نحوه آموزش اجاره دستگاه زردی نوزاد

مجلة العلوم الزراعية السعودية. دليل المواقع الحكومية السعودية. مستشفى ستار بالدقى. مجموعات كأس العالم 2022 قطر. هونداي توسان للبيع في قطر. ما هو علاج الالتهابات في الجسم. ما هو جهاز العروس الجزائرية. ما هي القرحة الهضمية عند الاطفال. أسباب الجلطة القلبية عند الشباب. اما با توجه به اینکه بسیاری از جنبه های فیزیولوژیک کبدی در زمان تولد بچه کاملا تکامل نیافته در نتیجه بیلیروبین خون تصفیه نشده و در نهایت از طریق مسیر فرعی به روده وارد می شود در نتیجه بیشتر نوزادان بین روزهای دوم تا پنجم پس از تولد ممکن است دچار افزایش میزان بیلیروبین شوند. غذاهای مکمل: اگر کودک شما در تغذیه شیر دچار مشکل شده است ،در صورت از دست دادن وزن یا کمبود آب بدن، پزشکتان ممکن است برای تکمیل شیردهی، به کودک مکمل های غذایی را پیشنهاد کند. البته در مواردی زردی مربوط به ترکیبات نامطلوب در شیر مادر است که پس از هفته اول ایجاد میشود و تشخیص این نوع زردی فقط با مشاوره با پزشک متخصص اطفال امکانپذیر است. ᠎Po᠎st has ᠎been generat᠎ed by GSA C᠎onte᠎nt G᠎ener​ator  DEMO!

زردی شیردهی فقط در نوزادانی ایجاد میشود که شیر کافی دریافت نمیکنند؛ ولی نوزادان مبتلا به زردی شیر مادر بهخوبی از شیر مادر تغذیه میکنند و مشکلی در شیر خوردن ندارند. در نظر داشته باشید که نوزادانی که زمینه ارثی بیماری های خاص دارند و یا علائم زردی در آن ها شدید تر است، باید با بروز علائم به سرعت تحت درمان قرار بگیرند. زردی شدید خطر بروز بیلی روبین در مغز رو هم افزایش میده که می تونه باعث آسیب دائمی مغز بشه. تابش اشعه نور در این مدل دستگاه زردی نوزاد از طریق یک لامپ مهتابی با طول موج مخصوص ایجاد می شود. بنابراین اهمیت زردی در تشخیص به موقع و شروع درمان به موقع جهت جلوگیری از عوارض پیامد آن است. راههای درمان زردی متفاوت میباشد و چنان چه مقدار بیلی روبین (عامل زردی) از مقدار خاصی بالاتر برود میبایستی درمانهای خاصی را برای نوزاد شروع کرد. ᠎This has be᠎en gener ated by GSA Con tent ᠎Genera᠎tor DE​MO​!

چه زمانی با پزشک تماس بگیرید؟ مزیت خوبی که دستگاههای فتوتراپی تونلی در مقایسه با دو مدل دیگر دارند، این است که چون سر بچه در داخل دستگاه قرار نمیگیرد، نیازی به چشم بند نیست. اجاره یک دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد در منزل در صورتی که تجویز پزشک باشد، مفید است. بهتر است به جای استفاده از لامپ مهتابی و در امان بودن از عوارض جانبی آن با اجاره دستگاه زردی نوزاد مناسب نسبت به درمان زردی نوزاد خود اقدام نمایید. این در حالی است که در حال حاضر با تزریق آمپول روگام از ایجاد این نوع زردی در حاملگی بعدی جلوگیری میشود. همچنین اگر تغذیه ی نوزاد در پنج روز اول تولد به اندازه ی کافی نباشد زردی در نوزاد افزایش می یابد و علت آن با توجه به تغذیه ی کم به کاهش دفع ادرار و مدفوع نوزاد بازمی گردد. کسانی که از روشهای طب سنتی برای درمان نوزادان استفاده میکنند تمایلی ندارند کودک را در بیمارستان بستری کنند، به همین دلیل به متخصص طب سنتی مراجعه می کنند. • نوری که از طریق لامپ فلورسنت ساتع می شود حاوی اشعه ماوراءبنفش و مادون قرمز بوده که سرطان زا می باشد و تابش مستقیم آن به بدن نوزاد می تواند آسیب های جدی را وارد کند.

علائم آن معمولا با زردی پوست و گاهی چشم ها بروز می کند. نور این لامپ ها در اکثر موارد آبی رنگ است. درمان یرقان نوزادان با بیلیروبین زیر 18 میلی گرم در لیتر براحتی با این دستگاه انجام پذیر می­باشد. نوزاد باید مرتبا زیر دستگاه جابجا شده تا از راش یا حساسیت پوستی در یک ناحیه جلوگیری شود. باید از غذای شور پرهیز کنید. مهم است که اطمینان حاصل کنید کودک شما به اندازه کافی غذا می خورد و به اندازه کافی هیدراته است. اگر قصد تهیه لامپ فتوتراپی را دارید و هنوز نمیدانید آن را چطور و از کجا تهیه کنید، میتوانید بروکس را انتخاب کنید. در فتوتراپی استفاده از لامپ های مرغوب اهمیت به سزایی در درمان زردی نوزاد دارد. زردی در نوزاد هنگامی اتفاق می افتد که کودک بیلی روبین زیادی در خون خود دارد. در بیشتر موارد زردی طبیعی است ، اما گاهی اوقات زردی می تواند یک بیماری پزشکی زمینه ای را نشان دهد. Con​tent was c reat ed  with G SA  Content Generat or D emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *