شش اشتباه در درمان زردی نوزاد که شما را احمق نشان می‌دهد

وی ممکن است برای تأیید بیشتر تشخیص، از تصویربرداری (سونوگرافی و اسکن توموگرافی کامپیوتری (CT) و نمونه برداری از کبد استفاده کند. وقتی کودک به این عارضه مبتلا می شود بیلی روبین به قدری افزایش پیدا می کند که به مغز هم نفوذ پیدا می کند. ولی چنانچه میزان بیلی روبین بالاتر از حد بوده و بدون درمان باقی بماند، بیلی روبین وارد مغز شده و باعث وارد آمدن آسیب های جدی به مغز می شود. به گزارش سایت الودکتر، معمولاً زردی نوزادان بیماری جدیای محسوب نمیشود و طی یک تا 2 هفته بهبود مییابد اما چنانچه میزان بیلیروبین بالاتر از حد بوده و بدون درمان باقی بماند، بیلیروبین وارد مغز شده و باعث وارد آمدن آسیبهای جدی به مغز میشود؛ بررسی و درمانهای اولیه و زودهنگام زردی نوزادان میتواند از بروز این عوارض جدی جلوگیری کند. در صورتی که زردی از ۲۰ تا ۲۵ میلی گرم در دسی لیتر باشد، نوزاد در خطر جدی است و امکان نیاز به تعویض خون نیز به وجود خواهد آمد. بیلی روبین ماده شیمیایی زرد رنگی است که هنگامی که بدن، گلبول های قرمز قدیمی را تجزیه می کند، آزاد می شود. بیلی روبین بالا و اثرات آن یکی از مهم ترین مسائلی است که در حوزه سلامت نوزاد باید انجام داد.

همانطور که گفتیم علت اصلی یرقان تجمع بیلی روبین در بافت هاست که سبب تغییر رنگ پوست و سفیدی چشم ها می شود. در روزهای بعدی طبیعی است که میزان بیلی روبین افزایش پیدا کند. نیروهای متخصص و متعهد همکار با هوم سرویز که اصطلاحا همیار هوم سرویز نامگذاری شده اند، در زمینه های نظافت منزل و مشاعات ساختمان و نظافت ساختمان، خدمات قالیشویی، خشک شویی مبل و موکت شویی در محل، نماشویی و کفسابی و خدمات پذیرایی از مهمان و تشریفات مجالس و مهمانی ها و در زیر مجموعه خدمات نظافت و پذیرایی آماده ارایه خدمات هستند. از دیگر خدمات هوم سرویز می توان به خدمات سمپاشی ساختمان، سمپاشی رستوران، باغبانی، تعمیر خودرو در محل، کارواش در محل، خدمات پزشکی و پرستاری نظیر پرستار کودک، بیمار و سالمند، تزریقات در محل، پانسمان در محل، بخیه زدن، تست کرونا و ارسال دارو در محل و همچنین تعمیر کامپیوتر و تعمیرات موبایل، شارژ کارتریج و در نهایت خدمات زیبایی و آرایشگری در محل نظیر اپیلاسیون در منزل، خدمات ناخن، کوتاهی کردن مو، بافت مو، اصلاح صورت و ابرو بانوان اشاره نمود. و همچنین خدمات برقکاری (برقکاری ساختمان و رفع اتصالی، خدمات سیم کشی تلفن، نصب و تعمیر آیفون و تعمیرات درب اتومات) همچنین خدمات مربوط به دکوراسیون خانه (نقاشی ساختمان، نصب و تعمیرات پارکت و لمینت، نصب کاغذ دیواری) خدمات بنایی ( کاشیکاری، سنگ کاری ساختمان، رفع نم ساختمان و گچ کاری و گچ بری ساختمان) خدمات نجاری سیار و ساخت کابینت آشپزخانه، ساخت کمد دیواری و تعمیر مبل در محل و رنگکاری و رویه کوبی مبل و ساخت انواع سازه آلومنیومی (ساخت درب و پنجره آلومنیومی، درب و پنجره یو پی وی سی و ساخت پنجره دوجداره، نصب توری پلیسه ای پنجره) و خدمات جوشکاری سیار و آهنگری نظیر ساخت حفاظ آهنی پنجره و حفاظ شاخ گوزنی، ساخت درب آکاردئونی فلزی و خدمات اتوبار، باربری و اسباب کشی توسط بهترین شرکت های حمل و نقل و همیاران حرفه ای انجام می شود.

در تعمیرگاه لوازم خانگی هوم سرویز کلیه لوازم خانگی مانند تعمیر تلویزیون، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر آبسردکن، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر انواع لوازم برقی آشپزخانه با قطعات دارای گارانتی و در محل توسط همیاران متخصص و حرفه ای هوم سرویز عیب یابی و تعمیر می شوند و دیگر هیچ نگرانی از بابت انتقال لوازم به تعمیرگاهها و مهارت متخصصین نخواهید داشت. زردی نوزادان یکی از مشکلات شایعی است که مادران را به نگرانی می اندازد. اگر تشخیص و درمان نوزاد به موقع صورت بگیرد جای هیچ نگرانی نیست. برای درمان زردی نوزاد در منزل شما می توانید از تیم پزشکان هوم سرویز کمک بگیرید تا این مشکل خیلی سریع و با هزینه مناسب در منزل شما انجام شود. با این وجود برخی از پزشکان معتقدند که نوعی ماده در شیر مادر وجود دارد که در عملکرد کبد در تجزیه بیلی روبین مشکل به وجود می آورد.

خوشبختانه این مشکل به راحتی قابل درمان است و فقط موارد بسیار کمی وجود دارد که نوزاد در معرض آسیب مغزی قرار می گیرد. در بخش آخر نیز با هم چند روش برای درمان زردی نوزادان را بررسی کردیم که می توانید با انجام آنها، زردی نوزاد خودتان را به صورت کامل برطرف کنید. در برگه جواب آزمایش معمولا نتیجه به صورت توتال و دایرکت درج میگردد. چگونه می توانم برای آزمایش خون بیلی روبین آماده شوم؟ حال اگر اختلالی در این فرآیند روی دهد، بیلی روبین اضافی به بافت های اطراف نشت می کند و بیماری یرقان حاصل می شود. استفاده از لامپ ماوراء بنفش فتوتراپی می تواند در این زمینه به درمان نوزاد کمک شایانی کند.بهترین راه جلوگیری از زردی نوزاد تغذیه کافی است. در برخی از موارد ممکن است وجود بیماری زمینه ای دیگر موجب زردی نوزاد شود. تومورها: این موارد ممکن است در کبد، پانکراس یا کیسه صفرا وجود داشته باشند. پیش از آن باید خاطر نشان کنم که در برخی موارد خفیف ممکن است، بیمار علائمی نداشته باشد. در این مقاله در مورد زردی نوزاد صحبت کردیم و گفتیم که زردی چیست و به چه دلیلی به وجود می آید. در نهایت این ماده شیمیایی از طریق حرکت روده ها از بدنتان خارج می گردد. This artic le w​as gen᠎erated with GSA Content Generat or ​DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *