هفت قانون مضحک درباره درمان زردی نوزاد

آب لیمو، دارای آنتی اکسیدان های قوی است که به باز کردن انسداد مجاری صفراوی کمک میکند. سنگ صفرا: در کیسه صفرا تشکیل میشود، سنگهای صفراوی میتوانند مجاری صفراوی را مسدود کرده و از رسیدن صفرا (و بیلی روبین) به روده جلوگیری کنند. به طور معمول، کبد بیلی روبین را از جریان خون پاک می کند و آن را به مجاری روده انتقال می دهد. تغذیه بیشتر به بدن او کمک می کند تا از طریق حرکات روده یا ادرار، از شر بیلی روبین های اضافه در بدنش خلاص شود. با آزمایش به صورت متناوب میزان بیلی روبین را باید سنجید تا از روند کاهش آن مطمئن شویم در صورتی که حال نوزاد مناسب نباشد یا میزان زردی بیشتر شود بهتر است درمان در بیمارستان انجام پذیرد. آزمایش بیلی روبین سطح بیلی روبین را در خون اندازه گیری می کند. نوزادان متولد شده با هایپرپلازی مادرزادی آدرنال (CAH) نمی توانند به اندازه کافی هورمون کورتیزول تولید کنند ، این امر به کنترل انرژی ، سطح قند ، فشار خون و نحوه پاسخ بدن به استرس آسیب یا بیماری کمک می کند. This c᠎on​tent was do​ne by G᠎SA C᠎ontent Gen​er ator᠎ Demover si on!

معمولاً در تمام نوزادانی که در بیمارستان متولد می شوند ، بیلی روبین سرم (TSB) اندازه گیری می شود. نوزادانی که هنگام تولد دچار خونریزی داخلی و کبودی پوست شدهاند. این یک روش درمان خانگی است که برای نوزادانی که بیلیروبین آنها مرتبا در حال افزایش است کاربرد دارد. ما در مقاله اجاره دستگاه زردی در وب سایت نوزاد زردی که مرکز تخصصی اجاره دستگاه زردی می باشد علاوه بر ارائه شرایط لازم برای اجاره دستگاه زردی قصد داریم این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم. اگر نوزاد شما مبتلا به زردی است مرتبا به او شیر دهید. برای جلوگیری از شدت بیماری و درمان زردی نوزاد بهتر است در چند روز اول ۸ تا ۱۲ بار به کودک شیر دهید تا بدن او دچار کم آبی نشود و بیلی روبین اضافی سریع تر دفع شود. در برخی از نوزادان نیز درمان این بیماری تا ۲ ماه طول می کشد. ، بیماری زردی به دلیل عدم پردازش مناسب بیلی روبین در بدن رخ می دهد. پس از ترخیص از بیمارستان و قطع فتوتراپی نوزاد بهتر است برای بررسی به دلیل بازگشت دوباره زردی مورد معاینه و چکاپ قرار بگیرد. هنوز دلیل قطعی برای این نوع زردی وجود ندارد اما با گذشت زمان با تغذیه مداوم از شیر مادر به مرور کاهش می یابد.

گروه سلامت و پزشکی – استاد دانشگاه علومپزشكی شهید بهشتی گفت: قرار دادن نوزاد مبتلا به زردی زیر لامپ مهتابی نه تنها تأثیری در بهبود زردی ندارد بلكه عوارضی را برای چشم نوزاد به وجود میآورد. زردی نوزادان (یرقان)زردی نوزادان (یرقان) کودک آنلاین: در طی هفتۀ اول، نوزاد را هر روز در مقابل نور برای تشخیص یرقان، رنگ زرد در پوست و سفیدی چشم، مورد معاینه قرار دهید. گروه خونی : اگر گروه خونی مادر با نوزاد متفاوت باشد ، ممکن است کودک آنتی بادی از طریق جفت دریافت کرده باشد که باعث تجزیه سریع و غیر طبیعی گلبول های قرمز می شود. در برخی موارد خاص که زردی شدید با سایر درمانها بهبود پیدا نمیکند، ممکن است نوزاد نیاز به تزریق و تعویض خون داشته باشد. نور فتوتراپی باید طول موج مناسب داشته باشد نورهای با طول موج نامناسب ممکن است به بدن نوزاد آسیب برساند و حتی موجب سوختگی در پوست بدن نوزاد شود.

این زرد شدن ممکن است بعد از 2 تا 4 روز بعد از زایمان شروع شود. این نوزادان با علائمی از قبیل شیر خوردن، بیحالی و سستی، گریه با صدای زیر، فلج نگاه، کندی در حرکت، کمانی شدن گردن و پشت و … رفته رفته پوست صورت در قسمت گونه ها شروع به زرد شدن می کند. استفاده از این مدل اصولی و استاندارد نیست و نه تنها جنبه درمانی ندارد بلکه خود می تواند تاثیرات مخربی بر پوست نوزاد داشته باشد. استفراغ مکرر نوزاد و کودک چه دلایل و راهکارهای درمانی دارد؟ فتوتراپی یا نور درمانی در حقیقت روش علمی درمان زردی نوزاد می باشد. درمانهای غیر تغذیهای خانگی مانند نور بیلی لایت یا پتوی بیلی بلانکت نیز وجود دارد که تاثیر زیادی در درمان این مشکل دارند. هم در علم پزشکی و هم در عرف عامیانه در این دوره سنی نه تنها توصیه به از دست دادن خون نمی کنند بلکه موکدا منع می نمایند. Th᠎is artic​le h᠎as be᠎en creat ed  by  GSA ᠎Co nten​t ᠎Generato᠎r DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *