پایین بودن اجاره دستگاه زردی نوزاد در کرج Exposur

دکتر زهره میرعمادی: گاهی زردی بیش از زمان معمول طول می کشد و با وجودیکه در معاینه علامت خاصی دیده نمی شود، درمانهای معمول مثل افزایش دفعات شیردهی یا داروهای سنتی سطح بیلیروبین را پایین نمی اورد. اگرچه بر خلاف نوع دیگر زردی، در زردی طول کشیده مقدار زردی کمتر از حدی است که باعث آسیب مغزی شود اما نکته مهم اینجاست که علت ادامه زردی در این نوزادان باید بررسی و یافت شود تا مشکلات دیگری پیش نیاید. یک فوق تخصص نوزادان گفت: اگر به موقع زردی نوزاد تشخیص داده نشود میزان زردی در خون افزایش مییابد و به مغز نوزاد آسیبهای جدی وارد میشود. اگر اختلال در عملکرد کبد یا سایر ناهنجاری ها وجود داشته باشد ، ممکن است سطح بیلی روبین همچنان بالا بماند یا همچنان افزایش یابد ، این نشان می دهد که آزمایش های تشخیصی بیشتر ، ارزیابی بالینی و درمان مورد نیاز است. همانطور که گفته شد ممکن است یرقان به دلیل وجود آسیب در کبد ایجاد شود.

به همین دلیل کارشناسان آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما هر انچه لازم است بدانید را در این مقاله در اختیار شما قرار می دهند. کارشناسان و متخصصین ما تمامی اطلاعات مورد نیاز برای اجاره و استفاده از دستگاه زردی نوزاد را در اختیار شما قرار می دهند. در این نوع دستگاه برای جلوگیری از آسیب نور به چشم سایر افراد، روی آن ملحفه ای می کشند و بعد نوزاد را زیر دستگاه که با ملحفه پوشیده شده قرار می دهند. زردی که بیش از 3 هفته ادامه یابد ممکن است نشانه بیماری زمینه ای باشد.علاوه بر این ، مقادیر بالای بیلی روبین می تواند کودک را در معرض ناشنوایی ، فلج مغزی یا سایر اشکال آسیب مغزی قرار دهد.جهت اطلاع از قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در کرج می توانید با ما در ارتباط باشید . در صورتی که با انجام بررسی ها توسط پزشک تمام علل فوق رد شود و نوزاد از شیر مادر تغذیه نماید، این زردی ناشی از شیر مادر تلقی شده که می تواند شش هفته و حتی در برخی مواقع تا دوازده هفته ادامه یابد که مسئله ای طبیعی است.

This data w as done by GSA Content Generator Dem oversi on !

زردی نوزادان بطور معمول در طی دو هفته اول زندگی برطرف می گردد اما در صورتی که بعد از دوهفته در نوزادان رسیده و بعد از سه هفته در نوزادان نارس ادامه یابد، به آن زردی طول کشیده می گویند. در نوزادان و کودکان تازه دنیا آمده انواعی از بیماری ها و مشکلات ممکن است به وجود بیاید. اکثر نوزادان وقتی به دنیا می آیند دچار زردی می شوند و گاهی می توان از روی رنگ زردی که برروی چهره آن ها نمایان است متوجه شد. این برند در حوزه سلامت و مراقبت نوزادان در راستای بومی سازی تجهیزات پزشکی تولید و سفارشی سازی می گردد. لازم به ذکر است اجاره دستگاه به صورت شبانه روزی و با مجوز وزارت محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد. البته لازم به ذکر است در این زمان همواره باید میزان زردی خون نوزاد چک شود که چنانچه در محدوده پرخطر نباشد اقدام خاصی لازم نیست و بتدریج برطرف خواهد شد. پس توجه نمایید که هرگونه تغییر رنگ در پوست و یا صورت یا چشم نوزاد میتواند از علائم زردی نوزاد باشد و باید حتما جدی گرفته شود. تقریبا تمام نوزادان تازه متولد شده دارای سطحی از زردی پوست هستند.

وی خاطرنشان کرد: معمولا نوزادان در روز اول تولد، بیماری زردی ندارند ولی در صورت پدیدار شدن این حالت در این روز، این آسیب جدیتر میشود. برای تامین مایعات بدن نوزاد در چندین روز اول تولد، روزانه بین ۸ تا ۱۲ بار به او شیر بدهید. خبر خوب این است که در اکثر موارد با رشد کبد نوزاد و به محض شروع تغذیه، زردی نوزاد به خودی خود از بین می رود. بیلی روبین یک نوع رنگدانه رنگ زرد است که در کبد تولید می شود و بدن از طریق ادرار می تواند آن را دفع کند. قسمت بعدی که زردی بر روی آن اثر می گذارد روی گونه ها می باشد و سپس در کل صورت خودش را نمایان می کند. در این دستگاه جهت نور گیری نوزاد نیازی نیست که نوزاد جابجا گردد و در همان حالتی که نوزاد بر روی تخت و یا روی زمین قرار دارد می توانید دستگاه را بر روی نوزاد قرار داده و نور درمانی را شروع کنید…  Th is con tent h as be᠎en cre ated ᠎by G SA Con te nt  Gen᠎erator Demoversion​!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *