پایدار دلایل برای اجتناب درمان زردی نوزاد

این بالشها همچنین به عنوان پتوهای فیبروپتیک شناخته می شوند، با کابلهای فیبر نوری که نور آبی را بر روی کمر و بدن کودک می تابانند. آنها همچنین می توانند عارضه عفونت مجاری صفراوی یا ناشی از اختلال خونی باشند. پزشک علائم شما و همچنین نتیجه آزمایش را در نظر می گیرد تا به تشخیص بیماری کمک کند. هر فرد مبتلا به زردی که نشانه اصلی بالا بودن میزان بیلی روبین است ، باید به پزشک مراجعه کند. در بسیاری از موارد ، بیلی روبین بالا نشانه چیزی نیست که نیاز به درمان فوری داشته باشد. سطح بیلی روبین بالا معمولاً نشانه این است که چیزی در کبد یا کیسه صفرا درست نیست. اگر پزشک بلافاصله مطمئن نباشد که چه چیزی باعث بالا رفتن سطح بیلی روبین در شما شده است ، ممکن است لازم باشد آزمایش های دیگری انجام دهید. سطح زردی کودک توسط ماما یا پرستار به راحتی قابل بررسی است.

Th​is post h as be​en w ritten wi th t he  he lp of G᠎SA Con᠎te᠎nt G​ener ator  DE​MO !

یکی از بیماری هایی که گاهی به طور جدی نوزاد و والدین او را دچار مشکل می کند، زردی است. به طور معمول کودکان از روز دوم تولد به بعد دچار تغییر رنگ در پوست می شوند. 4. دستگاه زردی باعث می شود که بدن نوزاد گرمتر شده و باعث بی حالی نوزاد می شود؛ بنابراین نباید دمای اتاق هم بیش از حد معمول گرم باشد. علائم سنگ کیسه صفرا شامل موارد زیر است:• درد در قسمت فوقانی راست شکم یا زیر سینه• درد پشت بین شانه ها یا شانه راست• احساس بیماری• استفراغاگر بدن به دلیل بیماری کبد بیش از حد بیلی روبین تولید کند یا اگر کبد کلسترول زیادی ایجاد کند، سنگ کیسه صفرا ممکن است تشکیل شود. اما در مواردی كه بهندرت پیش میآید، بهتر است شیر مادر به مدت ۲۴ ساعت قطع شود و پس از این مدت دوباره نوزاد را با شیر مادر تغذیه كرد، یعنی اگر بچهای مبتلا به زردی شده و بیلیروبینش هم در حد ۱۶ است و مدام زیر دستگاه میرود و خارج میشود، وضعیتش چه بهتر شود و چه نشود، بهتر است تغذیه او را با شیر مادر به مدت ۲۴ ساعت قطع و با شیرخشك او را تغذیه كرد. هنگامی که کبد ملتهب است ، نمی تواند بیلی روبین را به راحتی تجزیه کند و منجر به تجمع آن در خون می شود. Po᠎st w᠎as c​reated by G᠎SA Con te nt Gen​er ator ​DEMO.

مجاری صفراوی شما کبد را به کیسه صفرا دهانه روده کوچک که دوازدهه نامیده می شود متصل می کند. آنها به حرکت صفرا ، حاوی بیلی روبین ، از کبد و کیسه صفرا به روده ها کمک می کنند. کیسه صفرا وظیفه تولید صفرا را بر عهده دارد که به تجزیه چربی ها قبل از ورود آنها به روده کمک می کند. بیلی روبین وقتی ایجاد می شود که کیسه صفرا مسدود شده و نتواند به درستی تخلیه شود. سنگ کیسه صفرا زمانی که موادی مانند کلسترول یا بیلی روبین در کیسه صفرا سفت می شوند، اتفاق می افتد. زردی کار تمام این امکانات را به منظور آسایش خاطر والدین محترم فراهم نموده است، به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که در طول روند درمان زردی نوزاد خود هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت، هم چنین این امکان برای شما فراهم می شود که بدون جدا نمودن مادر از نوزاد، نسبت به درمان زردی اقدام نمایید. بنابراین و با قاطعیت و بر اساس تجربیات مکرّر خود که تقریباً همیشه حاصل آن، درمان مناسب نوزادان بوده است به شما اطمینان خاطر می دهم که با انجام این اقدامات ساده و موثّر می توانید خاطره شیرین روزهای اوّل تولّد نوزاد خود را جایگزین خاطره تلخ سرگردانی در بیمارستان و جدایی از فرزند دلبند خود و نگاه کردن به او بر روی تخت فوتوتراپی(نوردرمانی) کنید.

این مشکل باعث می شود که تخلیه صفرا از کبد شما کند یا به طور کامل متوقف شود. اگر این مجاری ملتهب یا مسدود شود ، نمی توانند صفرا را به درستی تخلیه کنند. این یک پروتئین در خون است که سطح آنتی بادی های مادر را که به سلول های قرمز خون نوزاد حمله می کنند ، کاهش می دهد. والدین می توانند با اجاره دستگاه فتوتراپی در اسلامشهر به درمان نوزاد خود کمک کنند. برای والدین بسیار مهم است که نوزادان خود را چند روز پس از تولد برای معاینه بیاورند زیرا سطح بیلی روبین بین ۳ تا ۷ روز پس از تولد به اوج خود میرسد. ممکن است سطح بیلی روبین به میزان کمی بالا باشد و هیچ علائمی نداشته باشید. پس از آن انتظار این است كه دستها و پاها درگیر زردی شوند. این مشکل نتیجه از دست دادن توانایی کبد در حذف و تجزیه بیلی روبین از جریان خون است. به طور کلی بیش از 70درصد نوزادان در روزهای اولیه تولد با این بیماری دست به گریبان می شوند که نشانگر شایع بودن آن در نوزادان است و یکی از بهترین ، کم هزینه ترین و مطمئن ترین روش ها برای بهبود زردی نوزادان استفاده از نوردرمانی یا دستگاه فتوتراپی می باشد. Th is po​st has ​been g​en᠎erated by G​SA C᠎onte​nt G​en erat or  Demov ersion !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *