نحوه بازیابی درمان زردی نوزاد

زردی نوزاد ممکن است ملایم یا شدید باشد. در صورتی که زردی به صورت ملایم باشد و خیلی شدید نشود و سریعا برای درمان آن اقدام کنید، ممکن است حدودا ۲ تا ۳ هفته طول بکشد. برای تشخیص زردی نوزاد روش های مختلفی وجود دارد؛ اما در ادامه روش هایی را می گوییم که می توانید آنها را انجام دهید تا مشکل زردی در نوزاد را به خوبی درمان کنید. اگر چه فتوتراپی یک روش درمانی امن می باشد ولی ممکن است منجر به عوارضی از قبیل هایپرترمی، راشهای اریتماتو، افزایش دفع نامحسوس مایعات و اسهال گردد. دکتر راداخریشنان توضیح می دهد: “هنگامی که نوزاد جدید شما بعد از تولد شروع به تنفس می کند ، سلول های قرمز خون اضافی که کودک شما در رحم داشته است از بین می رود.” “این میزان بالاتری از بیلی روبین را در همه نوزادان پس از تولد ایجاد می کند. نوزادانی که گروه خونی متفاوتی نسبت به مادرانشان دارند، احتمال ابتلا به زردی در آنها بالاست، چرا که در این شرایط، تجزیه و شکستن سلولها بیشتر رخ میدهد. بخشی از این امواج نوری تابیده شده، توسط بیلی روبین جذب شده و بخشی از آن انعکاس داده می شود. سرانجام بیلی روبین توسط مدفوع و ادرار دفع میشود.

این موضوع به دفع بیلیروبین از ادرار و مدفوع کمک خواهد کرد. فهرست این تعبیر: کتف دوش کتف حضرت دانیال (ع) میفرمایند: تعبیر کتف، وقار و صبر و بردباری، و همچنین زینت و جمال انسان میباشد. قطره بیلی ناستر به درمان زردی نوزادان کمک میکند و همچنین کاهش دهنده بیلی روبین خون است، ولی کمی طول میکشد تا اثر کند. ابن سیرین میگوید: تعبیر بدن انسان، غم و اندوه و همچنین زندگانی و معیشت میباشد و هر کم و زیادی در آن ببینی به معیشت برمیگردد. اما در صورتی که زردی را تشخیص ندهید و متوجه آن نشوید و دیرتر برای درمان آن اقدام کنید و زردی او شدیدتر شود، ممکن است حتی تا چند هفته نیز طول بکشد و مدت زمان زیادی برای درمان نیاز داشته باشد. خوشبختانه امروزه مانند قدیم نیاز نیست تا با استفاده از روش های سنتی باعث صدمه به پوست نوزادان شویم . این دستگاه ها پس از هر بار تحویل به طور کامل استریل و پاکسازی می شوند که البته این کار توسط بسیاری از شرکت ها انجام نخواهد شد و دلیل قیمت پایین آن ها نیز چنین مواردی است. با توجه به قیمت بالای این دستگاه با توجه به شرایط موجود و همین طور شما قطعا نیازی به استفاده همیشگی از این دستگاه ندارید و شاید چند روز و یا چند هفته برای بیماری کودک کافی باشد، می توانید آن را با بهترین قیمت و همینطور سیستم کاملا بروز و تست شده تحویل گرفته و با پرداخت مبلغی آن را برای زمان دلخواه خود اجاره کنید.

• شیر مادر – نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند، به ویژه نوزادانی که در دریافت شیر یا تغذیه کافی دچار مشکل هستند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به زردی می باشند. علت زردی نوزاد این است که نوزادان، کبد ضعیف تری دارند و ممکن است چند روزی طول بکشد تا بدن آنها بتواند بیلی روبین را دفع کند و به همین خاطر این ماده در بدنشان پخش می شود و باعث می شود که رنگ پوست آنها به زردی برود. در این پست درمان زردی نوزاد در منزل (دستگاه فتوتراپي خانگی) و “اجاره دستگاه فتوتراپی” و مزایای ان را بررسی می کنیم. بنابراین با تولید و مصرف روز افزون این دستگاه، قیمت های مختلفی برای آن مصوب شده است، ولی در بیشتر مواقع تامین کننده دستگاه فتوتراپی، مجبور است که دستگاه را با نرخ آزاد تهیه کرده و در اختیار مصارف خانگی یا مراکز خصوصی قرار دهد. در غیر این صورت علاوه بر صرف هزینه های گزاف و گذراندن وقت، جان کودک خود را در معرض خطر قرار خواهید داد و ممکن است درصد زردی نوزاد افزایش یابد. این لامپها با توجه به طول موجی که داشتند بیماری را درمان میکردند ولی همانطور که ذکر شد اشعه مضر فرابنفش نیز تولید میکردند و در این مدل نور دستگاه فتوتراپی برای چشم و پوست بچه ضرر داشت ولی خانواده ها مجبور به استفاده از این نوع تجهیزات بودند چرا که درمان فرزندشان اهمیت بیشتری داشت.

Post was gen er at ed  by GSA Con᠎tent G enerat or Dem​oversion᠎!

تعبیر خواب رنگ. تعبیر خواب رنگ ، قرمز چیست و رنگ نارنجی ابن سیرین و طوسی زدن دیوار خانه همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. در طول درمان ارسال دستگاه های تمام پیشرفته و مدرن درب منزل شما بهمراه کارشناس مجرب و کار آزموده که بعد از ویزیت نوزاد شما مشاوره های لازم جهت چگونگی کار کرد دستگاه مخصوص نوزاد شما و نحوه درمان را به صورت عملی به والدین اموزش میدهد و پس از تحویل و اجاره دستگاه زردی نوزاد در بیست و چهار ساعت شبانه روزی تیم پزشکی ما آماده پاسخگویی سوالات پیش آمده مربوط به درمان و عملکرد دستگاه هستند یعنی والدین کودک از طریق تماس تلفنی با کارشناس و پزشک مربوطه تمام مسائل را درمیان خواهند گذاشت ، تمام این اقدامات جهت اسایش خاطر والدین فراهم شده از بابت اینکه کوچکترین نگرانی از روند درمان نوزادشان نداشته باشند و با خیالی اسوده در منزلشان تحت نظر تیم پزشکی ما نوزادشان را درمان کنند. در این سیستم ها از لامپ هایی با نور خاص استفاده می شود که اگر پس از گذشت مدت زمانی تعویض نشوند، قطعا هیچ فایده ای نخواهند داشت و شما به عنوان شخصی که تنها برای یک بار قصد استفاده از آن را دارد متوجه این موضوع نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *