مراقب باشید: 10 اجاره دستگاه زردی نوزاد خطاها

عموما این زردی در ابتدای تولد به دلیل کمبود شیر مادر، تغذیه نامناسب نوزاد و حتی نارساییهای خونی رخ میدهد. قیمت این نوع لامپ ها به گونه ای است که کلینیک های درمانی بیمارستان ها می توانند این نوع لامپ را حتی به صورت عمده خریداری کنند. اگر طبع گرم تری دارید می توانید از عرقیجات خنک تر دیگر مانند عرق گشنیز، بید، خارشتر و همیشه بهار یا جوشانده گیاهانی مثل عناب، بنفشه، همیشه بهار، پنیرک، تخم گشنیز، تخم کاسنی، تخم کاهو، تخم خرفه، پوست بید و مانند آنها را هم به برنامه درمانی اضافه کنید. این فوقتخصص اطفال در ادامه این مطلب افزود: اواخر هفته نخست تولد فاز دوم كرنیكتروس شروع میشود كه خود را با افزایش “تونیپیتر ” یعنی سفت شدن دست و پا و بروز تب و گریه با صدای ریز نشان میدهد؛ در مرحله سوم كه معمولاً پس از یك هفتگی است سفتشدن دست و پا كاهش یافته و دوباره شروع میشود كه به همین دلیل مشكلات مغزی مزمن در طفل باقی میماند. کم شدن آب بدن یا رژیم غذایی کم کالری ممکن است در آغاز زردی سهیم باشند. ​Data has ​been g᠎enerated wi​th GSA Content ​Gene rato​r DE᠎MO.

سطح بالای بیلی روبین موجود در بدن میتواند کودک را در معرض خطر ناشنوایی، فلج مغزی یا سایر انواع آسیب مغزی قرار دهد. بنابراین کودک به راحتی می تواند بیلی روبین را تنظیم نماید. کیفیت دستگاه زردی نوزاد سه بعدی ال ای دی ارائه شده توسط همیار زردی به مراتب بالاتر از انواع دستگاه های فتوتراپی یا دستگاه زردی در بیمارستان می باشد. در دستگاه کاهنده زردی استاندارد روی لامپ، پلکسی نصب شده و امکان شکستن وجود ندارد. خوابم گرفته بود و کم کم چشمام داشت روی هم می افتاد . برای درمان زردی نوزاد و رفع سریع و آسان آن، اجاره دستگاه زردی نوزاد بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. به گزارش وب سایت نوزاد زردی، معمولا زردی در نوزادان می توان دلایل مختلفی داشته باشد اما ما می توانیم چهار مورد با به عنوان مهم ترین دلایل بروز زردی در مقاله اجاره دستگاه زردی برای شما عزیزان معرفی کنیم. امروزه تفنگ ژنی موارد استفاده متعددی دارد، این وسیله انتقال ژن به باكتری ها، مخمرها، سلولهای پستانداران و مخصوصا سلولهایی كه انتقال ژن به آنها غیر ممكن بود را امكان پذیر ساخت. با انجام فتوتراپی، پوست و خون نوزاد این نور را به خود جذب کرده و آن را سمت ادرار یا صفرا هدایت میکند.

تا به این ترتیب فرزند شما به یک روش کاملا علمی و توصیه شده توسط پزشک متخصص نوزاد خودتان درمان شود. با مشاهده یک پرستار انگلیسی در سال 1956 تأثیر نور در کاهش بیلی روبین نوزادان شناخته شد. نوزادانی که در 24 ساعت اول زندگی خود دچار زردی می شوند ، باید بلافاصله میزان بیلی روبین ، یا از طریق آزمایش پوست یا آزمایش خون ، اندازه گیری شود. فتوتراپی یک روش متداول و بسیار موثر در درمان است که از نور برای تجزیه بیلی روبین در بدن کودک استفاده می کند. زیرا گرم بودن نوزاد و از دست دادن آب بدن ، باعث تشدید زردی می شود و مهم ترین نکته اینکه والدین دقت داشته باشند که هیچ نوع ماده خوراکی و هیچ نوع دارویی چه خود مادر استفاده کند و چه به طور مستقیم به نوزاد داده شود باعث پایین آوردن زردی نمی شود لذا بعضی از دارو هایی که به نوزاد داده می شود باعث ایجاد عوارض خطرناکی در نوزادان می شود . اگر نوزاد شما مبتلا به زردی می باشد برای درمان الزام به بستری کردن نوزاد و حضور در بیمارستان ندارید بلکه با نظر پزشک معالج نوزاد اقدام به اجاره دستگاه زردی برای کودکتان کنید.

اگر نوزاد شما مبتلا به زردی می باشد برای درمان الزام به بستری کردن نوزاد و حضور در بیمارستان ندارید بلکه با نظر پزشک معالج نوزاد و یا مشاورین و متخصصین شرکت پرتو نوزاد پارس می توانید نوزاد دلبندتان را در منزل و در کنار مادر درمان نمائید. اما با این وجود این چشم ها هستند که اولین نشانه های بروز زردی را در نوزادان به ما نشان می دهند. به همین دلیل این موارد توسط پزشکان مورد بررسی قرار می گیرد. به طور کلی شما می توانید از طریق شماره ای که در این وب سایت برای دسترسی راحت شما قرار داده ایم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. همیار زردی با تجربه چندین ساله خود تاکنون موفق به جلب رضایت مشتریان عزیز شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و اطلاع از قیمت دستگاه فتوتراپی تنها کافیست با شرکت همیار زردی ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۲۳۱-۷۱۳۱ – ۰۹۱۹ تماس حاصل فرمایید. در صورتی که شدت زردی نوزاد خفیف باشد، اجاره دستگاه زردی نوزاد با قیمت مناسب تنها 24 ساعت مورد نیاز خواهد بود. البته درمان در خانه به معنی معاف از مراجعه پزشک نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *