نشانه‌ها شما در اجاره دستگاه زردی نوزاد حیرت‌انگیز

یکی از شایع ترین اختلالاتی که نوزادان تازه متولد شده با آن درگیر هستند زردی یا یرقان می باشد. درمانی که این دستگاه برای این نوع بیماری از خود نشان داده آن را به عنوان یکی از پر کاربردترین دستگاه­های درمانی در جامعه امروزی به شمار آورده است. تخفیف فوق العاده: خرید دستگاه اتوکلاو پزشکی با قیمت مناسب را از دست ندهید. بهترین راه برای کاهش احتمال ابتلا به زردی در نوزاد ، اطمینان از تغذیه مناسب آنها است. درمان توسط فتوتراپی به مدت 1 تا 3 روز باعث می شود مقدار بیلی روبین به نصف کاهش یابد. در نوزادان، بیلی روبین با توجه به استرس تولد طبیعی است. پس از گذشت 3 الی 4 روز میزان زردی آنها بالا رفته و در روز 7 الی 8 تولد درجه زردی نوزادان به اوج خود میرسد. دکتر علیاصغر متقی، متخصص اطفال و دکتر قدیر محمدس متخصص طب سنتی در خصوص علل بروز زردی نوزادان و همچنین باورهای عمومی که در این زمینه وجود دارد، به چند سوال پاسخ می دهد. این متخصص طب سنتی، در ادامه گفت: در ابتدا در سیستم گلبول قرمز نوزادان، تعداد هموگلوبین بیشتری نسبت به افراد بالغ یا اطفال وجود دارد و زمان از بین رفتن گلبولهای قرمز یا هموگلوبینها سریعتر است؛ این عوامل باعث بروز بیشتر بیماری یرقان میشود.

با این حال، نوزادان با سطح بیلی روبین بسیار بالا به درمان با انتقال خون یا فتوتراپی احتیاج دارند. پایین بودن سطح بیلیروبین، معمولا از نظر بالینی حائز اهمیت نیست. باید توجه داشت چون ممکن است بالا بودن بیلیروبین غیر مستقیم، همراه و همزمان با بیلیروبین مستقیم باشد، وجود بیلیروبینمی مستقیم باعث ممنوعیت فوتوتراپی نیست و میتوان برای پایین آوردن قسمت غیر مستقیم از آن استفاده نمود . در دوران بارداری و پیش از تولد بچه، بیلی روبین تولید شده توسط کبد مادر تصفیه شده و دفع می گردد در نتیجه میزان آن در نوزاد طبیعی در هنگام تولد پایین است. با این حال ، یک نوزاد نارس یا بیمار یا نوزادی که مقادیر بسیار بالایی از بیلی روبین دارد ، نیاز به نظارت دقیق و درمان های پزشکی دارد. عدم کاهش علائم زردی و یا بدتر شدن این بیماری. بدانید تغذیه مکرر شیرخوار نقش مهمی در کاهش زردی دارد. اساسا پس از تولد تا زمانی که آزمایش زردی نشان دهد که کودک دیگر مبتلا به عارضه زردی نیست و زردی ندارد، حتما باید کودک را پایش کنید.

فوراً به پزشک خود مراجعه کنید زیرا زردی ممکن است نشانه ای از یک بیماری جدی باشد. روشن طب نماینده شرکت تپکو برای خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران، شهرری، اسلامشهر و کرج است که با حضور کادر آموزش دیده و با تیم پزشکی فوق تخصص کودک تا درمان قطعی بطور ۲۴ ساعته همراه شما میباشد. زردایران جهت رفاه حال شما شهروندان گرامی در سراسر ایران کرایه دستگاه زردی را امکان پذیر کرده است. شیوه سنجش زردی و اندازه گیری فاکتور بیلی روبین در خون نوزاد توسط دستگاه بیلی روبین متر یا بیلی چک صورت می پذیرد اما برای اقدامات درمانی باید از دستگاهی به نام دستگاه فتوتراپی استفاده شود تا رنگ پوست نوزاد کم کم به حالت نرمال گرایش پیدا کند. مکانیسم اندازه گیری بیلی روبین توسط دستگاه بیلی روبین متر به این صورت است که ابتدا یک پرتو نوری به پوست نوزاد تابیده شده و سپس نور برگشتی به دو پرتو جداگانه تفکیک می شود و توسط یک آشکارساز نوری اندازه گیری می شود. اما آنچه که در درمان زردی نوزاد تاثیرگذار می باشد میزان و شدت نور تابیده شده، نوع نور، طول موج نور، فاصله منبع نور تا نوزاد و نوع دستگاه می باشد. نوری که در دستگاه فتوتراپی به بدن نوزاد تابیده می شود عمدتا نور سفید، سبز یا آبی می باشد.

بسیار مهم است که برای درمان زردی نوزاد از دستگاه مناسبی استفاده شود چرا که اختلال زردی در نوزادان دارای درجه بندی های مختلفی می باشد. زردی به خودی خود یک بیماری خطرناک نیست، بلکه نشانه یک بیماری است که باید علت اصلی آن مورد بررسی قرار گیرد. هر کدام از این موارد کارایی خود را دارند و می توانند یرقان را در نوزادان درمان کنند. از مزیت های لامپ های فلئورسنت می توان به ارزان بودن آنها اشاره کرد اما این لامپ ها بعد از حدود 1200 ساعت استفاده ، شدت نور و تقریباً 35-40 % از تابندگی نور آبی خود را از دست می دهند. بهتر است جهت تمیز کردن نوزاد تنها از آب استفاده کرد ، روغن و کرم در سطح پوست استفاده نکنید. فتوتراپی پیوسته صورت نمی گیرد و می توان برای تغذیه نوزاد ، روش های بالینی ، اجازه ملاقات والدین با نوزاد و برقراری رابطه مادرانه ، درمان را قطع کرد. ᠎This w​as created wi th GSA C​on᠎te​nt Gene᠎rator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *