هشت مستقیم راه‌ها ساخت درمان زردی نوزاد سریعتر

جدول زیر نمایش دهنده لیست مراکز اجاره دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛ ردیف هایی که برچسب VIP دارند دارای صفحه اختصاصی در وبسایت پی جو می باشند. اگر به دنبال بهترین مرکز اجاره دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد شیراز می گردید، اگر در انتخاب مرکز اجاره دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی مراکز اجاره دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد در شهر شیراز لیست کاملی از مراکز اجاره دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل مرکز مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به مرکز مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید. هر آنچه باعث عفونت می شود را از بین برده و از آن دوری کنید؛ به عنوان نمونه می توان به عفونت انگلی، سیفیلیس و تبخال اشاره کرد که باعث زردی نوزاد می شوند. حال ممکن است که این سوال برای مادر ایجاد شود که چگونه تشخیص دهد که علت زردی نوزاد خود شیر مادر است ؟ در ویدیو بالا به صورت کامل درباره ی این موضوع صحبت کردیم که به صورت کلی درمان زردی نوزاد چند روز طول می کشد و شما با دیدن این ویدئو کامل متوجه این موضوع می شوید که زردی شیر مادر چقدر طول میکشد ؟

This con tent was created by GSA C ontent G enerat᠎or Demov​ersion!

به طور کلی دو گروه از نوزادان هستند که با خوردن شیر مادر به زردی مبتلا می شوند که در ادامه هر کدام از این گروه ها را معرفی و شرح می دهیم . به صورت کلی زردی نوزاد دارای علل مختلفی است که یکی از این علت ها می تواند زردی نوزاد با شیر مادر باشد . با کلیک بر روی نام آن ها شرح خدمات آن ها را مشاهده نمایید. و بعد از استراحت نوزاد و قرار گیری مجدد دستگاه بر روی نوزاد، دستگاه به صورت خودکار روشن شده و دور بعدی نور گیری آغاز می گردد . و زمان قرار گیری نوزاد در زیر دستگاه و مدت استراحت نوزاد قابل برنامه ریزی می باشد..به این صورت که دستگاه بعد از مدت زمان مشخص شده در هر بار نورگیری به طور خودکار خاموش شده و به خانواده اعلام می کند که دستگاه را جهت شیر خوردن و استراحت از روی نوزاد جا به جا نمایند .

ببینید نکته حائز اهمیت این که دستگاه فتوتراپی یا همون زردی نوزاد باعث میشه که نوزاد آب بدنش رو از دست بده وقتی آب بدن نوزاد کم میشه پوست نوزاد شروع میکنه به پوست پوست شدن به اصطلاح در چنین شرایطی شما باید با شیردهی زیاد این کمبود آب بدن را جبران کنید تا پوست نوزاد پوست پوست نشه پس اگر شما شیردهی را به صورت منظم انجام بدین هیچ آسیبی به پوست نوزاد وارد نمیشه اما اگر تو شیردهی کوتاهی کنید ممکنه پوست نوزاد دچار آسیب بشه که احتمالش بازم خیلی کم خواهد بود. به ندرت، هنگامی که یرقان شدید به هیچ یک از درمانهای دیگر پاسخ نمیدهد، ممکن است کودک به تعویض خون نیاز داشته باشد. اگر به دنبال درمان زردی نورادتان با شیرخشت و کاملا سنتی باشید احتمالا حرفهای ضد و نقیضی در مورد استفاده از ان میشنوید ، در زمانهای قدیم از ان برای درمان زردی بسیار استفاده میشده اما در حال حاضر مورد تاییده برخی پزشکان نیست ، و یکی از دلایل توصیه به عدم استفاده از ان از نظر پزشکی به دلیل ان است که نوزاد تا قبل از رسیدن به سن شش ماهگی چیزی جز شیر و ویتامین آد نباید مصرف کند به همین خاطر توصیه پزشکان به والدین برای درمان زردی استفاده از شیر خِشت توسط مادر نوزاد و سپس شیر دادن به نوزاد است و همچنین درمان ترکیبی با نور درمانی ست که تاثیر بسزایی در سرعت درمان زردی نوراد دارد.

احتمالا میدانید که عامل زردی روزهای اول تولد وجود بیلی روبین در خون نوزاد است که باعث زرد یا بیرنگ شدن چشم و صورت و گاها در زمانهایی زردی خیلی بالا این زردی در کل بدن نوزاد انتشار میابد ؛ در واقع زردی یک بیماری نیست بلکه علامتی ست که نشان دهنده بالا بودن میزان بیلی روبین است ، لازم به ذکر است که جای نگرانی نیست چون کودک شما با وجود زردی درد ندارد اما توجه و مراقبت زیاد شما رو میطلبد چون بیلی روبین بیش از حد در خون در بازه زمانی طولانی خاصیت سمی پیدا میکند و باعث بروز اسیب های مغزی میشود. در این مقاله قصد داریم به این سوال شما عزیزان یعنی زردی شیر مادر چقدر طول میکشد ؟ در صورتی که شما نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردی کلینیک اقدام کنید ما این تضمین را به شما می دهد که نوزاد شما در کوتاه ترین زمان ممکن درمان شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *