راهنمای آنجلینا جولی برای اجاره دستگاه زردی نوزاد

تقريباً در 10 درصد از نوزادانی که دچار کم کاری تیروئید مادرزادی هستند، این عارضه به صورت گذرا یا موقتی است. بیماری کم کاری مادرزادی تیروئید در اغلب نوزادانی که به آن مبتلا هستند، هیچ گونه علائم مشخصی ایجاد نمیکند و ممکن است وجود این بیماری در نوزاد حتي تا چند ماه بعد از تولد هم تشخیص داده نشود. دلیل بروز این نوع از کم کاری تیروئید معمولاً آن است که مادر نوزاد در دوران بارداری برای کم کاری تیروئید تحت درمان قرار گرفته است یا سابقه ابتلاء به بیماری تیروئید را دارد و یا اخیراً مواد حاوی ید مصرف کرده است. همچنین این نوع از کم کاری تیروئید در دختران شایعتر از پسران است. از طریق نور لامپ در خانه نیز می توانید به درمان زردی نوزاد خود کمک کنید زیرا لامپ های خورشیدی موجب از بین رفتن سطح بیلی روبین در نوزاد می شود و در نتیجه زردی را کاهش می دهد و در درمان زردی نوزاد موثر می باشد. در ادامه این مطلب می توانید با درمان زردی نوزادان در خانه به روش های طب سنتی به طور کامل آشنا شوید. حمام نوزاد با گل بنفشه و یا گل ختمی می تواند به درمان زردی نوزاد کمک کند که برخی از متخصصان طب سنتی آن را به نوزادانی که به زردی مبتلا هستند توصیه می کنند. Th is  post was gen erated wi​th GSA Con te nt Generat or DE᠎MO!

رفع و درمان زردی نوزاد با لیموشیرین در طب سنتی تایید میشود. اجاره دستگاه زردی نوزاد در اسلامشهر ، یک روش مناسب برای رفع مشکل زردی یا یرقان نوزادان می باشد. درمان نوزاد با تغذیه کافی کودک از شیر مادر در بعضی از موارد درمان می شود پس مادر به هیچ عنوان نباید شیر خود را از کودک بگیرد. بالا بودن تب و بروز سایه سیاه در کودک نیز از دیگر علائم زردی می باشد. نوزادانی که سطح بیلی روبین آنها پس از چند روز تولد از این سطح بالاتر میرود نیز در معرض خطر ابتلا به زردی قرار دارند. علت زردی این است که نوزاد دیگر به گلبولهای قرمز جنین نیازی ندارد و شروع به تخریب آنها میکند؛ ولی تخریب سریعتر از آن است که کبد بتواند از عهده آن برآید. همچنین در این شرایط به علت شیوع بالای کرونا، مراکز آزمایشگاهی بسیار شلوغ هستند و احتمالا با وجود ضعف ناشی از زایمان و بی قراری نوزادتان مجبور خواهید بود که ساعتها منتظر نوبت بمانید. زردی یا یرقان یک بیماری موقتی، شایع و معمولاً بی خطر است که بیشتر نوزادان تازه متولد شده را درگیر می کند. این بیماری در کودکانی که به سن بلوغ میرسند یا در سالهای نوجوانی خود قرار دارند، بیشتر شایع است، اما در کودکان کم سن و سالتر نیز ممکن است بروز کند.

علایم شایع در طی بارداری: کاهش رشد جنین کاهش حرکت جنین پس از تولد: رنگپریدگی یرقان (زردی چشمها و پوست) که در طی 24 ساعت اول پس از تولد بروز می کند. در نوزادانی که مبتلا به کم کاری تیروئید باشند، معمولاً استخوانها به طور کامل رشد نکردهاند. والديني که يک کودک مبتلا به کم کاري مادرزادي تيروئيد دارند، احتمال آنکه يک نوزاد ديگر مبتلا به اين عارضه به دنيا بياورند، 1 در 4 براي هر زايمان است. مصرف آب برگ سبز گندم نیز در درمان زردی موثر است زمانی که مادر آب برگ سبز گندم را می نوشد و نوزاد از شیر مادر تغذیه می کند باعث از بین رفتن و دفع بیلی روبین می شود و زردی در کودک به مرور از بین می رود و کاهش پیدا می کند. در این روش نوزاد را در معرض نور فرابنفش قرار می دهند و یا داخل پوشش های مصنوعی می پوشانند و از این طریق نور می تواند بیلی روبین را به فرمی تبدیل کند که به وسیله کلیه دفع شود بنابراین زردی کاملا از بین می رود البته این روش را چندین بار روی نوزادان انجام می دهند تا نتیجه ی خوبی دریافت کنند و به از بین بردن زردی نوزاد کمک کنند.

از این روش زمانی استفاده می شود که زردی شدید ثانویه به ناسازگاری خونی بین مادر و جنین اتفاق افتاده باشد بنابراین تزریق داخل وریدی آنتی بادی می تواند موجب کاهش زردی شود و همچنین احتمال نیاز به دریافت خون را کاهش می دهد در این روش حتما نوزاد باید در بخش های مراقبت ویژه بستری شود. برای استفاده از گل ختمی باید ابتدا آن را بجوشانید و داخل آب گرم وان بریزید سپس نوزاد خود را با آن شست و شو دهید. مقادیر بالای بیلی روبین نشانه خوبی نیست و باید مقدار آن را تحت کنترل قرار دهید تا از عوارض آن که ممکن است منجر به ایجاد زردی شود ، جلوگیری کنید . مشاوران ما در ابتدا مشاوره های لازم را به شما ارائه می دهند و سپس دستگاه مورد نیاز شما را به شما عزیزان ارائه می دهند. اگر غربالگری اولیه نشان داد که مقدار هورمون T4 و یا هورمون TSH در نوزاد بالاتر از حد طبیعی است، احتمالاً آزمایشهای دیگری هم بر روی نوزاد شما انجام میگیرد تا بیماری کم کاری تیروئید در نوزاد تأیید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *