وقتی شما از مردم درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد این است بپرسید} آنچه را پاسخ می‌دهند

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی در مورد میزان یا تعداد دفعات تغذیه کودک یا با مشکل شیردهی با پزشک خود صحبت کنید. اما اصلا جای نگرانی نیست و تقریبا تمام نوزادان دچار این بیماری با توجه به سطح بیلی روبیشان درمان می شود. به این نکته مهم توجه داشته باشید که مثبت بودن نتیجه آزمایش به این معنی نیست که نوزاد به طور قطع به بیماری مبتلا خواهد شد، بلکه ریسک ابتلا به بیماری در او بیش از سایرین است. لامپ هایی که برای درمان زردی نوزاد طراحی می شوند به طور کلی در دو مدل led و فلورسنت هستند که هر کدام ویژگی و ساختار مختص به خود را دارند. اما این مسئله که شما کدام روش را انتخاب نمایید بسیار با اهمیت می باشد. ما در مشاوره برای اجاره دستگاه زردی نوزاد از مزایای این کار به شما می گوییم. علاوه بر این لامپ های مهتابی احتمال خطر شکسته شدن را هم دارند. یکی دیگر از مواردی که باعث می شود لامپ روشن نشود، خرابی سیم های رابط و سوکت هاست. یکی دیگر از مواردی که میتوانید از آن برایدرمان زردی کودکتان کمک بگیرید، استفاده از مکملهای گیاهی است.

پیش از اینکه دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد اجاره داده شود، از نظر نقص فنی و مشکلات دیگر توسط کارشناسان زردیران بررسی می شود. کارشناسان و متخصصین ما تمامی اطلاعات مورد نیاز برای اجاره و استفاده از دستگاه زردی نوزاد را در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با زردی نوزادان نارس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، با زردی کلینیک همراه شوید… همچنین ممکن است در صورت اتصال لامپ به ترانس و لامپ های سری روشن نشود که در این صورت باید لامپ را تعویض کرد. لامپ دستگاه های فتوتراپی ممکن است سیاه شود و یا روشن نشود. انتقال خون به ندرت ، هنگامی که زردی شدید به سایر درمان ها پاسخ ندهد ، ممکن است کودک به انتقال خون نیاز داشته باشد ، که شامل برداشتن مکرر مقدار کمی خون و جایگزینی آن با خون دهنده است ، در نتیجه بیلی روبین و آنتی بادی های مادر رقیق می شود – روشی که در بخش مراقبت های ویژه نوزادان انجام می گردد.

با این حال ، کبد هنوز در حال رشد یک نوزاد ممکن است به اندازه کافی برای از بین بردن بیلی روبین بالغ نباشد. همه ما به صورت طبیعی در بدنمان گلبول های قرمزی داریم که بعد از پیر شدن شکسته شده و توسط کبد از بدن خارج می شود اما در کودکانی که به صورت نارس بدنیا می آیند و یا کبد آنها به صورت کامل تکمیل نشده است این امکان وجود ندارد و به همین دلیل هم گلبول های قرمز آنها بعد از شکسته شدن و ایجاد ترکیبی به نام بیلی روبین در خون باقی می مانند و همین هم باعث می شود تا پوست آنها به رنگ زردی برود و به این عارضه زردی و یا یرقان گفته می شود که معمولا هم در ۲۴ ساعت ابتدایی تولد در نوزادان خود را نشان می دهد و تا دو هفته بعد نیز به طور کامل و تحت نظر پزشک درمان می شود. انسفالوپاتی حاد بیلی روبین: بیلی روبین برای سلول های مغزی سمی است. نوزادانی که سرعت بالایی در افزایش بیلی روبین دارند (کمتر از 17 میلی گرم در دسی لیتر در ساعت) خطر کمتری برای آن ها خواهد داشت و احتمالاً بدون آزمایش یا درمان بیشتر ترخیص می شوند. Po​st was cre​ated  by G᠎SA C ontent  Generator ​DE᠎MO .

اغلب نوزادانی که زردی و کم کاری تیروئید دارند، درمان میشوند و جایی برای نگرانی وجود ندارد. معولا نوزادانی که بین ۳۵ هفته بارداری و بعد از گذراندن دوران بارداری متولد می شوند ، نیازی به درمان زردی ندارند. در بسیاری از موارد عفونت خونی نوزادی، باکتریها در طی بارداری و یا در زمان زایمان از مادر به جنین یا نوزاد منتقل می شوند. البته این مدت زمان در بسیار موارد کمتر است و به یک هفته هم نمیکشد؛ اما گاهی نیز زردی نوزاد طولانی میشود؛ مهمترین دلایل پایین نیامدن زردی نوزاد به ترتیب برخی ترکیبات شیر مادر، ناسازگاری خونی، عفونت ادراری و کم کاری تیروئید هستند. ۱۳- دستگاه های اکسیژن ساز به گونه¬ای طراحی شده اند که بتوانند در ۷ روز هفته ۲۴ ساعت روشن باشند اما برای بیشتر استفاده کردن از دستگاه بهتر است پس از گذشت ۷-۸ ساعت دستگاه به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه خاموش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *