مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد درمان زردی نوزاد به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

اما اگر نسبت به زردی نوزاد خود بی توجه باشید می تواند عواقب بدی به همراه داشته باشید. نشانههای آنسفالوپاتی بیلیروبین حاد در یک کودک مبتلا به زردی شامل تب، بی حالی، گریه با صدای زیر، تغذیه ضعیف، و گرد کردن بدن یا گردن است. تا می توانید مایعات به بدن فرزندتان برسانید. اگر دچار بیماری پوکی استخوان هستید و یا میخواهید از ابتلا به این بیماری شایع جلوگیری کنید می توانید با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی به آسانی بیماری خود را درمان کنید. لازم به ذکر است که درمان زردی نوزاد با استفاده از روش های سنتی در برخی موارد ممکن است تاثیری نداشته باشد، اگر نوزاد از شیر خشک تغذیه کند استفاده از روش های طب سنتی برای درمان زردی و یا یرقان تاثیری نخواهد داشت. پزشکان بر اساس جواب تست و علائم نوزاد، وجود یا عدم وجود یرقان را تشخیص می دهند. با تابیدن نور مرئی که در طیف مشخصی تنظیم شده است، ساختار مولکولی بیلی روبین ها بر اثر فرآیند اکسیداسیون دستکاری می شود.

اجاره دستگاه فتوتراپی در قم یک روش متداول و بسیار موثر برای درمان زردی نوزاد است که از نور برای تجزیه بیلی روبین در بدن کودک شما استفاده می کند. به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نعمتالله مسعودی، متخصص طب سنتی درباره «بروز زردی در نوزادان و راههای درمان آن با طب سنتی»، اظهار داشت: زردی یعنی افزایش صفرا و افزایش صفرا که یکی از اخلاط چهارگانه بدن است باید به حد تعادل خود برسد. این نوع زردی کمی بیشتر طول می کشد تا از بین رود. همانطور که قبلا هم گفتیم سلامت کبد و کیسه صفرا در از بین رفتن بیلی روبین های اضافی امری اهمیت زیادی دارد. افزایش بیش از حد بیلی روبین می تواند منجر به آسیب دیدن سلول های مغزی شود. در این صورت فرزند شما در معرض آسیب های جدی قرار می گیرد. در کنار درمان های پزشکی، درمان های سنتی و خانگی نیز برای درمان یرقان وجود دارد که از گذشته تا به امروز به کار گرفته می شوند. در صورتی که زردی از ۲۰ تا ۲۵ میلی گرم در دسی لیتر باشد، نوزاد در خطر جدی است و امکان نیاز به تعویض خون نیز به وجود خواهد آمد. در موارد زردی شدید نوزاد، امکان دارد مقداری خون تزریق شود، نوزاد مقادیر اندک خون را از اهدا کننده یا بانک خون دریافت خواهد کرد.

زردی نوزاد بر اثر افزایش میزان بیلی روبین خون پدید می آید. بنابراین پرهیز غذایی برای بیماران مبتلا به یرقان امری حیاتی به حساب می آید. مادرانی که فرزندشان یرقان دارند و از شیر آنها تغذیه می کند بهتر است علاوه بر درمان های پزشکی، با تغذیه مناسب روند بهبود را تسریع ببخشند. علاوه بر این ، مقادیر زیاد بیلی روبین می تواند کودک را در معرض خطر ناشنوایی ، فلج مغزی یا سایر اشکال آسیب مغزی قرار دهد. پس از مشخص شدن درجه زردی بر اساس شدت بیماری درمان مناسب انتخاب می شود. علت اصلی نوع خاصی از یرقان که زردی شیر مادر نام دارد هنوز مشخص نشده است. در صورتی که علائم بیماری یرقان را در خود مشاهده کردید باید به پزشک مراجعه کنید. چرا که در صورت مهار نشدن این ماده شیمیایی ممکن به مغز برسد و بیماری انسفالوپاتی را به وجود بیاورد. با این وجود برخی از پزشکان معتقدند که نوعی ماده در شیر مادر وجود دارد که در عملکرد کبد در تجزیه بیلی روبین مشکل به وجود می آورد. داشتن بیلی روبین در خون در همه طبیعی است. این فاجعه با مراجعه سریع به پزشک و انجام نور درمانی و در موارد بسیار شدید تعویض خون نوزاد به راحتی قابل جلوگیری می باشد. This post has  been gener​ated  with GSA​ C​ontent G en er ator ᠎DEMO​!

گلبول قرمز فشرده بیماران زیر نیاز به تزریق گلبول قرمز دارند: 1- هموگلوبین کمتر از 13 یا هماتوکریت کمتراز 40% با نارسایی شدید قلبی – ریوی و کمتر از 10 در نارسایی خفیف تا متوسط. کیفیت شواهد برای همه پیامدهای عمده، پائین تا متوسط بود. برای درمان بیماری یرقان در بزرگسالان نمی توان زمان مشخصی در نظر گرفت و همه چیز بستگی به علت بیماری آنها دارد. درمان بیماری یرقان (زردی) چند روز طول میکشد؟ انتخاب داروهای مناسب برای بیماری یرقان تنها به نظر پزشک و با توجه به علت ریشه ای آن بستگی دارد. اگر کودک شما زردی ندارد ، رنگ پوست باید برای لحظه ای کمی روشن تر از رنگ طبیعی آن باشد. برای این منظور باید از لامپ های مخصوص استفاده کنید. برای این منظور می توانید، دستگاه مخصوص نوردرمانی زردی نوزاد را اجاره کنید و یا برای فرزند خود یک پتو فتوتراپی تهیه کنید. در اکثر دستگاه های فتوتراپی که از لامپ های فلورسنت استفاده می کنند ، لازم است از بانداژ برای پوشاندن چشم های کودک استفاده شود تا به چشم آسیبی وارد نشود زیرا این امر باعث ایجاد اضطراب برای کودک زیر دستگاه می گردد. Con᠎te᠎nt was generat᠎ed  with GSA Conte nt  Generat​or D​em oversion!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *