وقتی حرفه ای ها با اجاره دستگاه زردی نوزاد, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

بنابراین در زمان حمل و نقل دستگاه باید نکاتی را رعایت نماییم تا استاندارد لازم در زمان حمل و نقل رعایت شده و در نتیجه به دستگاه آسیب نرسد و این موارد به صورت زیر تعریف شده اند. درمان در خانه با این دستگاه به دلیل آسان بودن قابل انجام است اما نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از انجام درمان به آنها توجه شود. اشعه های مضر ممکن است به چشمان نوزاد و اندام تناسلی آن اسیب بزند؛ از این رو توصیه می شود هنگام فتوتراپی نوزادان شورت و چشم بند ضد نور را به کار ببرید. زردی در 60 درصد نوزادان رسیده و 80 درصد نوزادان نارس دیده می شود.زردی ای که در 24 ساعت اول خود را بروز بدهد ، یا زردی ای که بعد 2 هفته هنوز باقی است ، خطرناک است . زردی نوزادی یا ایکتر یک بیماری شایع در روزهای نخست تولد است ، که می توان گفت در اکثر نوزادان تازه متولد شده دیده می شود.

 This c onte​nt was cre at᠎ed ᠎with the help of G᠎SA C ontent ᠎Ge᠎ne rator DEMO!

می توان در کنار روش های جدید، درمان سنتی را نیز ادامه داد. روش سنتی به ما می گوید با قطع و کم کردن مصرف شیرینی جات قنادی، غذاهای پرچرب، سرخ کرده، پر ادویه، انواع بستنی، فالوده و مواد نشاسته ای می توان به درمان زردی کمک کرد. علاوه بر آن، بثورات پوستی ماکولوپاپولر قرمز، لتارژی، مخفی کردن سیانوز، بسته شدن سوراخ های بینی به وسیله پدهای چشمی، استعداد آسیب به شبکیه نیز از عوارض این درمان هستند برنزه شدن پوست در نوزادنی که هیپربیلی روبینمی مستقیم دارند ممکن است رخ دهد. علائم این بیماری عبارت است از: زرد شدن پوست و چشم ها، درد مفاصل، درد شکمی، استفراغ، بی میلی نسبت به غذا، تیره شدن ادرار و خستگی. احساس زائل شدن حق و حقوق در زندگی مشترک. ما در شرکت زردی شکن رسام تنها مرکز تخصصی درمان زردی نوزاد و اجاره دستگاه زردی نوزاد در ایران می باشیم و اجاره دستگاه زردی توسط ما با تاییدیه رسمی از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد. همچنین استفاده از انواع آش و سوپ جو، شربت عسل، آب و مایعات از جمله آبمیوه ها می تواند به درمان زردی نوزاد کمک نماید. ​Th is content h as be᠎en creat ed  wi᠎th G SA Co​ntent Genera tor  DE MO .

گاهی بیلی روبین به عنوان بخشی از «پانل» آزمایش ها اندازه گرفته میشود. مبلغ 35 ملیون بمن از فروش خانه پدری به ارث رسید.همون زمان تازه ازدواج کرده بودم. زردی از جمله بیماری هایی می باشد که در نوزادان تازه متولد شده دیده می شود. نوزادان تازه متولد شده اغلب تحت تأثیر زردی قرار می گیرند ، که باعث می شود پوست و چشم های آنها مایل به زرد شود. چشم بند ضد نور برای محافظت از چشم نوزاد به کار می رود. فتوتراپی نوزادان جهت زردی های خفیف یا متوسط به کار می رود و برای زردی های بالاتر از تعویض خون استفاده می شود. زیرا هنگامی که کبد به درستی کار نکند و قادر به حذف بیلی روبین از خون نباشد، سطح بیلی روبین افزایش مییابد. این گلبولهای قرمز سالم را جایگزین خون آسیب دیده نوزاد میکند. زردی یک اختلال کبدی است که با تغییر رنگ پوست بدن و سفیدی چشم به زردی خود را نشان می دهد. زردی چشم و پوست فقط یکی از علائم زردی در نوزادان است. درمان زردی به جای علائم زردی، علت را هدف قرار میدهد. مهم است که مراقب علائم زردی باشید و در صورتی که احتمال می دهید نوزادتان مبتلا به زردی است، فورا با پزشک اطفال صحبت کنید.

Th is  data was do᠎ne by GSA ᠎Cont​ent Ge nerator DE᠎MO.

جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد با سرویس شورت و چشم بند مخصوص با ما در تماس باشید. روش های سنتی درمان زردی نوزاد موثر است اما طول مدت درمان را افزایش می دهد. علاوه بر این، وجود مقادیر بالای بیلیروبین در نوزاد، او را در معرض خطر ناشنوایی، فلج مغزی یا سایر آسیبهای مغزی قرار میدهد. در برخی شرایط یرقان در نوزادان بی خطر است و با تکامل کبد برطرف میشود. چگونگی انجام فتوتراپی در منزل یکی از بیماریهای شایع در دوران نوزادی ، زردی نوزاد یا یرقان است که به طور موقت برای کودکان نوزاد مشکل ساز میشود. لامپ فتوتراپی یکی از انواع لامپ های پزشکی پرکاربردی است که امروزه در انواع 18 وات و 20 وات جهت درمان زردی نوزاد با فتوتراپی موجود می باشد. اگر میزان بیلی روبین در خون نوزاد بیش از حد باشد، چارهای جز دریافت خون نوزاد و تزریق خون جدید به او وجود ندارد. همچنین اگر قصد اجاره دستگاه فتوتراپی را دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید. ما در این مقاله ابتدا به راه تشخیص زردی نوزاد میپردازیم و سپس کاملترین و بهترین راه های درمان این بیماری را به شما عزیزان ارائه می دهیم. This  da ta h᠎as been g​en erat᠎ed  by GSA  Co nten᠎t ​Generato r  DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *