قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد یکبار، قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد دو بار: 3 دلیل چرا شما نباید قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد The Third زمان

زیاد بودن بیلیروبین در خون منجر به زردی پوست و سفیدی چشم شده که به عنوان زردی یا یرقان شناخته میشود. اگر با علائمی مانند: زردی سفیدی چشم، رنگ پریدگی مداوم، خستگی مفرط و ادرار تیره مواجه هستید، احتمال بروز زردی و بیلی روبین بالا در شما وجود دارد. بهتر است بدانید که بیلی روبین بالا میتواند با بیماریهایی مانند یرقان، سیروز کبدی و برخی از هپاتیتهای ویروسی در ارتباط باشد. غذاهای پرفیبر مانند بلغور جو دوسر، انواع توت و بادام مصرف کنید. برگ های پاپایا را آسیاب کنید تا به شکل خمیر درآید. نوزادانی که بیماری کبدی خاصی نداشته باشند معمولا بعد از گذشت دو الی سه هفته از بین می رود اما اگر کودک دچار مشکلات جدی تری باشد سطح بیلی روبین بالا می ماند و در این مورد باید آزمایش های جانبی صورت بگیرد و مشکل را بررسی کرد . میزان طبیعی بیلیروبین غیر مستقیم ظرف ۲۴ ساعت اول تولد کمتر از ۵.۲ (mg/dL) است؛ اما بعضی از نوزادان دچار نوعی یرقان هستند و میزان بیلیروبین ظرف چند روز اول بعد از تولد به بیشتر از ۵ (mg/dL) میرسد. در بعضی موارد، نوزادان ممکن است به دلیل زردی شدید و سطح بالای بیلی روبین خون، به درمان نیاز داشته باشند.

عوارض بیماری کمکاری مادرزادی تیروئید یكی از موارد مهم قابل پیشگیری در نوزادان است که در صورت درمان نشدن منجر به بروز اختلالاتی در سیستم عصبی مرکزی و اسكلتی میشود که مهمترین آن عقبماندگی ذهنی است. رایج ترین روش برای آزمایش سطح بیلی روبین از طریق آزمایش خون است، اگرچه آزمایش مایع آمنیوتیک و آزمایش ادرار نیز میتواند نتایج قابل اعتمادی را ارائه دهد. برای زردی نوزاد درمان خانگی دیگری نیز وجود دارد. آنچه می تواند زردی را به طور بالقوه برای نوزادان نارس – کسانی که قبل از 35 هفته بارداری متولد شده اند – مشکل ساز کند این است که نوزادان نارس نسبت به نوزادان کامل تر ، بیشتر در معرض بروز یرقان یا زردی هستند زیرا سطح بیلی روبین خون آن ها پایین تر می باشد. به طور کلی، به مجموع بیلی روبین غیر مستقیم و مستقیم، Total Bilirubin گفته میشود. در شرایط طبیعی میزان بیلی روبین غیر مستقیم در خون نوزاد تازه متولد شده 1-3 میلیگرم در دسی لیتر است و کمتر از 5 میلیگرم در 24 ساعت افزایش پیدا می کند . افزایش بیلیروبین کونژوگه (بیلی روبین مستقیم) ممکن است به دلیل انسداد در مجاری صفراوی، التهاب کبد-هپاتیت، آسیب کبد، سیروز کبدی، واکنشهای دارویی یا در اثر مصرف طولانی مدت الکل باشد.

الکل میتواند آسیب بیشتری به کبد شما وارد کند، بنابراین به طور کامل از آن اجتناب کنید. بسیاری از اختلالاتی که در کودک شما مورد بررسی قرار میگیرد، در زمان تولد نشانۀ قابل مشاهدهای ندارد و تشخیص زودهنگام این اختلالات توسط پزشک، این فرصت را فراهم می نماید که پیش از اینکه چنین بیماریهایی نوزاد را دچار آسیب جدی و دائمی نماید، تحت مداوا قرار بگیرند. نوزادانی که در 24 ساعت اول زندگی خود دچار زردی می شوند ، باید سطح بیلی روبین آن ها از طریق آزمایش پوست یا آزمایش خون بلافاصله اندازه گیری شود. 1- درصورت كفایت شیر، نوزاد در 24 ساعت 6-4 بار پوشك خود را خیس می كند و حداقل 4-3 بار مدفوع می نماید. بیشتر مادران و نوزادان 72 ساعت بعد از زایمان از بیمارستان مرخص می شوند. این فوق تخصص بیماریهای كودكان در خصوص عوامل ایجاد زردی در نوزادان اظهار داشت: دیابت مادر سبب افزایش زردی در نوزادان میشود همچنین زردی در نوزادانی كه مادران آنها زایمان اول و سن بالا دارند، بیشتر دیده میشود. یرقان به علت تغییر رنگ بافتهای بدن در اثر سطوح خونی بالا و غیر طبیعی بیلیروبین ایجاد میشود. سطوح بالای بیلیروبین خون در نوزادان معمولا با نور درمانی بر طرف میشود.

اما بیلی روبین ، ماده ایجاد کننده زردی ، می تواند در سطوح بالا مضر باشد. با این حال، بالا بودن آن میتواند به دلیل مصرف داروها، ورزش یا برخی غذاها نیز باشد. همچنین هزینههای استریلیزاسیون پس از استفاده و هزینههای مربوط به استهلاک دستگاه را نیز در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که حتما میزان زردی نوزاد را بر اساس سن او جدی بگیرید. در نظر داشته باشید که نوزادانی که زمینه ارثی بیماری های خاص دارند و یا علائم زردی در آن ها شدید تر است، باید با بروز علائم به سرعت تحت درمان قرار بگیرند. قابل توجه است که در نوزادی که گروه خونی آن با مادرش سازگار نیست ، می تواند تجمع آنتی بادی هایی ایجاد کند که می تواند گلبول های قرمز خون آنها را از بین ببرد و باعث افزایش ناگهانی سطح بیلی روبین شود. مکملهای آهن به صورت آنلاین قابل خرید هستند. قابل نصب میباشد .

Con​te​nt has  be en gen​er​ated  with the ​help  of G SA Con te᠎nt G enerat᠎or  Demoversion.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *