هشت نکته برای قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد نی نی سایت موفقیت

زردی که در 24 ساعت اول پس از تولد ظاهر می شود ، جدی است و نیاز به درمان فوری دارد. در بیشتر نوزادان ، یرقان یا زردی نوزادان طبیعی است و با بالغ شدن و تنظیم اعضای بدن نوزاد پس از تولد برطرف می شود. آنها می توانند در نزدیکی بدن نوزادان نگهداری شوند زیرا گرمای زیادی تولید نمی کنند. روش معمول پوشاندن چشمان کودک و قرار دادن آنها در زیر نورهای لامپ هالوژن یا چراغهای فلورسنت است. اگر کودک به شدت زرد شود ، پزشکان می توانند برای از بین بردن بیلی روبین اضافی که به عنوان “انتقال تعویض” شناخته می شود ، انتقال خون نیز انجام دهند. اگر بالا باشد ، آزمایش خون انجام خواهد شد. اگر نوزادی علائم زردی نوزاد ، هیپربیلی روبینمی یا سایر علائم مربوطه را که در بالا ذکر شد ، نشان داد ، باید فوراً به پزشک مراجعه نمایید. اگر کودک من مبتلا به کرنیکتروس شود ، چه اتفاقی می افتد؟ اگر نگران هستید که کودک شما شیر خشک کم یا زیادی مصرف می کند یا حداقل 8 بار در 24 ساعت شیر نمی خورد با پزشک خود صحبت کنید. سطح بیلی روبین در خون هنگامی که کودک شما بین سه تا هفت روز است ، به اوج خود می رسد. ᠎Artic le w as created with the  help ​of G SA Con tent  Generator DE MO᠎!

این امر منجر به تشخیص سطح بیلی روبین از راه پوست (TcB) می شود. عدم تشخیص و درمان به موقع زردی (از نوع غیرمستقیم) میتواند منجر به کرنیکتروس که یک سندرم عصبی ناشی از اثر سمی بیلی روبین روی سلولهای مغزی است، شود. تست بارداری خانگی یا همان بیبیچک چندان گران نیست و حدود قیمتش هزار و 500 تا پنج هزار تومان است، اما آزمایش خون برای تشخیص بارداری 18 الی 19 هزار تومان قیمت دارد. قبل از بارداری یک آزمایش خون کامل باید بدهید که چون کامل است، کاملا هم گران است. میگویند باید پیش و پس از بارداری دائما خودتان را تقویت کنید که این تقویت قواهم طبق معمول خرجهای خودش را دارد! در بدن انسان دائما خون جدید ساخته و خون کهنه نابود می شود . تغذیه کودک با 8 تا 12 بار در روز در چند روز اول ، کمبود آب در بدن کودک را تضمین می کند ، که به بیلی روبین کمک می کند تا سریعتر از بدن او عبور کند. میزان بیلی روبین در کودک 3 تا 5 روزه معمولاً در بالاترین حد خود قرار دارد. برای فتوتراپی ، بهترین طیفی که بیشترین جذب را دارد و معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، بین nm 420-470 است که طیف آبی است.

یک پزشک یا پرستار ممکن است بیلی روبین کودک را با استفاده از نورسنجی که روی سر کودک قرار می گیرد بررسی کند. فیش یک سر سیم همراه دستگاه را به دستگاه و دوشاخه را به پریز برق متصل نمایید . با این حال ، در صورت نیاز به درمان ، باید نسبت به رفع زردی اقدام نمایید. در دستگاه زردی کودکان پوست بدن به صورت مستقیم تحت تابش نور با طول موج مناسب به صورت منظم قرار می گیرد. • نوری که از طریق لامپ فلورسنت ساتع می شود حاوی اشعه ماوراءبنفش و مادون قرمز بوده که سرطان زا می باشد و تابش مستقیم آن به بدن نوزاد می تواند آسیب های جدی را وارد کند. زردی مستقیم نوزاد : این نوع زردی ممکن است از عفونت و آسیب سلول های کبدی ایجاد شود. به طور کلی زردی در اکثر نوزادان اتفاق میافتد و ممکن است به دلایل مختلف تا چهل روزگی نوزاد نیز ادامه داشته باشد. حداقل ، نوزادان باید از نظر زردی در هر 8 تا 12 ساعت در 48 ساعت اول زندگی و دوباره قبل از 5 روزگی بررسی شوند. اگر نگران هستید که میزان مصرف شیر خشک کودک شما کم یا زیاد است یا حداقل 8 بار در 24 ساعت غذا نمی خورد، با پزشک صحبت کنید. ​This da᠎ta has be​en created with G SA C ontent Generator ​DE MO.

بنابراین برای پزشک مهم است که کودک شما را در این مدت از نظر زردی بررسی کند. استفاده از نورها و لامپ های نامناسب علاوه بر اینکه در درمان تاثیر خاصی ندارد طول مدت درمان را افزایش داده و موجب آسیب رساندن به نوزاد می شود. به عنوان مثال نوزادان را برای مدت چند ساعت در زیر چراغ های آبی خاص قرار می دهند ، که “چراغ های بیلی” نامیده می شوند ، یا آنها را در “پتوی بیلی” می پیچند. 5. نوزادانی که کمبود گلوکز و فسفات در آنها شایع است. به کرار پیش آمده که این لامپ ها در حین کار شکسته و خرد شده و شیشه خورده های داغ آن بر روی بدن کاملا عریان و پوست بدون محافظ بچه ریخته و باعث سوختگی شدید و حتی مرگ نوزاد نیز شده است. در طول فوتوتراپی به خصوص در موارد زردی شدید، بی آبی و گرم شدن بیش از حد بدن نوزاد باید مرتبا بررسی شوند. برای اطمینان از شروع انتظار برای نینی خانواده، دو راه وجود دارد؛ یا باید آزمایش خون بدهید یا اینکه یک بسته بیبی چک مرغوب از داروخانه بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *