سه مستند درباره درمان زردی نوزاد That can Traly تغییر راهی که درمان زردی نوزاد را میبینید

مطمئنا بهترین نوع لامپ برای زردی نوزاد میتونه نورپردازی و روشنایی با لامپ فیزیوتراپی باشه که تاثیر موثر و خوبی داشه باشه ، همچنین لامپ مادون قرمز هم میتونه گزینه بسیار خوبی باشه برای زردی کودک که به راحتی میتوانید در خانه ازنورش بهره بگیرید و برای درمان مورد استفاده قرار بدید. در صورتی که شیر مادر کافی نباشد، می توانید شیر خشک به او بدهید. انتقال خون تبادل – خون کودک به طور مکرر خارج می شود و سپس با خون اهدا کننده جایگزین می شود. در موارد زردی شدید نوزاد، امکان دارد مقداری خون تزریق شود، نوزاد مقادیر اندک خون را از اهدا کننده یا بانک خون دریافت خواهد کرد. زردی ممکن است یک علامت بیماری زمینهای باشد و برای جلوگیری از بروز عوارض ناشی از به درمان پزشکی نیاز دارد اما برخی درمان های خانگی برای زردی وجود دارند که ممکن است در تسکین علائم تا حدودی موثر باشند. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید نوزادتان را در خانه درمان کنید به هیچ وجه استرس نگیرید و تمام کارها را با خونسردی تمام انجام دهید. اگر در رفت و آمد به مراکز درمانی مشکل دارید یا نمیخواهید نوزادتان در معرض ابتلا به بیماری های مسری قرار بگیرد میتوانید سرویس درمان زردی نوزاد در منزل را درخواست دهید.

آیا با روش های درمان زردی نوزاد Baby Jaundice آشنایی دارید؟ این روش باعث جایگزین و انتقال خون آسیب دیده نوزاد با سلول های قرمز خون سالم خواهد شد، که تعداد گلبول های قرمز نوزاد را افزایش داده و سطح بیلی روبین کاهش می یابد. وسیله ای که بیشتر ما می شناسیم دستگاه فتوتراپی با نورماورای بنفش است.زردی نوزادان اگر کم باشد درمراحل اولیه، کم خطر و درمنزل نیز قابل درمان است. به طور معمول زردی طبیعی است، اما در برخی مواقع امکان دارد نشانه یک بیماری جسمی زمین های بوده، زردی شدید امکان دارد خطر عبور بیلی روبین به مغز را افزایش داده که باعث آسیب دائمی مغز خواهد شد. زردی شدید خطر انتقال بیلی روبین به مغز را افزایش می دهد که می تواند باعث آسیب دائمی به مغز شود. کودک شما تغذیه ضعیفی دارد، بی حال به نظر می رسد و گریه های شدید می کند. سفیدی چشم نوزاد شما زرد به نظر می رسد. به طور معمول، کبد بیلی روبین را از جریان خون تصفیه می کند و آن را در مجاری روده آزاد می کند. Da᠎ta was g᠎ener​ated by GSA Con tent  G​en erat᠎or D᠎emover​si on .

به همین دلیل بعد از چند روز که علائم زردی نوزاد بیشتر شد، متوجه خواهند شد که البته باز هم برای درمان زردی نوزاد وقت هست. نوزادان تازه متولد شده به دلیل تولید بیشتر و تجزیه سریعتر گلبول های قرمز خون در چند روز اول زندگی بیلی روبین بیشتری نسبت به بزرگسالان تولید می کنند. بیلی روبین اضافی (هایپربیلیروبینمی) دلیل اصلی زردی است. هم چنین معتقدند که مهتابی معمولی با مهتابی دستگاه فتوتراپی تفاوتی ندارد، بنابراین به جای صرف هزینه اضافی از مهتابی های معمولی استفاده نمایید. امکان دارد برای بررسی سایر بیماری ها آزمایشات اضافی انجام شود، همچنین امکان دارد برای بررسی افزایش تجزیه سلول های قرمز آزمایش های دیگری تجویز شود. در برخی موارد که علت ژنتیک و سندرمهای ژنتیکی است احتمال عود مجدد پس از درمان وجود دارد که میتواند برگشت پذیر یا دایمی باشد. پوست آبی نوزاد میتواند ناشی از سپری کردن ساعتهای طولانی کودک در دستگاه باشد، بدن نوزاد را میتوان با یک پارچه مرطوب تمیز کرد و سپس بدن نوزاد را خشک کرد و به دستگاه برگرداند.

آیا می دانید چه موقع برای درمان زردی نوزاد باید به پزشک مراجعه شود؟ بخشی از آزمایشهای غربالگری مثل غربالگری شنوایی، قبل از ترخیص نوزاد و در بیمارستان و بقیهٔ آزمایشات مهم غربالگری با درخواست پزشک و بین روزهای سوم تا پنجم بعد از تولد انجام میشود. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می کند که همه نوزادان تازه متولد شده قبل از ترخیص از بیمارستان و هنگامی که کودک بین 3 تا 5 روز است از نظر زردی مورد معاینه قرار گیرند. زردی ناشی از این شرایط طبیعی نوزاد، زردی فیزیولوژیکی نام دارد و معمولاً در روز دوم یا سوم زندگی ظاهر می شود. درمان به علت اصلی بستگی دارد. کودک تغذیه ضعیفی داشته، بی حال به نظر برسد و گریه های شدید دارد. کودک شما باید از نظر زردی بین روز سوم و هفتم پس از تولد ، زمانی که سطح بیلی روبین به اوج می رسد ، معاینه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *