سه معقول راه‌ها برای استفاده آزمایش زردی نوزاد

فتوتراپی بسیار ایمن و راحت است، به کودک آسیب نمی رساند و بدون درد است. دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد، در این روش نور آبی به پوست کودک می تابد و بیلی روبین را به شکلی تغییر می دهد که کودک می تواند راحت تر از زردی خلاص شود. معمولاً فتوتراپی تنها با تشخیص پزشک مورد نیاز است. در ادامه مطلب اطلاعاتی را در رابطه با اجاره دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، با زردی کلینیک همراه شوید… زردی در هفته اول تولد شایع است. معمولا نوزادان پس از روز دوم تولد تا ده هفته اول زندگی خود ممکن است درگیر بیماری زردی باشند. ممکن است متوجه شده باشید که پوست و سفیدی چشم کودک شما در روزهای پس از تولد کمی زرد است. در بعضی از نوزادان ، یک بیماری زمینه ای ممکن است باعث زردی نوزاد شود . Post was creat ed by GSA Con​tent Gen​er ator D em ov ersion!

دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد در انواع مختلف طراحی و تولید می شود. هوم سرویز در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات درمان زردی نوزاد در منزل پارس در محله تهرانپارس شهر تهران تلاش کرده است خدماتی نظیر آزمایش زردی نوزاد در منزل تهران تهرانپارس, تست زردی نوزاد با بیلی چک تهران تهرانپارس, تست زردی نوزاد در منزل با آزمایش خون تهران تهرانپارس, درمان زردی نوزاد در منزل تهران تهرانپارس را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در تهرانپارس ارائه نماید. آزمایش زردی نوزاد در منزل تهران تهرانپارس از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم سرویز در تمامی مناطق تهران و البته تهرانپارس است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با پزشکی و پرستاری در تهران محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز، از قسمت جستجو درمان زردی نوزاد تهرانپارس ,درمان زردی کودک تهرانپارس ,زردی تهرانپارس ,نوزاد تهرانپارس به سرویس مورد نظر خود دسترسی داشته و پس از ثبت سفارش خدمات درمان زردی نوزاد در منزل تهرانپارس تهران و مشاهده سیگنال همیاران، امتیازات و نظرات سایر مشتریان را از بین بهترین مراکز تست زردی نوزاد تهرانپارس انتخاب نموده و با اطمینان و به راحتی کودک در تهرانپارس تجربه کنید.

معولا نوزادانی که بین 35 هفته بارداری و بعد از گذراندن دوران بارداری متولد می شوند ، نیازی به درمان زردی ندارند. اگر کودک شما زردی طبیعی (فیزیولوژیکی) دارد ، نیازی به درمان خاصی ندارند. تعداد کمی از نوزادان مبتلا به زردی شدید برای جایگزینی گلبول های قرمز مصرف شده و رقیق سازی بیلی روبین به انتقال خون نیاز دارند. این ماده نیز خود از تجزیه گلبول های قرمز خون به وجود می آید. این در حالی بود که دو پزشک و مسئول شیفت شب اتهامهای وارده را قبول نداشته و خود را بیگناه میدانستند. به این ترتیب جلسه کمیسیون پزشکی با حضور 5 کارشناس از پزشکی قانونی، متخصص اطفال و نوزادان و دو پزشک متخصص عفونی اطفال تشکیل شد و اعضای کمیسیون پس از بررسی مدارک بالینی و اظهارات طرفین اعلام کردند که پزشک شیفت بهدلیل ترخیص زودتر از موعد نوزاد به میزان 10 درصد، پزشک مسئول بهخاطر عدم پیگیری بموقع وضعیت بیمار و مسئول فنی شیفت شب بیمارستان بهدلیل نبود فرآیندهای لازم و مستندسازی، هر یک به میزان 5 درصد مقصر هستند. قاضی شعبه پس از بررسی شواهد و مدارک و شنیدن دفاعیه و اظهارات طرفین، پزشک شیفت را به پرداخت 10 درصد، پزشک مسئول(متهم ردیف دوم) و مسئول فنی شیفت شب بیمارستان را به پرداخت مجموع 10 درصد(هر کدام 5 درصد) دیه کامل زن مسلمان ملزم کرد.

بر اساس یک مقاله در سال 2021، می توان با استفاده از حمام آب گرم حاوی بلغور جو دوسر یا مصرف آنتی هیستامین به درمان خارش خفیف کمک کرد. این ماده حاوی اشعه هایی نیست که به کودک شما آسیب برساند. انواع ماهیهای روغنی مانند ماهی سالمون و ماهی خالمخالی حاوی امگا 3 و روی هستند که به متابولیسم اسیدهای چرب، الکل، کربوهیدراتها و پروتئینها کمک میکنند. شما باید نوردرمانی برای درمان زردی در نوزادان را بر روی پوست آن ها انجام دهید و هر 2-3 ساعت یکبار به آن ها شیر بدهید. معمولا بیشتر مادران در روزهای اول پس از زایمان، شیر کافی و مناسبی ندارند اما نباید نگران باشند زیرا میزان ترشح شیر با ادامه روند مکیدن نوزاد در روزهای پیش رو، بیشتر خواهد شد. همین مکیدن و افزایش ترشح و جریان شیر مادر، می تواند در درمان زردی نوزادان موثر باشد. فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد بسیار ایمن و موثر است و در بیمارستان و در عین حال منزل شما قابل استفاده است. امروزه به دلیل افزایش آگاهی و درمان موثر زردی نوزاد ، کرنیکتروس بسیار نادر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *