وقتی قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد نی نی سایت Develop Too Rapidly، This is What Happens

برای مثال اگر نوزادی با وزن کامل سه کیلو و به موقع و زایمان طبیعی به دنیا بیاید درجه بیلی روبین 8 تا 10 طبیعی است اگر چه بسیاری از پزشکان ترجیح میدهند چنانچه درجه زردی از 8 میلی گرم بر دسی لیتر بالاتر باشد نیز از روشهای مختلف نسبت به رفع آن اقدام میکنند تا نگرانیها بر طرف گردد. ممکن است با تشخیص پزشک شیر مادر برای مدت محدودی قطع و شیر خشک جایگزین آن شود و یا با تجویز فتوتراپی نسبت به رفع بیماری اقدام نماید. این نوزادان در واقع به دلیل موادی که در شیر وجود داشته دچار این بیماری شده اند و این مواد آنزیم های کبدی و روده ای را غیر فعال کرده اند. پیش از هرچیز باید جلوی تشدید زردی را بگیرید که این کار با شیر دادن کافی مادر به نوزاد در ساعات اولیه تولد صورت می گیرد. در این شرایط معمولاً از فتوتراپی استفاده می شود. اگر جنین گروه خون منفی (مثل مادرش) داشته باشد، هیچ مشکلی برای مادر و جنین ایجاد نمیشود، اما اگر جنین دارای RH مثبت باشد، ممکن است با مشکلاتی چون سقط یا فوت جنین در اواخر بارداری یا مشکلات مادرزادی در جنین همچون نارسایی قلبی و در شایعترین شکل خود با زردی نوزادی روبه رو شویم.

بر خلاف لامپ های فلورسنت، این لامپها به هیچ عنوان اشعه فرابنفش تولید نمیکنند چرا که اساسا در تولید نور با نوع فلورسنت متفاوت هستند. قابل ذکر است نور دستگاه زردی برای اطرافیان در این مدلها هیچ ضرر و خطری برای اطرافیان ندارد ولی لازم است اطرافیان نیز از نگاه مستقیم به لامپهای روشن دستگاه پرهیز نمایند. این لامپ ها در واقع یک نوع دیود هستند که با عبور جریان برق از درونشان اشعه نورانی تولید میکنند بنابراین تابش نور آنها بر بدن نوزاد به هیچ عنوان عوارض ندارد. قطعا آزمایش تنها روش مورد اطمینان برای بررسی میزان زردی نوزاد است؛ اما برخی علائم ظاهری نیز کمک میکنند تا والدین متوجه روند بهبودی زردی یا حتی عود زردی شوند. دعا برای رفع زردی نوزاد همراه با تلاوت سوره ای از قرآن در کنار استفاده از دستگاه فتوتراپی باعث ایجاد حس آرامش در مادر و والدین میشود و نگرانیهای آنها را به مقدار قابل توجهی کاهش میدهد. گفتنی است در کنار دعا حتما جهت سرعت بخشیدن روند درمانی فرزند خود با پزشک متخصص مشورت نمایید تا در صورت نیاز با فتوتراپی بیماری بهبود یابد. فتوتراپی درمانی است که در آن نوزاد زیر نورهای مخصوص قرار داده میشود. بیماری زردی در کودکان به علت ناسازگاری و عدم همخوانی RH خون مادر و جنین بروز میکند. This a​rticle was created with t he help  of GSA Content ​Ge᠎nera to​r DEMO.

درصورت عدم توجه والدین به درمان زردی در کودکان احتمال بالا رفتن عدد زردی وجود داشته و در صورت افزایش آن احتمال عقب افتادگی ذهنی و تاثیر آن در مغز نوزاد بسیار زیاد میشود. در صورتی که زردی در کودکان بیشتر از ۱۸ باشد باید در بیمارستان مقابل نورهای مخصوص درمان شوند و نورهای معمولی و خانگی هیچ تاثیری در درمان زردی ندارند. این درحالیست که زردی در نوزادان به هیچ یک از این موارد ارتباط نداشته و مادران باردار بهتر است به افراد متخصص گوش فرا دهند. حتی در موارد حاد نیز این بیماری به راحتی با دارو درمان میشود پس نیازی نیست که استرسی در این زمینه داشته باشید. برخی افراد غیرمتخصص جهت جلوگیری از زردی در نوزاد مادران را به انجام برخی موارد توصیه میکنند؛ به عنوان مثال از تاثیر غذاهای سرد و گرم در جلوگیری از زردی میگویند. با این حال تمام تلاش خود را انجام دهید تا کودک هرچه بیشتر شیر مادر دریافت کند، زیرا این امر به او کمک می کند مقدار بیلی روبین اضافی را از بدن خود خارج کند.

اگر نوزاد شما این مشکل را داشته باشد اصلا جای نگرانی نیست زیرا که با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های زردی نوزاد به روشی آسان و سریع در منزل قابل درمان است . زیرا بچه در رفت و آمد، محیط بیمارستان یا آزمایشگاه یا تخت آلوده نمونهگیری هم اذیت میشود؛ هم در خطر انواع عفونتهای پوستی، ادراری، تنفسی و گوارشی قرار میگیرد. ضمنا بر خلاف نوع فلورسنت اصلا گرما هم تولید نمیکنند و لذا خطر سوختگی پوست کودک و عوارض دستگاه فتوتراپی ال ای دی صفر است. لذا خانواده های عزیز میتوانند بدون هیچگونه نگرانی از محصولات این مرکز استفاده نمایند. دعا تنش و استرس را از خانواده ها و به خصوص مادر دور میکند و همین عامل اثر گذاری مستقیم روی کودک داشته و لذا باعث تسریع در رفع بیماری اش خواهد شد. زردی در نوزادان از درصدهای مختلفی برخوردار است. برخی از نوزادان دچار مشکل زردی می شوند که علائم آن میتواند زرد شدن سفیده چشم و رنگ پوست باشد و علت ایجاد این مشکل ناتوانی نوزاد در دفع بیلی روبین اضافی بدن است . به همین دلیل بیلی روبین هایی که سلول ها آزاد می کنند، نمی توانند از طریق کبد دفع شوند و این رنگدانه های زرد در زیر پوست تجمع کرده و باعث زردی نوزاد می شود. ​A rt icle has ​been cre at​ed  by G SA  C on᠎tent G᠎enerator  Demov ersion.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *