راه را بیاموزید برای شروع درمان زردی نوزاد

2 گروه از نوزادان هستند كه با خوردن شير مادر به زردي مبتلا مي شوند. در برخی موارد ناهماهنگی گروه خونی مادر و نوزاد باعث می شود که سیستم ایمنی مادر آنتی بادی هایی ترشح کند که بر علیه نوزاد باشد و باعث از بین رفتن گلبول های قرمز نوزاد شود در این شرایط بیلی روبین در خون نوزاد ترشح پیدا می کند و در همان ابتدای تولد دچار زردی است. گروه اول بيشتر نوزادان مادرانی هستند كه به طريق سزارين وضع حمل كرده اند و زردی به دليل كم بودن شير مادر و در روزهاي اوليه تولد ايجاد مي شود. مهسا صیادی : سلام، سریع ترین راه برای درمان زردی نوزاد، در حقیقت زردی نوزاد ۱۲ روزه چیه؟ تمامی دستگاه های شرکت رسام دارای مجوز بوده و کاملا اتوماتیک می باشد،و مناسب ترین هزینه را برای اجاره دستگاه زردی در نظر گرفته ایم. هزینه اجاره دستگاه زردی چقدر است؟ سوال مهمی که در مورد زردی نوزاد ممکن است برای خیلی از والدین پیش بیاید این است آیا علت ها و استعدادهای پیش زمینه ای هستند که درصد ابتلا را در نوزاد بالا ببرند؟  Th is da ta has been c reated wi th the ᠎he lp of GSA Con te᠎nt Generator DEMO!

مادر میتواند با خوردن این مکملها مواد مورد نیاز را از طریق شیر به بدن کودک خود انتقال دهد. چنانچه با مشاهده ظاهری نوزاد زردی فراتر از صورت و چشم ها باشد، باید سطح بیلی روبین پوستی را با این روش بررسی کنیم. هنگامی که سطح بیلی روبین برای چند هفته بالا می رود ، ممکن است روی دندان ها رنگ سبز را نمایان کند. زردایران یکی از پیشگامان سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران و کشور است که در تولید و واردات دستگاه های با کیفیت فتوتراپی و لوازم جانبی درمان زردی نوزاد فعالیت موفقی داشته است و هم اکنون با داشتن چندین نمایندگی در سطح کشور فعالیت خود را گسترش داده ایم. یکی از عملکردهای اصلی کبد تجزیه گلبول های قرمز قدیمی یا آسیب دیده است که طی این فرآیند بیلی روبین تولید می شود. به هر حال ممکن است نوزاد در چند ماهگی یا چند سالگی نیز به این بیماری مبتلا شود. ​Th is was g᠎ener ated by G᠎SA C on tent Generato r ᠎DEMO!

در واقع این عرق گیاهی منجر به تصفیه خون و پاکسازی کبد مادر به طور طبیعی می شود و به همین دلیل است که عموما پیشنهاد میشود. درمان زردی اغلب ضروری نیست و بیشتر مواردی که نیازمند درمان هستند، به روش های درمانی غیرتهاجمی نیز به سادگی پاسخ می دهند. همان طور که پیشتر نیز گفتیم، زردی بهعلت حضور رنگدانه های دفع نشده در پوست ایجاد میشود. در نوع دوم، زردی نوزاد معمولا از هفته دوم تولد آغاز مي شود و علت آن مي تواند موادي باشد كه در شير وجود داشته و باعث غيرفعال كردن آنزيم هاي كبدي و روده اي نوزاد مي شود كه اين موضوع مواد صفراوي را باز جذب مي كند. معمولا تا تجمع زیاد و زرد شدن پوست یکی دو روز طول می کشد و نوزادانی که بعد از روز دوم مبتلا می شوند را اصطلاحا زردی فیزیولوژیک می گویند که ممکن است علایم بیماری یک یا دو هفته در بدن کودک باقی بماند. ممکن است به اندازه خیلی کم احساس درد متوسط یا حساسیت خفیف را تجربه کنید. Th​is  da᠎ta has  been g en erat​ed  by G SA C᠎ontent Gen᠎er​ator D emov​ersion!

درصدی از نوزادان هم هستند که با تغذیه ممکن با شیر مادر درمان می شوند و در واقع تغذیه در برخی نوزادان عامل ایجاد بیماری و در برخی دیگر عامل درمان است که تشخیص این موارد با پزشک متخصص کودکان است. در مواردی که شیر مادر میتواند باعث تشدید زردی نوزاد شود، بعد از مشورت با پزشک خود و در صورت تشخیص او باید به طور موقت شیردهی به کودک را متوقف کنید. برای اینکه تشخیص دهید نوزادتان زردی دارد یا خیر، روی پیشانی یا بینی نوزاد را به آرامی فشار دهید. وقتی نوزاد در شکم مادر قرار دارد مسئولیت دفع بیلی روبین با کبد مادر است اما پس از اینکه کودک به دنیا بیایید این مسئولیت را کبد نوزاد انجام می دهد که تا حدودی در روزهای ابتدایی مشکل ساز می شود. با توجه به اینکه زردی نوزاد با شیر مادر میتواند کم و زیاد شود، لذا بسیار مهم است که مادر چه تغذیهای داشته باشد. بنابراین، بسته به علت آن، درمان متفاوت است و در صورت مشاهده چنین تغییر رنگی، توصیه میشود با پزشک مشورت کنید. در صورت مشاهده علائم زردی در کودک، بلافاصله با پزشک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *