راه حل های فوری برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد در جزئیات گام به گام

روند درمان نوزاد با استفاده از دستگاه فتوتراپی حدودا یک یا دو هفته به طول می انجامد و بعد از آن عارضه به طور کلی محو خواهد شد. ایجاد ایزومرهای فضایی، سریعتر از ایزومرهای ساختمانی است و برگشتپذیر هم میباشد و هردو این ایزومرسازیها، از روند ترکیب با اکسیژن (فوتواکسیداسیون) سریعتر هستند. زمانی که بیلی روبین خون به حدی برسد که ضایعات مغزی ایجاد ننماید ، فتوتراپی قطع می شود. فوتوتراپی روشی شایع و بسیار مؤثر برای درمان است که از نور برای تجزیه بیلی روبین در بدن کودک استفاده می کند. تولید کنندگان این لامپ ها همواره به کاربران توصیه می کنند که بعد از اتمام تعداد ساعات مجاز برای استفاده ، نسبت به تعویض این لامپ ها اقدام کنند. لامپ های LED آبی طیف باریک و محدودی منتشر می کنند. این لامپ ها کوتاه (حدود 5 inch 7 to) و به صورت تاشده و چند لا است که نور آبی و سفید منتشر می کند. بیلیروبین بیش از همه به قسمت آبی طیف نور مرئی در حدود 460 نانومتر واکنش نشان میدهد. همین که ایزومرهای فضایی وارد صفرا شوند، خودبخود تبدیل به بیلیروبین می شوند . ایزومرهای نوری بیلیروبین، کمتر تمایل به چسبیدن به چربیها دارند و میتوانند در صفرا مستقیماً بدون گلوکورونید دفع شوند.

هر کدام از این موارد کارایی خود را دارند و می توانند یرقان را در نوزادان درمان کنند. در این نورافکن های فتوتراپی معمولاً چراغ هالوژن با 150 watt و 21 V به همراه یک بازتابنده با پوشش مخصوص که طول موج مادون قرمز را جذب می کند ، قرار دارند. نمونه های اولیه این LEDها از سال 1990 در دستگاه های فتوتراپی مورد استفاده قرار گرفتند و در سال 2002 اولین دستگاه فتوتراپی با LED در آمریکا و انگلستان روانه بازار شد. نوری که در دستگاه فتوتراپی به بدن نوزاد تابیده می شود عمدتا نور سفید، سبز یا آبی می باشد. درمان توسط فتوتراپی به مدت 1 تا 3 روز باعث می شود مقدار بیلی روبین به نصف کاهش یابد. تخفیف فوق العاده: خرید دستگاه بیلی روبین متر با قیمت مناسب را از دست ندهید و برای مشاهده انواع دستگاه بیلی چک کلیک کنید. دستگاه فتوتراپی زمانی در منزل کاربرد خواهد داشت که نوزاد دارای وزن بالای 2.5 کیلوگرم باشد در غیر اینصورت باید در بیمارستان تحت درمان قرار گیرد. اثر درمانی فتوتراپی به عواملی چون سطح اولیه بیلی روبین ، انرژی نور لامپ یا طول امواج نور ، فاصله بین نوزاد و لامپ ، ناحیه ای از پوست که در معرض تابش قرار می گیرد و مدت زمانی که پوست در معرض نور قرار می گیرد بستگی دارد.

نکته 1: دمای داخل دستگاه زردی در هنگام فتوتراپی بین بیست و پنج تا سی درجه سانتی گراد باشد. بنابراین عارضه زردی در نوزاد از بین می رود و محو می شود. شایعترین دارویی که در این تحقیق عوارض پوستی نشان داده بود، فنیتویین (32%) و کمترین عارضه پوستی مربوط به لاموترژین (3%) بود. در شکل بالا، تنها دو فوتوایزومر اصلی نشان داده شدهاند. دو نوع زردی شیر مادر تعریف شدهاست: نوع اول زردی شیردهی یا زودرس که در چند روز اول به دلیل کم شیر خوردن نوزاد یا درست شیر ندادن مادر بروز می کند، از روز دوم شروع میشود و تا روز پنجم ادامه می یابد. در چنین شرایطی پزشک متخصص نوزادان و کودکان با دو برابر حجم خون ، خون نوزاد را تعویض می نماید. حجم الهرم يساوي. رسالة بريد الكتروني. ثبت آگهی اینترنتی در کتاب نقره ای ، در ان وب سایت شما می توانید برنامه ریزی، انتشار ، نمایش و ثبت آگهی تبلیغاتی کسب اطلاعات و آگاهی در هر زمینه ای، پیش نیاز اصلی تصمیم گیری می باشد. تعداد کمی از نورافکن های هالوژن با یک دوزیمتر که مقدار دُز فتوتراپی را که نوزاد دریافت کرده است نمایش می دهد ، ترکیب می شوند.

با این حال، در مورد زردی که میتواند مادر را در حین و بعد از بارداری تحت تأثیر قرار دهد، چیز کمی گفته میشود. فوتوتراپی چندگانه : بیش از یک منبع نوری بصورت همزمان مورد استفاده قرار میگیرد. متداول ترین منبع نوری که در فتوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد ، لامپ های فلئورسنت است. فوتوتراپی سنتی : یک منبع نورِ غیر فیبراپتیکی بالای سر نوزاد قرار می گیرد . تمام نوزادانی که تحت درمان فتوتراپی قرار می گیرند ، باید هر 4 ساعت از نظر درجه حرارت بدن و هر 6 ساعت از نظر وضعیت پوست کنترل شوند. ممکن است در این وضعیت مایعات بدن نیز دچار تغییر رنگ شوند. نوزاد را باید بصورت تاقباز فوتوتراپی نمود مگر وضعیت بالینی خاصی باعث شود که این کار ممکن نباشد. شواهدی از تاثیر مکمل مایعات IV بر پیامدهای بالینی مهم مانند انسفالوپاتی بیلیروبینی، کرنایکتروس، یا فلج مغزی (cerebral palsy) در نوزادان تازه متولد شده سالم و ترم مبتلا به هیپربیلیروبینمی غیر-کونژوگه نیازمند فوتوتراپی وجود نداشت. فتوتراپی پیوسته صورت نمی گیرد و می توان برای تغذیه نوزاد ، روش های بالینی ، اجازه ملاقات والدین با نوزاد و برقراری رابطه مادرانه ، درمان را قطع کرد. ​This po​st w as created by G SA C ontent Generat or᠎ D​emov​er​sion.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *