هشدار: این 9 خطا آزمایش زردی نوزاد شما را از بین می‌برد

• زردی شیرخوارگی که معمولا طی هفته اول تولد در نوزادانی که از شیر مادر تغذیه میکنند ایجاد میشود، مخصوصا در نوزادانی که نگهداری خوبی از آنها نمیشود یا آمدن شیر مادر کند است. بنابراین بدن نوزاد آنتیبادی تولید میکند و او دچار زردی غیرعادی میشود که ممکن است به تعویض خون نیاز پیدا کند. بستری کردن نوزاد در بیمارستانی نیز مشکلات خود را دارد که بارها در مورد آن بحث های زیادی شد و خانواده ها اصلا تمایلی به بستری کردن نوزاد در بیمارستان ندارند. هر گونه تاخیر در درمان زردی نوزاد علاوه بر اینکه باعث رنجش نوزاد گشته و طول دوره درمان را نیز اضافه میکند میتواند در بعضی از مواقع منجر به آسیب های شدید مغزی و عقب ماندگی ذهنی نوزاد در آینده شود. اما بیایید در این بخش به این موضوع بپردازیم که چه نشانه هایی را می توانیم به عنوان نشانه های اولیه بروز زردی در نوزادان بشناسیم و در واقع در صورت بروز چه نشانه هایی می توانیم قبل از تغییر رنگ نوازد به زردی نوزاد خود پی ببریم. به صورت کلی نتایج بررسی ها و مطالعات روی تاثیر دیابت بارداری بر زردی نوزاد نشان می دهد که نوزادان مادران دیابتی که به زردی مبتلا شده اند بیش از دیگر نوزادان مبتلا به زردی که علت های دیگر دارد در معرض خطر و مشکلات قرار می گیرند زیرا وزن بالای آنها هنگام تولد بسیار مشکل آفرین است و میزان بستری شدن آنها برای درمان زردی را افزایش می دهد همچنین زایمان زودتر و سزارین شدن در میان این نوزادان آمار بسیار بالایی دارد.  Article was gen᠎erated by G᠎SA C᠎on te nt​ Gener᠎ator D emoversion !

با توجه به اینکه زردی فقط یکبار برای نوزاد اتفاق میافتد و پس از درمان زردی نوزادتان دیگر قابل استفاده نیست پس خرید دستگاه فتوتراپی با توجه به قیمت اولیه بالایی که دارد اصلا توجیه اقتصادی ندارد و به صرفه نیست. نور خورشید یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن زردی نوزاد تازه متولد شده است. اگه اهل سفرین و برای رزرو آنلاین اقامتگاه، اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان در تمام ایران دلتون میخواد یه انتخاب مطمئن داشته باشین، راه رو درست اومدین. بعضی نوزادان وقتی به دنیا میآیند، به دلیل میزان بالای بیلی روبین در بدنشان، دچار زردی میشوند. گاهیاوقات، نوزادان مبتلا به زردی حاد دچار خستگی شدید و تغذیه بد میشوند. به طور معمول ، درمان زردی خفیف در نوزادان غیر ضروری است ، زیرا تمایل دارد طی 2 هفته خود به خود از بین برود. اما به طور معمول و در شرایط استاندارد دستگاه فتوتراپی سه بعدی شرکت نی نی سالم قادر است به ازای هر 24 ساعت استفاده، زردی نوزاد را تا 5 بیلیروبین کاهش دهد. در نظر بگیرید که نوزاد تازه متولد شده شما دارای زردی است و پزشک متخصص اطفال نیز استفاده از دستگاه فتوتراپی را برای درمان زردی نوزادتان توصیه کرده است.

Th is data w᠎as w ritt en by GSA C​ontent  Generator D​em ov er sion.

زرد شدن پوست و سفیدی چشم نشانهای از زردی نوزاد است که معمولا بین روز دوم و چهارم پس از تولد ظاهر میشود. پوست شما به صورت طبیعی می تواند به دنبال خوردن مقدار زیادی از بتا کاروتن ( رنگدانه نارنجی در هویج ) به رنگ زرد متمایل به نارنجی تبدیل شود، که اگر مصرف هیج را کم کنید درمان می شود ولی در این افراد سفیدی چشم ابدا زرد نمی شود. زردی نوزاد، سبب ایجاد رنگدانههای زرد در پوست و سفیدی چشم میشود و درمانهای مختلفی دارد. استفاده از دستگاه زردی در منزل بستگی به میزان زردی نوزاد، وزن و شرایط جسمانی وی و همچنین اختلاف گروه خونی مادر و نوزاد و بسیاری شرایط دیگر دارد. این روش در گذشته مرسوم بوده است و شایده عده ای تصور نمایند که این روش به درمان قطعی زردی نوزاد منجر می شود. چنانچه نحوه استفاده از دستگاه زردی به درستی انجام شود و نوزاد مطابق دستورالعمل توصیه شده دردستگاه قرار گیرد و در انتها شیر دهی مکرر که باعث افزایش ادرار نوزاد میشود به خوبی انجام شود قطعا استفاده از دستگاه زردی مخصوصا دستگاه زردی ال ای دی باعث درمان کامل نوزاد خواهد شد. ᠎Th​is content w as gener at​ed with G SA​ Con te​nt​ Gen᠎er at or DEMO!

این بیلی روبین ها در حالت عادی باید از طریق کبد نوزاد دفع شود که با توجه به نارس بودن و به تکامل نرسیدن کبد دفع نشده و نوزاد دچار زردی می شود. البته معمولا زردی به خودی خود و با گذشت زمان رفع می شود برای تسریع درمان روش هایی وجود دارد که در اینجا ذکر می کنیم. در بیمارستان به شما نشان داده شد که چگونه از واحد اکسیژن خود استفاده کنید. تست زردی نوزاددر منزل شهر کرج | خونگیری نوزاددر منزل شهر کرج | تست بیلی روبین در منزل و اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی نوزاد از بین بردن زردی نوزاد در منزل زیر نظر پزشک متخصص هوم سرویز شهر کرجهوم سرویز با شناسایی و انتخاب سخت گیرانه متخصصین در سطح شهر کرج در خدمات آزمایش زردی نوزاد و اجاره دستگاه زردی شهر کرج دسترسی به آزمایش زردی نوزاد را تسهیل نموده است.خاطر نشان می سازد این انتخاب در دسترس کلیه ساکنین شهر کرج قرار گرفته است که با مطالعه و بررسی سوابق متخصصین و همیاران هوم سرویز و از بین تست زردی نوزاد و درمان زردی نوزاد در منزل کرجی، متخصص مورد نظر خود را پس بررسی نظرات سایر مشتریان در شهر کرج و همینطور مشاهده مدارک و سوابق همیاران فعال در درمان زردی نوزاد در منزل کرج انتخاب نمایند. This h as ᠎be᠎en gener᠎ated with ​GS​A ​Conten t Ge᠎nerato r DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *