نبرد بر سر درمان زردی نوزاد و نحوه برنده شدن در آن

مواردی چون انتخاب پرستار سالمند در کرج و پرستار کودک و اجاره دستگاه زردی نوزاد اورجینال معمولاً توسط مؤسسات با هزینه های مختلف قابل انجام است. شرکت فروش تجهیزات پزشکی و لیست قیمت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در تهران و در کرج همچنین در اصفهان و مشهد انواع لوازم موجود است مراکز فروش تجهیزات پزشکی در تهران ، تبریز ، ارومیه و قم . همچنین گاهی اوقات کبد قادر به پردازش بیلی روبین است اما انسداد مجاری صفراوی وجود دارد و در صورت ابتلا به سنگ مجاری صفراوی، تومور و ایجاد زخم در مجاری صفراوی، سطح بیلی روبین کونژوگه بیشتر از بیلی روبین غیر کونژوگه است. ۱۶ تا ۱۰۰ میلی گرم فنوباربیتال تزریقی به فرم عضلانی ، ۶۰ تا ۹۰ دقیقه قبل از شروع عمل تجویز می شود. ۴ تا ۶ میلی گرم بر کیلوگرم فنوباربیتال روزانه هر ۱۲ ساعت یا به صورت دوز واحد قبل از خواب تجویز می شود. ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی گرم فنوباربیتال روزانه در سه دوز منقسم با یک دوز واحد قبل از خواب تجویز می شود. ۶ میلی گرم بر کیلوگرم فنوباربیتال خوراکی، روزانه در سه دوز منقسم تجویز می شود.

۵ تا ۱۰ میلی گرم بر کیلوگرم فنوباربیتال به صورت انفوزیون وریدی تجویز می شود. دستگاه فتوتراپی اینتنزیو ( که برخی به آن دستگاه فتوتراپی اینتنسیو هم می گویند ) یکی از انواع دستگاه فتوتراپی بوده که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود و دارای محفظه ای برای نگهداری نوزاد است. آرام ﺑﺨﺸﻲ ﻗﺒﻞ از ﻋﻤﻞ ﺟﺮاﺣﻲ: ﺧﻮراﻛﻲ، I.M، ۱-۳mgkg :I.V. آزمایش فنوباربیتال Phe oba bi al :فنوباربیتال یک دارو طولانی اثر باربیتوراتی می باشد که اثرات ضد تشنجی و آرام بخشی را به دلیل تضعیف سیستم عصبی دارد. نوزادانی که به اندازه کافی شیر مادر یا شیر خشک دریافت نمیکنند یا به دلیل مشکلی در تغذیه یا به دلیل اینکه شیر مادرشان هنوز وارد نشده است. بعضی نوزادان وقتی به دنیا میآیند، به دلیل میزان بالای بیلی روبین در بدنشان، دچار زردی میشوند. اگر نوزادی زودتر از وقت تعیین شده با وزن خیلی کم به دنیا بیاید، به احتمال ۹۰ درصد دچار زردی می شود. به عنوان مثال بعضی از دستگاه های زردی دارای چهار لامپ ، برخی دارای هشت لامپ هستند . مرکز پرستاری تدبیر به واسطه شور و اشتیاقی که نسبت به بهبودی شرایط سالمندان و ارتقاء سطح سلامت بیماران و افزایش نشاط و بالندگی کودکان دارد ، بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به این عزیزان عرضه می نماید.

این شواهد به واسطه تحقیقات، تجربه عرضه در بازار و یا مطالعات انسانی به دست آمده است. درصورتی که سطح بیلی روبین بسیار بالا باشد، زردی کف دست ها هم ظاهر می شود. فنوباربیتال (به انگلیسی: Phe oba bi al) دارویی از نوع باربیتوراتها است.فنوباربیتال در سال ۱۹۱۲ کشف شد و قدیمی ترین داروی ضد تشنج است که هنوز هم معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. درمان زردی نوزاد به روش فتوتراپی یک روش درمانی مؤثر و مطمئن است که هم میتوان آن را با بستری کردن نوزاد در بیمارستان انجام داد و هم میتوان تحت نظر متخصص اطفال اقدامات درمانی را در منزل با اجاره دستگاه زردی نوزاد به انجام رساند. اگر کودکی به زردی مبتلا باشد و درجه زردی نوزاد نیز شدید باشد قطعا متخصص اطفال متناسب با شدت بیماری توصیه میکند با اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل نوزاد خود را درمان نمایید. بسیاری از نوزادان نیز با سطح بیلی روبین بالا متولد می شوند که باعث ایجاد یک بیماری به نام زردی نوزاد می شود.

این نورها در پوست نفوذ میکنند باعث میشوند که بیلی روبین به ایزومرها شکسته شده و بدون این که وارد کبد شود از طریق ادرار و گاها مدفوع از بدن نوزاد خارج می شود. یرقان بیماری است که در آن پوست، صلبیه (سفیدی چشم) و غشاهای مخاطی زرد رنگ میشوند. این بیماری باعث زرد شدن پوست و چشم ها می شود. زردی نوزاد یک بیماری موقتی است که معمولاً طی چند هفته خود به خود برطرف می شود. خدمات چند منظوره و زنجیره ای مرکز تدبیر شامل چندین واحد میباشد. مرکز پرستاری تدبیر وابسته به هلدینگ حامی پارس ، بزرگترین و قدیمی ترین مرکز ارائه خدمات پرستاری از سالمند ، کودک و بیمار در منزل با بیش از 20 سال سابقه درخشان و کسب رضایتمندی حداکثری کارفرمایان با قراردادهای رسمی و گواهینامه های معتبرو متعدد بین المللی و استانداردهای جهانی iso به عنوان اولین مرکز پرستاری قابل اعتماد در سطح کشور فعالیت می کند. 1-نگهداری و مراقبت از بیماران بالینی در منزل . 2-نگهداری از بیماران سکته مغزی – آلزایمر – ام اس – پارکینسون – ضایعه نخاعی در منزل . Th᠎is a rticle has been generated wi​th the help ​of GSA Conte​nt Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *