راهنمای نهایی اجاره دستگاه زردی نوزاد نی نی سایت

درحالی که آمار غیر رسمی بیمارستان ها زایمان سزارین را تا 90درصد هم پیش بینی می کند؛ رقمی که اگر قرار بود با توصیه های سازمان بهداشت جهانی پیش برویم، باید حدود 20 درصد می شد. اما سطح بیلی روبین در این بیماری تا حدی نگران کننده خواهد بود. در ماه حدود 110 تا 125 هزار کودک در ایران متولد می شود که از این تعداد تولد، طبق آمار رسمی وزارت بهداشت حدود 40 تا 50 درصد سهم سزارین و مابقی طبیعی است. این شاید شیرین ترین اتفاق زندگی هر زوجی باشد؛ وقتی خداوند بزرگترین هدیه خود را پس از 9 ماه انتظار به پدر و مادر می بخشد و خانواده شلوغ تری را نصیب شان می کند. وی با تاکید براینکه تمام نوزادانی که دچار زردی میشوند باید به متخصص اطفال ارجاع داده شوند عنوان کرد: اگر زردی در بیمارستان تشخیص داده شود تمام مراحل درمان به خوبی انجام میشود ولی اگر بعد از ترخیص از بیمارستان این عارضه بروز پیدا کرد خانوادهها باید توجه داشته باشند نوزادان را در اسرع وقت به مراکز درمان انتقال دهند زیرا ممکن است زردی آنها شدت بیشتری پیدا کند.

This c᠎onte nt has been creat᠎ed wi th t​he he᠎lp ᠎of GSA  Con᠎te nt Gen erator D᠎emov er​si᠎on.

شاید اولین دلیل تمایل بیماران به سزارین، ترس از زایمان طبیعی و درد ناشی از آن باشد و البته هزینه های بالاتری که این عمل دارد، انگیزه خوبی برای بیمارستان هاست تا حجم بیشتری از بیماران را برای جراحی سزارین پذیرش کنند. اگر حالت عادی باشد توصیههایی نظیر عدم استفاده از غذاهای تند، ترش و پرچرب پیشنهاد میشود و همچنین مصرف برخی مواد غذایی حاوی ویتامین B۶ تهوع را کم میکند. اگر صبح هنگام یک ماده غذایی مثل بیسکویت و نان سوخاری خشک مصرف کنند، تهوع کاهش مییابد. نکته دیگر اینکه؛ تغذیه این دسته از مادران هر دو ساعت به دو ساعت با حجم کم است بهطوری که هم معده تحمل کند و هم حالت تهوع کمتر شود. در کتب علمی ما این نکته اثبات نشده آنچه برای ما مسلم است این است که مادر باید از تمام گروههای غذایی به طور کامل استفاده کند و انواع میوهها و سبزیجات را به وفور میل کند زیرا به دلیل وجود ویتامینهای خاصی که این دسته از مواد غذایی دارند رشد بهتر صورت میگیرد. مهمترین نکته در داشتن نوزادی سالم این است که ما مشاوره قبل از بارداری را داشته باشیم زیرا این مساله مهمتر از این است که ما صرفا بعد از بارداری توصیههایی دریافت کنیم.

 Th is da ta was gen​erated  by GSA C​onte nt Ge᠎nerator DEMO!

این روشها خط اول درمان ما هستند ولی اگر مشکل شدیدتر باشد از داروهای دیگر و سرمتراپی و تزریق آمپولهای ضدتهوع کمک میگیریم تا معده آرامتر شود و بتواند تغذیه مناسب را دریافت کند. نوزادانی که سابقه تعویض یا دریافت خون را دارند. بهطور مثال سیراب شیردان گوسفند یا پودر زنجبیل که در آب حل شود تهوع را کاهش میدهد. مقداری زنجبیل خرد شده را به یک فنجان آب اضافه کنید و در قابلمه بریزید و روی حرارت گذاشته تا بجوشد . مالاریا: کبد، سلولهای قرمز خون آلوده به انگل را از بین میبرد. میانگین بیلی روبین مستقیم بعد از درمان بین دو گروه مورد (1/0±4/0 میلی گرم در دسی لیتر) و شاهد (1/0±5/0 میلی گرم در دسی لیتر) اختلاف معنی داری نداشت. اولا زود تشخیص دادن زردی نوزاد بویژه زردیهای زودرس بسیار مهم است پس ویزیت اول که غالبا بین روز سوم تا پنجم تولد است را جدی بگیرید .

Da᠎ta h as been generat ed wi​th t᠎he  he lp of G​SA Con​te nt​ G en​erator D᠎emov ersion .

تغذیهای که تعیینکننده جنسیت فرزند باشد تنها در طب سنتی ما مطرح شده که در واقع آن هم قبل از انعقاد نطفه صورت میگیرد که معتقدند؛ اگر مادر در این دوران غذاهای خاصی مصرف کند که از نظر PH محیط بدن مادر را حالت اسیدی یا قلیایی کند امکان تعیین جنسیت نوزاد وجود دارد و این مساله به لحاظ علمی در دنیا ثابت نشده است. در مورد مادران چاق که متاسفانه در کشور ما چاقی رو به افزایش است توصیه بر این است که پروتئین و مواد معدنی از رژیم غذایی آنها حذف نشود ولی کربوهیدراتها را کمتر مصرف کنند و فعالیت ورزشی در حدی که خیلی خسته نشوند داشته باشند و اضافه وزن حدود هفت الی هشت کیلوگرم برای این مادران کافی است. در مورد مادران با وزن نرمال که BMI آنها ۲۰ تا ۲۵ است اگر این مادران ۱۲ کیلوگرم اضافه وزن بارداری بگیرند کافی است، هم مادر با مشکل مواجه نمیشود و هم نوزاد کموزن متولد نمیشود. اگر مادر در زیر وزن طبیعی باشد و به نسبت قدش BMI او زیر ۲۰ باشد ما توصیه میکنیم تا ۲۰ کیلوگرم هم اضافه وزن در دوران بارداری بگیرد، بنابراین در رژیم غذایی او مواد غذایی پرکالری میگنجانیم تا هم مواد غذایی به خود او برسد و هم نوزاد زیر وزن متولد نشود و خطر زایمان پیش از موعد کاهش پیدا کند.

 C᠎on te​nt h᠎as been c᠎re​ated  with the help of GSA Con te᠎nt​ G᠎en er᠎at or DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *