مرگ اجاره دستگاه زردی نوزاد

آیا تغذیه با شیر مادر زردی نوزادی را بدتر می کند؟ آیا آب انار برای زردی نوزاد مفید است؟ بیلی روبین ممکن است به صورت رنگ زرد در سطح پوست نیز نمایان شود که برای درمان این مورد در منزل از دستگاه فتوتراپی خانگی نوزاد ستفاده می شود. معمولاً به دلیل کامل نبودن کبد نوزاد و بالا بودن سطح رنگدانه ی بیلیروبین در خون ایجاد می شود. یافته ها: توزیع جنسی، گروه خون و Rh مادر و نوزاد و میانگین سن، وزن تولد، سطح هموگلوبین و هماتوکریت نوزادان قبل از مداخله در دو گروه اختلاف معنی داری نداشت. دستگاه زردی نوزاد مدل های مختلفی دارد، برای مثال برخی از آن ها بدون محفظه نگهداری از نوزاد هستند که در صورت استفاده از آن ها باید نوزاد را در محفظه نگهداری قرار داد؛ برخی مدل ها نیز خودشان دارای جایگاهی برای نگهداری نوزاد ( مانند فتوتراپی اینتنسیو ) هستند. دستگاه فتوتراپی خانگی نوزاد ( که برخی به آن دستگاه فتوتراپی قابل حمل هم می گویند ) یکی از انواع دستگاه فتوتراپی بوده و فاقد محفظه نگهداری نوزاد است. این روش بر پایه روشهای علمی و نوردرمانی انجام می شود. عج( مشهد انجام شد. 13 ( و آزمون / نسخه 5 ( SPSS بارداری و نوع زایمان تکمیل شد.

قطعا برای مادر سخت هست که بعد از زایمان چند روز در بیمارستان جهت بستری نوزاد و درمان زردی باقی بماند و از نوزاد مراقبت کرده و شیر به نوزاد بدهد . 2. روش دومی که معمولاً والدین ترجیح می دهند از این روش درمانی استفاده کنند روش درمان زردی نوزاد با استفاده از اجاره دستگاه زردی نوزاد و درمان در منزل است. معمولا این مشکل تا هفته دوم تولد برطرف می شود. برای این کار یک دستگاه فتوتراپی تهیه میشوند که شامل لامپی با نور سفید است که کودکان را در آن قرار میدهند تا زردی به مرور برطرف شود. علاوه بر آن این داروی گیاهی برطرف کننده عفونت های ادراری و خارش بدن بوده و همچنین تب بر میباشد. در افرادی که مبتلا به کمخونی همولیتیک هستند بدن نمیتواند سلولهای قرمز خون را به اندازه کافی تولید کند تا آنها را جایگزین سلولهای از بین رفته کند. یکی از روشهای درمانی، فوتوتراپی است که در آن تلاش میشود تا با استفاده از نور بیلیروبینها در بدن ازبین بروند. یک کارت شناسایی معتبر توسط پیک از شما اخذ میشود و پس از پایان روزهای مقرر شده مجددا با شما تماس گرفته ، دستگاه باز پس گرفته میشود و کارت شما عودت میگردد .

گواهی آموزشی معتبر ازشرکت تولید کننده دریافت کنند . LEDها پایا و بادوام هستند و برق کمی مصرف می کنند ؛ همچنین چون طیف این منابع نوری در ناحیه آبی طیف نور متمرکز شده است ، گرما و حرارت کمی تولید می کند و می توان آنها را در نزدیک نوزاد قرار داد. در 80 درصد مواقع نیازی به بستری نوزاد نیوده و تنها با مشاوره و همراهی کارشناسان شبکه سراسری درمان زردی نوزاد با نام نوپاد زردی درمان می شود . خانواده های محترم ساکن در شهر قدس ( قلعه حسن خان ) می توانند با یک تماس دستگاه های استاندارد فتوتراپی نوزاد را از نزدیکترین مرکز مجاز تهیه نمایند و یا در صورت تمایل می توانند درخواست تحویل دستگاه زردی را در منزل نمایند. فتوتراپی خانگی نوزاد در ۲ مدل ۴ و ۶ لامپی تولید شده که دارای سنسور دما برای نشان دادن دمای محیط می باشد؛ همچنین در این مدل نمایشگری تعبیه شده که مدت زمان نور درمانی و کارکرد لامپ ها را به نمایش می گذارد. اجاره دستگاه زردی همچنین از هزینه مناسبی برخوردار است و سرعت بسیار بالایی در کاهش زردی و زمان درمان زردی دارد. برای درمان زردی نوزاد معمولاً از دو روش استفاده می شود در ادامه قصد داریم به معرفی این دو روش درمانی بپردازیم.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد امروزه اکثر والدین ترجیح می دهند نوزاد خود را در منزل و با استفاده از دستگاه زردی نوزاد درمان کنند والدین میتوانند در منزل و با تماس با شرکت زردی کلینیک نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزاد اقدام نمایند. زردی نوزاد در صورتی که برای درمان پیگیری صورت نگیرد می تواند یک بیماری خطرناک برای نوزاد باشد شما باید به عنوان والدین نوزاد نسبت به درمان سریع زردی اقدام کنید در صورتی که درمان زردی به تاخیر بیفتد ممکن است آسیب ها جبران ناپذیری را به جای بگذارد و باعث یک عمر پشیمانی برای والدین شود. در نقطه مقابل در صورتی که زردی نوزاد تشخیص داده شود و والدین نوزاد نسبت به درمان سریع نوزاد اقدام کنند زردی نوزاد خطر آنچنانی ندارد و قابل درمان است. 1. روش اول این است که نوزاد را در بیمارستان برای درمان بستری کنیم . مقدمه: زردی، شایع ترین علت بستری نوزادان در ماه اول پس از تولد می باشد. زمانی که شما با شرکت زردی کلینیک تماس می گیرید کارشناسان ما به صورت کامل شما را با مراحل اجاره دستگاه زردی نوزاد آشنا می کند و به تمامی سوالات شما در زمینه درمان زردی نوزاد پاسخ خواهند داد. ᠎This content was wri᠎tt en wi th G​SA Con᠎tent G ener at​or  DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *