در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل اجاره دستگاه زردی نوزاد وجود دارد

بعضی مواقع هم ممکن است مقعد نوزاد بهدلیل یبوست، خونریزی کرده باشد. گلبول های قرمز که به محض تولد نوزاد عملکرد خود را از دست می دهند، به سرعت شروع به تجزیه می کنند و جای خود را به تشکیل انواع جدید گلبول های قرمز می سپارند. تشخیص زردی نوزادان با اپلیکیشن جدید گوشیهای هوشمند با اپلیکیشن جدید گوشیهای هوشمند، میتوان در چند دقیقه زردی نوزادان را تشخیص داد.به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،خون نوزاد حاوی میزان زیادی بیلی روبین به علت رنگدانههای زرد رنگ در سلولهای قرمز خون ناشی از کبد نارس است. گاهی اوقات پیش میآید که نوک پستان مادر شیرده ترک برداشته یا خونریزی میکند و نوزاد هنگام خوردن شیر، آن خون را میبلعد. اگرچه فاویسم قابلدرمان نیست اما میتوان با برخی راهکارها از عوارض این مسئله پیشگیری کرد.گفتگو با پزشک یا مشاور ژنتیک قبل از آزمایش و بعد از آن به شما کمک میکند که در مورد اهمیت آزمایش DNA و دیگر آزمایش های ژنتیک مانند آزمایش کاریوتایپ درک بیشتری داشته باشید.

 A rt​icle has been cre at​ed with GSA᠎ Content Gener᠎ator Demov᠎ersion !

نوزادان با یکدیگر تفاوت دارند و برخی از آنها ممکن است دفع بیشتری داشته باشند. نوزادان هرقدر بزرگتر شوند، مدفوع آنها هم تغییر رنگ میدهد؛ مثلا وقتی نوزادی شروع به خوردن غذاهای جامد میکند، غذای مصرفیاش روی رنگ مدفوع او اثر میگذارد. بعد از اینکه نوزاد شروع به خوردن غذاهای جامد میکند، ممکن است گاهی اوقات به یبوست مبتلا شود. مدفوع خشک یا سفت نشانه کم آبی بدن نوزاد است و اینکه به او بهاندازه کافی مایعات ندادهاید یا احتمال دارد نوزاد بیمار شده باشد. مدفوع نوزاد، قبل از اینکه او شروع به خوردن غذاهای جامد کند، معمولا بسیار نرم است. • آیا لازم است درمان زردی را شروع کنیم؟ باید گفت اشعهای که از مهتابی ساطع میشود، بیلیروبینهای رسوب کرده را شکسته و به قطعا تریز تبدیل میکند تا از طریق ادرار دفعشوند، اما این موضوع حتما باید به تجویز پزشک باشد چون مهتابی قابل مقایسه با فتوتراپی نیست و انجام خودسرانه این کار و تاخیر در درمان میتواند سلامت نوزاد را به خطر بیندازد. لامپ فتوتراپی با تابش نور طیف آبی استفاده میشود و کودک زیر دستگاهی با لامپ فتوتراپی قرار میگیرد. همچنین ممکن است یک پتوی فیبر نوری زیر کودک شما قرار داده شود. Art ic le has be​en cre​at ed by GS᠎A Conten᠎t  Ge᠎nerator ᠎DEMO!

شرکت خدمات درمانی نوین طب شامل یک گروه حرفه ای از کارشناسان نوزادان و کادر پرستاری است که با در اختیار داشتن جدیدترین تجهیزات پاسخگوی شبانه روزی بیماران جهت درمان زردی نوزادان و همچنین اجاره دستگاه زردی نوزاد در سریعترین زمان ممکن است. گروه خون مادر و آيا شما و نوزادتان مشكلي با سازگاري RH خون داشته ايد. شیر دهی مکرر؛ تغذیه منظم و مکرر کودک باعث می شود تا بیلی روبین سریع تر، از خون نوزاد شسته شود. وقتی خون در مدفوع باشد، مدفوع قرمزرنگ میشود. یرقان پس از گذشت ۲ هفته اول ابتلا، درمان میشود. ایکتر یا یرقان یا زردی به تغییر رنگ زرد پوست و ملتحمه گفته می شود که از مسائل شایع دوران نوزادی است. تغذیه با شیر مادر یا شیر خشک هم روی رنگ مدفوع اثر دارد. رنگ مدفوع نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشوند، قهوهای یا نارنجی است. همچنین مدفوع نوزاد ممکن است کمی رقیق یا کمی سفت باشد؛ اما مدفوع نباید بسیار آبکی یا سفت باشد. چنانچه نوزاد وزن طبیعی خود را دارد و احساس ناراحتی نمیکند، مدفوع سبز او نباید نگرانکننده باشد. مدفوع نوزادانی که با شیر مادر تغذیه میشوند، بهطور طبیعی زرد است؛ البته رنگ مدفوع آنها به زرد تیره تمایل دارد و ممکن است رگههای کوچکی در آن دیده شود.

مدفوع نوزادانی که با شیر مادر تغذیه میشوند، روان یا چسبنده است؛ اما نوزادانی که شیر خشک میخورند، مدفوعی سفتتر، البته نه جامد، دارند. مدفوع نوزادانی که تازه متولد شدهاند، سیاه است؛ اما هرچه از زمان تولدشان میگذرد، رنگ آن بهسمت زرد یا قهوهای پیش میرود. مدفوع قرمز یا سفیدرنگ نوزاد خبر از بیماری میدهد و باید سریعا به پزشک مراجعه شود. رنگ مدفوع نوزاد از وضعیت جسمانی او خبر میدهد. احتمالا خودتان میدانید که رنگ مدفوع نوزاد از وضعیت جسمانی او خبر میدهد اما قبل از نگرانی بهتر است بدانید که علت چیست و مدفوع نوزاد چه رنگی باید باشد؟ مدفوع سفیدرنگ طبیعی نیست و خبر از مشکلات کبدی میدهد. وجود مخاط در مدفوع نوزاد هم شایع است و بهندرت خبر از بیماری میدهد. وجود این علائم حتماً به معنای وجود عفونت نیست اما در شیرخوران کمتر از سه ماه، در صورت وجود این علائم باید جهت اطمینان بیشتر، شیرخوار بلافاصله مورد ارزیابی قرار گیرد. از دیگر درمان های خانگی موثر شستن بدن نوزاد با عرق کاسنی، خیساندن پیشانی و پشت گوش نوزاد با مخلوط ترنجبین و آب و حجامت نوزادن( یک خراش کوچک پشت گوش نوزاد) هستند که اگر به صورت بهداشتی انجام شوند می توانند تا حدودی در درمان موثر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *