رازهای ناشناخته اجاره دستگاه زردی نوزاد

اکثر بیمارستانها قبل از ترخیص نوزادان، آنها را از لحاظ ابتلا به یرقان معاینه میکنند. یکی از گیاهان دارویی موثر و توصیه شده در طب سنتی برای از بین بردن زردی نوزادان، گیاه شیر خشت است. این نوع زردی با نام زردی فیزیولوژیک شناخته میشود که به راحتی و بدون هیچگونه دارویی و با استفاده از روش های مراقبتی گوناگون قابل برطرف شدن است و شما میتوانید به راحتی آن را درمان کنید. بهعلاوه این درجه از زردی را بدون نگرانی میتوانید در منزل درمان کنید. درجه زردی نوزاد تازه متولد شده از روی میزان بیلیروبین موجود در بدن نوزاد مشخص میشود. در این روش از نور برای تجزیه بیلیروبین موجود در بدن کودک استفاده میشود. مکملهای شیردهی: اگر در تغذیه با شیر مادر مشکلی وجود داشته باشد یا کودک در حال از دست دادن وزن باشد یا دچار کم آبی شده باشد، پزشک توصیه میکند از شیر خشک یا شیرهای ویژه برای تکمیل تغذیه با شیر مادر استفاده کنید. چراکه افزایش تعداد گلبولهای قرمز به کاهش سطح بیلیروبین و درنتیجه کاهش علائم زردی نوزاد کمک میکند. وجود نوعی ناهنجاری در گلبولهای قرمز خون نوزاد که باعث میشود گلبولها با سرعت بیشتری تجزیه شوند. واضح است که هرچقدر این عدد بالاتر باشد، میزان بیشتری از بیلیروبین در خون نوزاد وجود خواهد داشت. ᠎Da​ta has be​en gen​er​ated wi​th the help of G SA​ C onte​nt Gener​at​or  DEMO!

بههمیندلیل هم آکادمی پزشکی کودکان آمریکا تأکید دارد که میزان زردی نوزاد زمانی که هنوز در بیمارستان است، حداقل در هر ۸ یا ۱۲ ساعت بررسی شود و پس از انتقال وی به خانه هم هر چند روز یک بار این مسئله بررسی شود. برای بیشتر نوزادان این زردی موقتی است و ظرف چند روز به خودی خود و یا با یک درمان ساده همچون اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل بدون نیاز به بستری درمان می شود.. بنابراین والدین باید چند روز پس از تولد، برای معاینه نوزاد خود به پزشک مراجعه کنند. تغذیه نوزاد اغلب (تا 12 بار در روز) برای تشویق حرکات روده انجام می شود و این کار کمک به حذف بیلی روبین از طریق مدفوع می کند. با این تخریب، افزایش ماده “بیلی روبین” در خون مشاهده می شود. علائم زردی نوزاد معمولا با تغییر رنگ پوست در صورت و پیشانی آغاز میشود و با افزایش بیلیروبین تا پاها ادامه پیدا میکند. در نوزادان بزرگتر و بزرگسالان، کبد بیلیروبین را از طریق روده دفع میکند.

ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با علت زردی نوزاد، علائم زردی نوزاد، درمان زردی نوزاد، و همچنین پیشگیری از زردی نوزاد در دوران بارداری صحبت کنیم و راه های مقکه چگونه میتوانید با این بیماری در نوزاد کنار بیایید و چه اقداماتی را باید انجام دهید تا بتوانید بدون هیچگونه مشکلی از نوزادتان مراقبت کنید. زردی که اسم علمی آن هایپر بیلیروبینمی است یکی از بیماری های نسبتا شایع در دوران نوزادی است و همانطور که از اسمش پیداست باعث تغییر در رنگ پوست نوزاد می شود. زمانی که شدت بیماری زیاد باشد ممکن است از انتقال خون استفاده شود. اگر آن نقطه زردرنگ شد، بهاحتمال زیاد نوزاد دچار زردی است. در کودک دارای زردی، اگر انگشتتان را روی پوست کودک فشار دهید پوست کودک شما زرد میشود که این موضوع نشانه زردی کودک است. چطور زردی نوزاد را درمان کنیم؟ چطور زردی نوزاد را از روی علائم تشخیص دهیم؟ کارشناسان توصیه میکنند هرگز لامپهای کممصرف سوخته و شکستهتان را نگه ندارید و آنها را به مراکز بازیافت تحویل دهید. برای رفع پوسته ها هرگز بدن نوزاد را چرب نکنید. زردی شدید همچنین خطر ورود بیلیروبین به مغز را افزایش میدهد.

این اتفاق ممکن است باعث وارد شدن آسیبهای جدی به مغز شود. در نوزادان تازه متولد شده با علائم زردی بسیار شدید، بیلیروبین میتواند از لایه نازکی که مغز و خون را از هم جدا میکند، عبور کرده و با آسیب رساندن به مغز و نخاع، زندگی او را تهدید کند. برای درمان زردی نوزاد در منزل بهتر است یک دستگاه زردی نوزاد اجاره کرده و مطابق با دستور پزشک، نوزادتان را داخل آن قرار دهید. در پاسخ به این سوال که علائم زردی نوزاد چیست، باید بگوییم که زردی نوزاد ممکن است با علائم مختلفی همراه باشد. بعضی اوقات، ممکن است فرد علائم زردی به همراه نداشته باشد و به طور تصادفی این بیماری پیدا شود. این ماده از تخریب گلبولهای قرمز به دست آمده است که اگر در بیست و چهار ساعت اول تولد از بدن نوزاد دفع نشود میتواند مشکلات عدیدهای را با خود به همراه داشته باشد که با نام زردی شناخته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *