سریع و آسان اصلاح برای شما اجاره دستگاه زردی نوزاد

این مرکز حدود دو دهه قدمت دارد و در این مدت توانسته حداکثر رضایتندی را ازجانب پدران و مادران عزیز از آن خود کند. حدود ۱۰-۲۰ درصد نوزادان بعد از ترخیص مجددا دچار زردی میشوند. در این حالت نوزاد دچار انقباض دائمی عضلات شده و حتی در تکلم و شنوایی او نیز اختلال ایجاد میشود. پتو فیبر نوری که نوزاد در زیر آن قرار میگیرد، بیلی روبین بدن او را از بین میبرد. اگر قصد استفاده از نور مهتابی را دارید باید بدانید که نور مهتابی مناسب برای درمان زردی باید در فرکانس خاصی تولید شود تا تأثیر گذار باشد ، در غیر این صورت اثری در درمان زردی نخواهد داشت و فقط درمان را به تعویق می اندازد. بنابراین در حین درمان زردی بهتر است مقدار زیادی از مایعات را به نوزاد خود بدهید، در این صورت دفع بیلی روبین از طریق مدفوع به راحتی انجام خواهد شد. بنابراین مصرف میوههایی که در ادامه گفته شده، در دوران شیردهی برای رفع زردی نوزاد توصیه میشود. حتی در دوران شیردهی هم تغذیه مادر برای زدی نوزاد تاثیرگذار است. زردی در نوزادان به دلیل افزایش سطح بیلیروبین اتفاف میافتد. اگر میزان بیلی روبین در خون نوزاد بیش از حد باشد، چارهای جز دریافت خون نوزاد و تزریق خون جدید به او وجود ندارد. ​Th᠎is con tent was gener ated ​by GSA C ontent G᠎enerator D em oversion !

دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی با تاباندن نور ویژه بر پوست نوزاد، منجر به شکسته شدن بیلی روبینهای زیر پوست او خواهدشد. در شرکت زرد ایران تولیدکننده انواع دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزادان، چشمبند و شورت ضد نور مخصوص ارائه میگردد. در این روش از نور برای تجزیه بیلیروبین در بدن نوزاد استفاده میشود. برای از بین بردن ماده ی سمی بیلی روبین ، روش دیگری نیز وجود دارد که آن را فتوتراپی می نامند. به علت نارس بودن مسیر متابولیسم بیلی روبین بسیاری از نوزادان تازه متولد شده بدون انکه نشانه ای از همولیز داشته باشند دچار زردی میشوند. شواهد همولیز و سن شیرخوار بر مدت زمان تأثیر می گذارد. در نتیجه طی مدت زمان ۲ الی ۳ هفته زردی نوزادان درمان میشود. این ماده زردرنگ زمان تجزیه گلبولهای قرمز تولید میشود و حتی در بزرگسالان عامل اصلی زردی ادرار هم هست. زردی در نوزادان تازه متولد شده در سطح پوست و سفیدی چشم آنها دیده میشود. اما در نوزادان تازه متولد شده این ماده در خون باقی میماند و باعث زردی پوست و چشمهای نوزاد میشود. خبر خوب این است که در بیشتر موارد، زردی نوزاد تازه متولد شده با رشد کبد کودک و شروع تغذیه کودک، خود به خود از بین می رود که به عبور بیلی روبین از بدن کمک می کند.

گاهی ممکن است این عارضه بلافاصله بعد از تولد نباشد و طی ۲ – ۴ روز بعد از تولد شروع شود. اما گاهی اوقات زردی می تواند یک بیماری پزشکی زمینه ای را نشان دهد. شرکت پرستاری جهان پرشین با سابقه چندین ساله در زمینه خدمت رسانی به مردم، پرستاران کودک کارآزموده را برای پرستاری کودک در منزل استخدام کرده است که می توان برای مراقبت از نوزادان و درمان زردی نوزاد از آنان کمک گرفت. به عنوان آدمی که در این زمینه کمی تخصص داره باید در تکمیل مطالب این مقاله مسائلی را مطرح کنم. به گفته دکتر هادی سماعی فوق تخصص نوزادان علت ایجاد زردی در نوزادان فیزیولوژیک، فاویسم و ناسازگاری گروه خونی مادر با فرزند است. بیلیروبین ماده اصلی ایجاد زردی در نوزادان یک ماده خطرناک برای سلولهای مغز است. همچنین با توجه به هدف دار بودن و مورد مطالعه قرار دادن روش درمان ، تمامی زمانی که برای درمان زردی نوزاد توسط دستگاه فتوتراپی صرف می شود به صورت بهینه در راستای درمان صرف شده و نتیجه حاصله بسیار سریع به دست می آید. یکی از موثرترین روشهای درمان زردی نوزادان، استفاده از روش فتوتراپی است. اگر چه فتوتراپی یک روش درمانی امن می باشد ولی ممکن است منجر به عوارضی از قبیل هایپرترمی، راشهای اریتماتو، افزایش دفع نامحسوس مایعات و اسهال گردد.

روش دیگر تعیین زردی نوزاد، آزمایش خون است. بعضی از والدین تصور میکنند اگر نوزاد در روز اول و دوم زرد نباشد دیگر دچار زردی یا ایکتر نمیشود. ضمن اینکه اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل هزینه کمتری نسبت به بیمارستان در پی دارد. زمینه: زردی نوزادی به افزایش بیلیروبین سرم گفته میشود که شایعترین علت بستری نوزادان در بیمارستان میباشد. این مساله خصوصا در این روزها که کرونا روی کار آمده، بسیار مفید است، زیرا با کاهش میزان رفت و آمدها به محیط های بیمارستانی و آزمایشگاه، احتمال ابتلا به کرونا به حداقل خواهد رسید. بوقلمون به طور محلی به ایتالیا، فرانسه و انگلستان رسید. دو نوع زردی شیر مادر تعریف شدهاست: نوع اول زردی شیردهی یا زودرس که در چند روز اول به دلیل کم شیر خوردن نوزاد یا درست شیر ندادن مادر بروز می کند، از روز دوم شروع میشود و تا روز پنجم ادامه می یابد. درصورتیکه بیشتر زردیها از روز سوم به بعد شروع میشود و به همین دلیل برای کنترل آن باید نوزاد توسط پزشک متخصص کودکان معاینه شود. Artic le w​as c re​ated  wi᠎th G​SA C​ontent  G en᠎erator D​emoversi᠎on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *