسمت سفیدی چشم راحتتر مشاهده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *