سه توضیح چرا داشتن عالی درمان زردی نوزاد نیست کافی

اگر برق به دستگاه نرسد می توان کلید روشن خاموش را تعویض کرد. در واقع شیر مادر، نوزاد را از کم آبی نجات می دهد و با رشد نوزاد، کبد او هم به تکامل می رسد و می تواند بیلی روبین ها را از بدن خارج کند و زردی را درمان کنید. اگر نگران هستید که کودک شما شیر خشک کم یا زیاد مصرف می کند یا حداقل 8 بار در 24 ساعت غذا نمی دهد ، با پزشک خود صحبت کنید. زردی در واقع بیماری نیست اما یک نشانه است که به ما اعلام می کند میزان بیلی روبین در خون نوزاد بیش از حد نرمال است. متاسفانه هنگامی که نوزاد به دنیا می آید، از روی علایم ظاهری او نمی توان تشخیص داد که به چه بیماری هایی مبتلا می باشد. در این نوع دستگاه برای جلوگیری از آسیب نور به چشم سایر افراد، روی آن ملحفه ای می کشند و بعد نوزاد را زیر دستگاه که با ملحفه پوشیده شده قرار می دهند. بیلی روبین(ماده ای كه سبب زرد شدن پوست نوزاد شده) در مغز رسوب كرده و ضایعه عصبی به نام “كرنیكتروس” ایجاد می شود؛ در این حالت نوزاد ابتدا خواب آلود و تحریك پذیر شده، به تدریج شیر نخورده و در نهایت با برآمده شدن ملاج، تشنج و فلج اندامها بیماری كامل می شود.

در جریان این عارضه، گلبولهای نارس رفته رفته از گردش خون حذف میشوند و بیلیروبین موجود در ساختمان گلبول قرمز در پوست بدن نوزاد رسوب کرده و موجب بروز زردی میشود. درمان باید به موقع و سریع انجام شود تا از آسیب های ناشی از رسوب بیلی روبین روی مغز پیشگیری شود. از سوی دیگر اگر طحال بدن، هضم مواد را بهطور ناقص انجام دهد، طبعا روی كیفیت شیری كه مادر قرار است به نوزادش بدهد، تاثیر خواهد گذاشت. تاثیر نور در کاهش زردی نوزاد امروزه کاملا به اثبات رسیده است. از دستگاه فتوتراپی و نوردرمانی امروزه به طور گسترده ای در درمان زردی نوزادان استفاده می شود. اگر لامپ به صورت لحظه ای روشن شود و فورا خاموش شود معمولا مشکل از ترانس لامپ است که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. اما لامپ ال ای دی فاقد این اشعه های مضر بوده بنابراین سالم تر است و برای انتخاب بهترین گزینه به شمار می رود. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین روش بهتر است تا با پزشک معالج صحبت نمایید. پزشک چگونه هپاتومگالی را تشخیص میدهد؟

در نوزادان و بزرگسالان مسن ، کبد، بیلی روبین را پردازش می کند و سپس آن را از طریق روده عبور می دهد. همچنین در صورتی که اتصال پایه های آن قطع شده باشد می توان آن را لحیم نمود. در این بخش به بررسی برخی از خواص پودر سنجد میپردازیم. اکثر بیمارستانها قبل از ترخیص، زردی نوزادان را بررسی میکنند. همچنین ممکن است در صورت اتصال لامپ به ترانس و لامپ های سری روشن نشود که در این صورت باید لامپ را تعویض کرد. از نور در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. زردی نوزاد: این بیماری در بسیاری از نوزادان دیده میشود. از جمله بیماری های پوستی و انواع سرطان ها. دستگاه فتوتراپی در انواع مختلف طراحی و تولید می شود. زردی غیر مستقیم هم به دلیل کامل نشدن کارایی آنزیم ها در بدو تولد به وجود میآید. تجزیه گلبول های قرمز خون اندکی پس از تولد نوزاد، شروع می شود؛ در این زمان به دلیل اینکه کبد نوزاد تا یک هفته توانایی تجزیه بیلی روبین را ندارد این رنگ دانه در خون می ماند و رنگ پوست را زرد می نماید که به این عارضه زردی یا یرقان گفته می شود.

زمانی که کلیدهای تنظیم زمان از کار می افتد صفحه کلید باید عوض شود. این مطالب به صورت دسته بندی شده می باشند و از مفیدترین مطالب و مورد نیازترین مسائل در ارتباط با زردی و درمان آن انتخاب شده اند. بهتر است از ابتدای تولد نوزاد خود را از نظر تعداد دفع در روز، مقدار آن، رنگ مدفوع، قوام مدفوع، بوی مدفوع و سایر ویژگیهای آن بررسی کنید و این موارد را یادداشت کنید تا بتوانید تغییرات را سریعتر شناسایی کنید و علت مدفوع سبز در نوزادان شیرخشکی را راحتتر بیابید. جهت درمان زردی با دستگاه فتوتراپی ( دستگاه درمان زردی نوزاد ) ، پوست نوزاد در معرض نور با طول موج nm 520-400 قرار می گیرد. دستگاه فتوتراپی به صورت خانگی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین طیف نور با بیشترین جذب و تاثیر در درمان زردی در گستره طول موجهای مرئی است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. Content h as been c reated by G SA Con te nt Gen​erator᠎ D᠎emover​sion .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *