مکان برای شروع با اجاره دستگاه زردی نوزاد؟

این روش های درمانی برای کاهش خطر عارضه نادر اما جدی زردی نوزاد به نام کرنایکتروس که می تواند باعث آسیب مغزی شود توصیه می شود. در عرض 6-4 ساعت می توان کاهش بیلی روبین را مشاهده کرد. آن موضوع با افزایش تعداد گلبول های قرمز، سطح بیلی روبین را کاهش می دهد و به درمان بیماری کمک می کند. بیلیروبین نوعی ماده زردرنگ است که توسط کبد واکنشهایی روی آن انجام شده و سپس به روده وارد میشود تا دفع گردد. این کار باعث می شود کبد کودک بیلی روبین را راحت تر تجزیه کند و از خون خارج کند. فوتو اکسیداسیون اکسیژن را به بیلی روبین اضافه می کند بنابراین به راحتی در آب حل می شود. به طور کلی شیر مادر در صورت وجود چنین موقعیتی معجزه می کند، و در واقع یک راه حل برای کمک به دفع حداکثری میزان بلی روبین مضر در خون فرزند شما که باید نسبت به آن حساسیت و وسواس داشته باشید. زردی نوزادی در اغلب نوزادان رخ مي دهد و غالب موارد آن خوش خيم است.

در برخی از موارد نیز مشاهده شده است که می تواند باعث بروز ناتوانی و عقب ماندگی های ذهنی شود. يرقان ممكن است طي دوران تغذيه با شير مادر نیز ادامه يابد، معمولا تا زماني كه نوزاد با شير كافي در دفعات منظم تغذیه می شود مشكلي به وجود نمي آيد. اجاره دستگاه زردی نوزاد یا فتوتراپی روش درمانی است که با نوع خاصی از نور (نه نور خورشید) انجام می شود. آنچه مهم است ، نوع شیردهی به نوزاد است. استفاده از روش درمان زردی نوزاد در منزل به شما کمک می نماید تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بیمارستان ها نداشته باشید. برخی مواقع، نور آبی خاصی برای درمان زردی در نوزادانی که سطح بیلی روبین در آن ها بسیار بالا است، استفاده می شود. اما از آنجائی که دستگاه کبد در نوزاد، هنوز به اندازه کافی کامل نشده تا بتواند به همان سرعتي که اين ماده را توليد می کند، آن را دفع کند، رنگ پوست نوزاد به زردی می گرايد. دستگاه زردی در اسلامشهر ، بیلی روبین خون نوزاد را به ترکیباتی تبدیل می کند که از طریق ادرار و مدفوع دفع می شوند. وقتی سطح بیلی روبین به حد مطمئنی که معمولاً یک یا دو روز طول می کشد رسید، فتوتراپی متوقف می شود.

کودک در تمام مراحل تعویض خون که ممکن است چندین ساعت طول بکشد ، تحت نظارت کامل قرار می گیرد. در هر دو روش فتوتراپی ، هدف این است که پوست کودک تا آنجا که ممکن است در معرض نور قرار گیرد. اگر سطح بیلی روبین در خون کودک بالا بماند ، ممکن است لازم باشد این روش تکرار شود. اگر زردی کودک با گذشت زمان بهبود نیافت یا آزمایشات نشان داد که میزان بیلی روبین زیادی در خون او وجود دارد، ممکن است نوزاد در بیمارستان بستری شود و تحت درمان با فوتوتراپی یا تعویض خون قرار گیرد. در مواردی که زردی نوزاد متوسط تا شدید است، نوزاد باید مدت زمان بیشتری را در بیمارستان بستری باشد. مادران می توانند در زمان استفاده از دستگاه فتوتراپی به نوزادان نارس خود شیر دهند. اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی در منزل در شیراز برای درمان زردی نوزاد به شکلی سریع و آسان انجام میشود. شدت نور این دستگاه توسط مکانیزم تنظیم نور از معادل یک لامپ تا دوازده لامپ قابل تنظیم است لذا برای هر محدوده زردی قابلیت استفاده دارد. برای کرایه دستگاه زردی نوزاد در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. در صورت تمایل با شماره های مرکز فروش و اجاره دستگاه فتوتراپی در اسلامشهر تماس بگیرید.

برای اجاره دستگاه درمان زردی در اسلامشهر با شماره های ثبت شده در این آگهی تماس بگیرید. بیبی طب درمان یک شرکت معتبر درمانی با سابقه 15 ساله و متشکل از بهترین ماماها و پرسنل درمان می باشند که با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های فتوتراپی روز جهان و بهره گیری از علم مامایی بستری را فراهم نموده تا به جای روند درمان نوزاد در بیمارستان و مشقت ها که بر کسی پوشیده نیست و دور بودن نوزاد از مادر، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در منزل برای تسهیل و آرامش مادر و نیز نوزاد فراهم آورد. در حالی که سازندگان لامپهای ال ای دی تلاش کرده اند لامپ هایی را با مصرف 75 تا 100 وات برق به بازار ارائه کنند که از درخشش مناسبی برخوردار باشد اکنون محققان دانشگاه تورنتو در کانادا لامپ هایی تولید کرده اند که کم مصرف ترین لامپ های جهان هستند.به گزارش خبرگزاری مهر، آنها تلاش خود را از سه سال پیش آغاز کردند تا سه مدل از نانولامپ های ال ای دی را در آینده نزدیک به بازار عرضه کنند.این پژوهشگران امیدوارند محصولشان با نورانی و درخشندگی لامپ های 100 وات ال ای دی واقعی برابری کند و این نانولامپ ها کم مصرف ترین لامپ های جهان شوند.

Th᠎is was gen​erated by GSA​ C ontent G ener​ator Demov ersion!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *