نحوه فروش درمان زردی نوزاد

چه زمانی والدین باید فرزندشان را نزد پزشک ببرند؟ روش درمان زردی با فتوتراپی زیر نظر پزشک متخصص انجام میشود و تنها با تماس با کارشناس شرکت ما، میتوانید از بهترین، معتبرترین و پیشرفتهترین دستگاههای زردی کشور استفاده نمایئد. این کار در بیمارستان به وسیله لامپهایی با فرکانس مشخص انجام میشود. اگر بیماری خفیف باشد نیازی به درمان های پیشرفته نخواهد داشت و معمولا با شیردهی مکرر و دفع مرتب نوزاد درمان می شود اما اگر سطح بیلی روبین به قدری بالا برود که علاوه بر زرد شدن پوست صورت و چشم ها به تدریج بدن نوزاد هم زرد شود باید اقدامات درمانی فورا انجام شود و احتمالا نیاز خواهد بود که کودک در بیمارستان بستری شود و زیر دستگاه فوتوتراپی قرار بگیرد. بنا به نوع زردی نوزاد طول درمان زردی متفاوت است ولی معمولا تا دو هفته زردی کم می شود در بعضی از نوزادان، فقط سفیدی چشم زرد میگردد ولی بعضی دیگر نه فقط چشم، بلکه پوست بدنشان نیز زرد میشود. بیلی روبین عمدتا از طریق مدفوع دفع میشود. زیرا بین ۳ تا ۷ روز بعد از تولد سطح بیلی روبین به اوج خود خواهد رسید. Th​is con tent w as generated  by G᠎SA Conte᠎nt ​Ge᠎nerato᠎r DEMO!

به گزارش ایسنا، زردی نوزادی یا «هیپربیلیروبینمی»؛ یکی از شایعترین علل بستری مجدد نوزادان در بیمارستان طی هفته اول پس از تولد است. خون کودک طی 2 ساعت پس از درمان آزمایش می شود تا بررسی شود که آیا تعویض خون موفقیت آمیز بوده است. زردی در طی روزهای سوم تا پنجم تولد به حداکثر خود میرسد و تا روزهای هفتم تا دهم کاهش مییابد و از بین میرود. لذا شیردهی مادر به فرزند در روزهای نخست تولد نوزاد به هیچ عنوان نباید قطع شود. البته در زردی شیر مادر، پزشک ممکن است استفاده از شیر مادر را به طور موقت قطع و شیر خشک را جایگزین کند، اما ترنجبین و شیر خشت بیشتر سبب افزایش دفع مدفوع شده و تاثیر بسزایی در کاهش میزان زردی ندارد و هیچ گاه نباید نوزاد را صرفا با این مواد تحت درمان قرار داد و حتما باید با پزشک مشاوره شود. مصرف ناکافی شیر منجر به کم آبی و حرکات روده کمتر در نوزاد می شود و در نهایت منجر به کاهش دفع بیلی روبین از بدن می شود.

همانطور که احتمالا آگاه هستید، زردی نوزاد از عوارض افزایش تصاعدی میزان بیلی روبین خون میباشد، کبد تازهکاره نوزادان قادر به دفع کامل این ماده نمیباشد و همین موضوع منجر به زرد شدن رنگ پوست نوزادان میشود. وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر زردی به موقع مورد درمان قرار نگیرد خطرات جبران ناپذیری را برای نوزاد به همراه دارد و ممکن است موجب کند ذهنی، عقب افتادگی ذهنی و یا فلج مغزی در آنها شود بنابراین تاکید میشود والدین به نوزادان خود توجه بسیاری داشته باشند و در صورت مشاهده علائم زردی در اسرع وقت آنها را به متخصص اطفال ارجاع دهند و اگر پس از تکمیل دوره درمان زردی مجدد عود کرد برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی مراجعه کنند. هنگام خرید لامپ فتوتراپی برای زردی نوزاد به نکات زیر توجه و سپس خرید خود را نهایی کنید. معادل ۴ ، ۶ ، ۸ لامپ جهت درمان زردی نوزاد دلبندتان در شهریار قابل عرضه می باشد. دستگاه زردی یا دستگاه فتوتراپی با لامپ های LED را با ما تجربه کنید. حفاظت از پیوند مادر و نوزاد، تسهیل تغذیه نوزاد تحت فتوتراپی با شیر مادر. شیر مادر چربی مورد نیاز نوزاد را تا شش ماهگی به طور کامل تامین میکند.

زرد رنگ بودن شیر مادر به ویژه در روزهای نخست، به هیچ وجه منجر به ابتلای نوزاد به زردی نمیشود. هنگامي که جنین در درون رحم مادر به سرمی برد، با کمبود اکسيژن مواجه می شود و به همين دليل سيستم دفاعي او از طريق کبد تعداد بيشتری گلبول قرمز در پاسخ توليد مي کند. روش ۱- با اینکه حجامت در نوزادان با عوارض زیادی همراه است، اما تعویض خون در صورتی که میزان بیلیروبین از حد مجاز بالاتر باشد، با تشخیص پزشک انجام می شود. چنانچه به هر دلیلی اختلال در کارکرد کبد وجود داشته باشد سطح بیلیروبین خون افزایش میابد چرا که وظیفه کبد شکستن و خرد کردن مولکولهای بیلیروبین خون و نهایتا دفع آن توسط ادرار است. روش ۴- جهت درمان زردی نوزاد هر روز نصف تا یک قاشق چایخورى تخم گشنیز را در ۵/ ۱ استکان آب بجوشانید تا نیمى از آن بماند صاف کنید و در طول روز به نوزاد بدهید و چند روز تکرار کنید. پس جایی برای نگرانی نیست فقط کافی است برای اجاره دستگاه زردی در زمان درست اقدام کنید. اگر سطح بیلی روبین نوزاد در محدوده طبیعی باشد، کودک شما از بیمارستان مرخص می شود و میتوانید از پرستار خصوصی در منزل استفاده کنید تا تمامی خدمات پزشکی و پرستاری را برای درمان نوزاد شما انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *