نمای بی طرفانه درمان زردی نوزاد

آزمایش ادرار نوزاد با هدف تشخیص بیماری ادرار شربت افرا در سه تا پنج روز اول تولد انجام خواهد شد. اگرنوزاد مشکوک به زردی باشد، در ۲۴ ساعت اول تولد آزمایش زردی انجام خواهدشد. به این روش « فتوتراپی» گفته می شود. با این حال گفته میشود که این میوه میتواند باعث بی قراری نوزاد و حتی بروز دانههای قرمز رنگ روی پوست کودکان شود. مصرف انواع سوپ ، آش ، انواع سالاد و میوه ها به ویژه میوه هایی که طبع سرد دارند. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش های نوزاد در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید. اگر انگشت خود را به آرامی روی پوست کودک فشار دهید و این کار باعث زرد شدن آن قسمت از پوست شود، احتمالاً نشانه زردی است. نتیجه آزمایش مثبت به معنای وجود مشکلی است. در تکنیک سوپراپوبیک لازم است به پزشک مراجعه نمایید. پس از جمعآوری ادرار، آن را به ظرف مخصوص نمونهگیری منتقل کنید. برای نمونهگیری نیازی به ناشتا بودن نیست.

برای نمونهگیری میتوانید از خدمات آزمایشهای نوزاد در منزل هومکا بهره ببرید. برای این منظور لازم است ناحیه تناسلی با صابون مخصوص نوزاد شسته، تمیز و خشک شود. آیا با روش های درمان زردی نوزاد Baby Jaundice آشنایی دارید؟ انسفالوپاتی بیلی روبین حاد: بیلی روبین برای سلول های مغزی سم است. با توجه به اینکه در طب سنتی برای رفع زردی توصیه میشود که مادر بیشتر سردیجات و خنکی استفاده کند و با در نظر داشتن این نکته که طبع زعفران ذاتا گرم است، لذا توصیه میشود که استفاده از این ماده غذایی کنترل شده و به اندازه باشد. در زردی پاتولوژیک میزان بیلی روبین بسیار بیشتر از حد طبیعی بوده و بیشتر نوزادان نارس را درگیر خود میکند. استانداردی که در این مهتابی ها وجود دارد اینست که این مهتابی ها نباید از عمر مفید خود یعنی 2000 ساعت بیشتر کار کرده باشند. این وسیله نتایج قابل اطمینانی جهت استفاده در آزمایشگاه ها، کلینیک ها، بخش نوزادان بیمارستان ها ، مراکز بهداشت و مراکز خدماتی و پزشکی ارائه می دهد. دستگاه درمان زردی جهت استفاده در منزل مناسبترین روش جهت درمان زردی نوزاد می باشد . آزمایش ادرار نوزاد در سنین بالاتر میتواند جهت تشخیص بیماریهای کلیوی یا عفونت ادراری باشد.

یکی از بیماریهای احتمالی و البته نادر در نوزادان بیماری ادراری شربت افرا است. زردی از جمله بیماریهای شایعی است که بسیاری از کودکان در یک یا دو هفته پس از تولد با آن مواجه میشوند. زردی در نوزادان ممکن است در برخی نوزادان سالم و شیرخوار بعد از هفته اول زندگی ظاهر شود. زردی خفیف معمولا 2 تا 4 روز پس از تولد ایجاد و 1 تا 2 هفته بعد از بین می رود. این عارضه که در روز های اول تا سوم بعد از تولد نوزاد رخ می دهد، با علائمی همچون زرد شدن صورت، سینه، معده، پاها و سفیدی چشمان نوزاد همراه است. در این صورت تنها کافیست با شرکت زردی کلینیک ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱ تماس حاصل فرمایید. برای توضیحات کامل خدمات این موسسه و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله اجاره لامپ زردی نوزاد در شیراز با ما تماس بگیرید. بروز عفونت ادراری در دوران کودکی زمینه را برای آسیب کلیهها فراهم خواهد کرد. گاهی اوقات شدت آسیب تا حدی است که سبب بروز نارسایی کلیهها میشود.

در برخی از نوزادان، یک بیماری زمینه ای ممکن است باعث زردی شود. در این حالت دوره بیماری معمولا یک هفته است. این قرص یک داروی ضد تشنج بوده که با خوراندن آن به بچه حالت خواب آلودگی در وی ایجاد شده و به خواب میرود. در این حالت ادرار بوی قند یا نبات سوخته را میدهد. جدول زردی نوزاد، عدد زردی نوزاد را بر اساس سن و نه وزن کودک مورد ارزیابی قرار میدهد. درست است كه نور درمانی یكی از راههای درمانی زردی در نوزادان محسوب میشود ولی استفاده از نور مهتابی هیچ پایه و اساس علمی نداشته و تأثیر چندانی در درمان زردی نوزادان ندارد. در نوزادان معمولا نمونه از کف پا گرفته خواهد شد. علت کم کاری تیروئید در نوزادان به طور دقیق مشخص نیست، اما عواملی مانند ازدواجهای فامیلی و کمبودیددربروزآنموثرهستند. شویندههایی که دارای روغن هستند مانع از چسبیدن کیسه به پوست کودک خواهند شد. مکمل هایی که برای زردی نوزاد به مادر داده می شود مواردی از قبیل چای کامفری، قاصدک و گل نپتون هستند که مصرف این مواد توسط مادر و انتقال مواد مغذی آن توسط شیر دهی به کودک به درمان نوزاد کمک می کند. This c​ontent h​as been wri tten with the help of GSA C᠎onte nt Gen᠎er at or DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *