هفت روز تا اجاره دستگاه زردی نوزاد شرق تهران بهتر

زردی یکی از مشکلاتی است که در بعضی از نوزادان با شدتهای مختلف رخ میدهد و میتواند برای والدین نگران کننده باشد. نمی توان از تاخیر در لبخند زدن برای تعیین شدت وضعیت فرزندتان استفاده کرد. هنگامی که با زایمان سخت مواجه میشوید، یک متخصص زنان و زایمان ممکن است از فورسپس یا دستگاه ساکشن برای کمک به زایمان استفاده کند. هنگامی که نوزادی در هنگام تولد آسیب می بیند، به خصوص در اطراف سر یا گردن، ممکن است آسیب مغزی رخ دهد و منجر به ایجاد فلج مغزی شود. تشخیص زردی در نوزادان به این صورت است که نوزاد بعد از تولد مورد معاینه توسط پزشک قرار می گیرد که در بیشتر مواقع هم اثر چندانی از زردی در نوزادان دیده نمی شود مگر اینکه نوزادان دچار زردی پاتولوژیک (زردی نادر و شدیدی که بخاطر بیماری های کبدی و یا ناسازگاری خونی که نوزاد با مادر دارد) ایجاد شده باشد که باید حتما تحت نظارت پزشک در بیمارستان بستری شوند.نوزادان معمولا در ۲۴ ساعت بعد از تولد مشخص می شود.پزشک معمولا با معاینه علائم بالینی نوزاد مانند رنگ سفیدی چشم و رنگ پوست و انجام آزمایشات دیگر زردی در نوزادان را تشخیص می دهند و با توجه به میزان و درجه زردی روش های درمانی را برای نوزاد در نظر میگیرد.

برخی از اشکال فلج مغزی ، مانند فلج مغزی اسپاستیک ، باعث سفتی عضلات ، رفلکس های شدید و حرکات غیرطبیعی در هنگام راه رفتن یا تلاش برای حرکت می شوند. علائم آن می تواند : حرکات غیرارادی و غیر قابل کنترل بدن. علائم بزرگسالان مبتلا به فلج مغزی، اغلب به نوع CP آنها و همچنین شدت آن بستگی دارد. مصرف شیرخشت برای اینکه استحکام بیشتری به استخوان بندی نوزادان ببخشد، بسیار تاکید شده است و همچنین رشد نوزادان و رشد دندانهای آنها با شیر خشت به طور قابل توجهی صورت می گیرد. نوزادان نارس همچنین ممکن است کمتر تغذیه کنند و حرکات روده کمتری داشته باشند ، در نتیجه بیلی روبین کمتر از طریق مدفوع دفع می شود. تجمع این رنگدانه ها باعث زرد شدن رنگ پوست صورت و چشم های نوزاد در روزهای ابتدایی می شود و رفته رفته رسوب این رنگدانه در قسمت های دیگر بدن مانند شانه ها، شکم و در نتیجه پاها هم کشیده می شود. ادعاهای قصور پزشکی معمولاً چالش برانگیز هستند ، خصوصا در مواردی که ادعا می شود که سهل انگاری پزشک یا بیمارستان باعث ایجاد بیماری ای مانند فلج مغزی شده است. فلج مغزی چهار نوع اصلی دارد که ناهنجاری هایی را در قسمت های مختلف مغز منعکس می کند و در نتیجه انواع مختلفی از علائم ایجاد می شود.  Po st h as  be​en cre ated ​by GSA Content  G᠎ener​at​or Demov er​si​on!

با این حال، این بیماری در بسیاری از موارد، نتیجه قصور پزشکی است. هر مورد قصور پزشکی منحصر به فرد است و نیاز به استراتژی های قانونی بسیار خاصی دارد. اگر پزشک نتواند این مشکل را در موقع نیاز تحت نظارت و درمان قرار بدهد، ممکن است به یک وضعیت بسیار جدیتر به نام کرنیکتروس تبدیل شود – که میتواند باعث آسیب مغزی شود. بسیار مهم است که برای درمان زردی در نوزادان از دستگاه فتوتراپی مناسب استفاده شود. برای زردی نوزاد چی خوبه؟ زیرا اگر زردی در نوزاد مورد درمان قرار نگیرد خطرات مرگبار و جدی به دنبال دارد. 3. اگر سطح بیلی روبین بیش از حد بالا باشد ، ممکن است کودک تحت نور خاصی قرار گیرد. به عنوان مثال، اگر زایمان بریچ اشتباه انجام شود، نوزاد ممکن است برای مدت قابل توجهی از اکسیژن محروم شود. اگر درباره ی دستگاه سنجش بیلی روبین متر یا تست زردی نوزاد نمی دانید این مطلب را تا اخر دنبال کنید.

در برخی موارد، پزشک توصیه خواهد کرد به مدت چند روز صرفاً از شیر خشک استفاده کنید و سپس تغذیه با شیر مادر را ادامه دهید. نوزادانی که زردی دارند هرچه بیشتر از شیر مادر تغذیه کنند بیلی روبین سریع تر از بدنشان خارج می شود. وکلای قصور پزشکی باید وضعیت فرزند شما را به اقدامات پزشک مرتبط کنند. برخی از مواردی که می تواند قصور پزشکی باشد در زیر توضیح داده شده است. این نوع زردی پس از گذشت سه تا پنج روز از تولد رخ میدهد و به مرور در هفتههای سوم تا دوازدهم بهبود مییابد. یکی از شواهدی که وکلای مجرب به آن رجوع میکنند، متخصصان پزشکی هستند که شهادت واجد شرایطی ارائه میدهند که رفتار پزشک شما از استاندارد قابل قبول مراقبتهای پزشکی که در شرایط خاص مناسب می باشد متفاوت بوده است. علائم و نشانه های فلج مغزی در دوران نوزادی یا پیش دبستانی ظاهر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *