نادیده گرفته ترین واقعیت در مورد درمان زردی نوزاد فاش شد

اگر نوزاد مبتلا به زردی شدید باشد، ممکن است لازم باشد در بیمارستان بستری شود تا سطح بیلی روبین در جریان خون پایین بیاید. طول مدت درمان و بستری در بیمارستان را کاهش می دهد. برای این نوع منبع به طور معمول از چراغ های هالوژن 21 ولت و 150 وات همراه با یک باز تابنده با پوشش مخصوص که جذب کننده طول موج مادون قرمز است قرار دارد. همچنین مکانیسم دیگر تاثیر شیرخشت برای نوزادان، از طریق فعال نمودن گیرنده های کبدی بدن نوزاد است که باعث کاهش سطح جذب سرمی بیلیروبین میشود. چه زمانی فتوتراپی در منزل موثر است؟ توجه داشته باشید زمانی نوزاد در منزل تحت درمان قرار می گیرد که با بیماری دیگری همراه نداشته باشد. توجه داشته باشید که حتما شیر دهی به صورت کامل انجام شود و بعد نوزاد را در درون دستگاه قرار دهید. زود به زود پوشک ها را عوض کنید. توجه داشته باشید که قسمت هایی از بدن نوزاد که باید در معرض نور دستگاه قرار بگیرد چرب نباشد و پماد به آن قسمت ها مالیده نشده باشد. رئیس دهمین کنگره سراسری هماتولوژی نوزادان ایران با عنوان این مطلب که ما طب سنتی دانشگاهی را قبول داریم و موافق آن هستیم افزود: متاسفانه افرادی تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده تحت عنوان طب سنتی روش هایی را در جامعه ترویج می کنند که بسیار مضر و خطرناک است.

در این نوع فتوتراپی نور توسط کابل هایی به یک سطحی مانند پتو منتقل شده و سپس پتو به دور نوزاد پیچیده می شود. این دستگاه بوسیله تاباندن نور, زردی نوزاد را کاهش می دهد. در صورتی که دمای درون دستگاه بیشتر از 30 درجه است. البته گرفتن نمونه خون احتمال دارد خطراتی را به وجود بیاورد که به شرح زیر است. همچنین در صورتی که قصد خرید دستگاه فتوتراپی را دارید به صفحه خرید فتوتراپی مراجعه نمایید. در ادامه همین مطلب می توانید لینک خرید دستگاه فتوتراپی سنتی و فتوتراپی تونلی را مشاهده نمایید. همچنین در زیر می توانید لیست قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی را مشاهده نمایید. همچنین می توانید در زیر می توانید لیست دستگاه های فتوتراپی شرکت تپکو را مشاهده نمایید. در صورتی که قصد اجاره دستگاه فتوتراپی را دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید. قیمت درج شده در زیر برای تمامی مدل های این محصول می باشد. درمان فتوتراپی (نور درمانی یا بیلی لایت): در طی این روش لباس نوزاد در آورده می شود و او تنها پوشک و محافظ چشم می پوشد و زیر نور ویژه ای قرار می گیرد (لامپ ها بی ضرر هستند). هپاتیت C علائم خفیف تا شدید دارد که از جمله آن ها می توان به تب، تیرگی ادرار، بی میلی به غذا، درد یا ناراحتی شکمی، درد مفاصل یا یرقان اشاره کرد.

از خواص پودر سنجد که از طریق این ترکیب میتوانید از آنها بهره مند شوید به مواردی مانند درمان پوکی استخوان و درمان درد مفاصل بویژه درمان درد مفاصل زانو و آرتروز میتوان اشاره کرد. نکته: این عوارض با پایان یافتن فتوتراپی از بین می روند. یکی از عوارض نور درمانی می باشد. البته این تصمیم گیری برای درمان زردی نوزاد به نظرات پزشک معالج، نتیجه آزمایش خونی که از نوزاد گرفته می شود، نارس بودن یا کامل بودن نوزاد ، وزن تولد و روز تولد نوزاد بستگی دارد و چنان چه زردی نوزاد درمان نشود و در همان روزهای اول سطح بیلی روبین کاهش نیابد، عوارض جبران ناپذیری را برای نوزاد به همراه خواهد داشت و نوزاد دچار مشکلاتی چون ضایعات مغزی خواهد شد. 7)کاهش خطر انتقال عفونت خون (سپسیس) و دیگر عفونتهای خطرناک به نوزادان به علت آلوده بودن بخشهای بیمارستانی . در غیر این صورت میتواند بسیار خطرناک باشد. در این نوع فتوتراپی به صورت همزمان, بیشتر از یک منبع نور برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد. Th​is has  been gen er​ated ​by G SA᠎ Content G​ener᠎at or DE​MO!

در این نوع فتوتراپی, در بالای سر نوزاد یک منبع نور غیر اپتیکی قرار می دهند. درمان بوسیله این دستگاه در منزل می تواند موثر بالشد. فرق دستگاههای تونلی با دستگاههای ساده ما این هستش که هنگام استفاده از دستگاههای ساده نوزاد باید برای مراقبت از چشم هاش از چشم بند مخصوص استفاده کنه اما در دستگاههای تونلی که بهترین دستگاههای موجود در بازار هستن هنگام استفاده از دستگاه نیازی به بستن چشمها با چشم بند نیست. در صورت نپوشاندن ناحیه تناسلی نوزاد هنگام فتوتراپی, احتمال دارد نوزاد عقیم شود. احتمال دارد موجب نابینای نوزاد گردد. یکی از راه های درمان بیماری زردی نوزاد ( جهت اطلاعات بیشتر درباره بیماری زردی نوزاد می توانید از طریق لینک: زردی نوزاد | راه های درمان زردی نوزاد | علائم زردی نوزاد اقدام نمایید. همچنین اگر قصد خرید دستگاه فتوتراپی را دارید می توانید از طریق لینک خرید دستگاه فتوتراپی اقدام نمایید. اطراف دستگاه را باز کنید و دمای اتاق را هم کاهش دهید تا در نتیجه دمای درون دستگاه نیز کاهش یابد. در صورتی که دمای درون دستگاه کمتر از 25 درجه بود اطراف دستگاه را بپوشانید تا دمای درون دستگاه افزایش یابد. همچنین ممکن است مقدار شیر مصرفی نوزادان نارس کمتر باشد و دفع مدفوع کمتری نیز داشته باشند؛ درنتیجه این نوزادان مقدار بیلیروبین کمتری را از طریق مدفوع دفع میکنند.  Artic᠎le h᠎as  been generated by GSA  Content  Generator DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *