شنیده از بزرگ درمان زردی نوزاد BS اصل؟ اینجا عالی است نمونه

اما اگر پوست به صورت لحظه ای کمی روشن تر از رنگ طبیعی خود به نظر برسد، یعنی اینکه دلبر کوچک شما زردی ندارد. تست زردی نوزاد از کف پا نیز قدرت تشخیصی بسیار بالایی داشته و اگرچه درد دارد، اما میزان اذیت شدن دلبر کوچکتان با این روش کمتر است. هنگامی که به وجود زردی مشکوک می شوید و یا وقتی که زردی نوزادی به اثبات می رسد و باید تغییرات آن را پیگیری کنید، لازم است تا آزمایشات تشخیصی دقیق برای ارزیابی سطح بیلی روبین انجام شوند. همچنین اگر به دنبال تفسیر آزمایش زردی نوزاد هستید، میتوانید ادامه مطالب را دنبال کنید. زردی در چنین نوزادی بسیار خطرناک است و بایستی به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات لازم برای درمان انجام شود. البته درمان در خانه به معنی معاف از مراجعه پزشک نخواهد بود. برای درمان زردی نوزاد روش های متعددی وجود دارد، روش های خانگی به دلیل راحتی و اینکه در منزل انجام می شوند برای پدر و مادرها راحت تر بوده و به همین دلیل بسیاری از والدین از روش های خانگی برای درمان زردی نوزاد استفاده می کنند. زردی نوزاد یک عارضه شایع در نوزادان است و تقریبا 80 درصد نوزادانی که به دنیا می آیند دچار زردی می شوند. ᠎This po st w as written with t he help ᠎of G SA C on​te nt ᠎Ge​ne rato r DEMO.

به شما این اطمینان را میدهیم که با دستگاههای مدرن شرکت زردی کلینیک، زردی نوزاد شما به طور کامل درمان خواهد شد. البته این نکته مهم را به یاد داشته باشید که این روش تقریبی بوده و به دلیل عواملی همچون خطای چشمی، میزان تجربه والدین و همچنین نور محیطی ممکن است با اشتباه همراه باشد. به علاوه، سری این دستگاه از جنس پلاستیک و قابل تعویض بوده و بنابراین احتمال آلودگی های پوستی و در پی آن عفونت به حداقل می رسد. تنها نکته ای که در مورد دستگاه بیلی چک باید بدانید این است که در صورت تعویض خون و یا در صورت وجود مقادیر زیاد مو بر روی پیشانی یا کبودی، تجمع خون زیر پوست و لکه های پوستی همچون ماه گرفتگی در این ناحیه، احتمال خطا وجود دارد. اما در این نوزادان هم باید بتوانید از روی رنگ چشم و زیر زبان آنها تشخیص دهید که آیا دچار زردی هستند یا خیر. این نوع زردی معمولاً در 24 ساعت اول زایمان شروع می شود. تعداد زیاد گلبول های قرمز بیشتر در نوزادان و دوقلوهای کوچک تر دیده می شود. نوزادی که گروه خونیاش با گروه خونی مادرش سازگار نباشد، آنتیبادیهایی تولید میکند که میتواند گلبولهای قرمز را از بین ببرد و باعث افزایش ناگهانی سطح بیلی روبین در خون شود.

بیلی روبین یک ماده زرد رنگ است که وقتی گلبولهای قرمز خون (سلولهایی که اکسیژن را در سراسر بدن منتقل میکنند) تجزیه میشوند، بوجود میآید. زردی شیردهی فقط در نوزادانی ایجاد میشود که شیر کافی دریافت نمیکنند؛ ولی نوزادان مبتلا به زردی شیر مادر بهخوبی از شیر مادر تغذیه میکنند و مشکلی در شیر خوردن ندارند. نوزادانی که به اندازه کافی شیر مادر یا شیر خشک دریافت نمیکنند. نیازی به جدایی مادر و فرزند نخواهد بود. بیشتر نوزادانی که بین 35 هفته بارداری و تمام دوران بارداری متولد می شوند ، نیازی به درمان زردی ندارند. متخصصین زردی کلینیک با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سطح زردی و شرایط نوزادتان میدهید بهترین دستگاه را ارائه خواهند داد. اگر شدت زردی نوزاد زیاد نباشد میتوان درمان آن را در منزل و با اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران انجام داد. برای آزمایش زردی نوزاد در منزل، بسیاری از آزمایشگاه ها نیروی متخصص را به خانه شما اعزام خواهند کرد. به طور کلی اگر قصد اجاره دستگاه زردی در شرق تهران را دارید توصیه میکنیم مدلهای برند معروف و محصولات جدیدتر موجود در بازار را انتخاب کنید. در طی سال های اخیر و به لطف پیشرفت های علمی، دستگاه های بیلی روبین متر به بازار آمده اند که بر اساس تماس پوستی، سطح بیلی روبین را اندازه گیری می کنند.

تفسیر تست زردی نوزاد، بر عهده متخصص اطفال است. برای استفاده از بیلی چک، متخصص پروب این دستگاه کوچک، قابل حمل و سبک را در تماس با پوست پیشانی فرزندتان قرار داده و هنگامی که چراغ دستگاه به رنگ سبز در می آید، عدد مندرج بر روی آن که همان سطح بیلی روبین است را می خواند. تشخیص خطرساز بودن یا نبودن یرقان در نوزادان با تفسیر آزمایش زردی نوزاد که شامل آزمایش خون و آنزیمهای کبدی است، انجام میشود. در کودکان و بزرگسالان بیلی روبین در کبد به طور کامل پردازش شده و از طریق مجرای روده ای عبور می کند. نوزاد با قرارگرفتن زیر این نور به مرور زردی بدن را دفع میکند و به حالت طبیعی باز میگردد. سفیدی چشم و زیر زبان او رنگ پریده و زرد به نظر میرسد. تست زردی نوزاد و درمان زردی نوزاد در منزل شهر تهران شامل کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله تست زردی نوزاددر منزل تهران , خونگیری نوزاددر منزل تهران , تست بیلی روبین در منزل و اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی نوزاد از بین بردن زردی نوزاد در منزل زیر نظر پزشک متخصص هوم سرویز تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *