پول بیشتری می خواهید؟ دریافت علت زردی نوزاد

به احتمال زیاد طی هفته های ۲ و ۳ به اوج خود می رسد ، اما ممکن است در یک ماه یا بیشتر در سطح پایین باقی بماند. در فتوتراپی معمولی نوزاد را زیر لامپ هالوژن یا فلورسنت قرار می دهند و چشم های او را می پوشانند. در این روش فتوتراپی کودک شما در زیر لامپ هالوژن یا لامپ فلورسنت قرار می گیرد و چشمهایش پوشیده می شود. نور درمانی (فتوتراپی) ی استفاده از لامپهای فلورسنت مخصوص این روش شیوه ای موثر در كاهش زردی نوزاد است. نورهای سفید، آبی یا سبز به بدن نوزاد تابیده می شود. IVIG معمولاً فقط در صورتي استفاده مي شود كه فتوتراپي به تنهايي موثر نبوده و سطح بيلي روبين در خون همچنان در حال افزايش باشد. هموگلوبین به بيلي روبين غير مستقیم تبديل مي شود كه يك ماده غير قابل حل است كه به آلبومين خون باند مي شود. این معمولاً در سنین ۲ تا ۴ روزگی کودک قابل مشاهده است. زردی نوزاد را می توان از طریق مشاهده عوامل بالینی مانند زردی پوست تشخیص داد. سطح بالاتری از گلبول های قرمز خون که بیشتر در نوزادان با سن کوچک حاملگی (SGA) و برخی دوقلوها مشاهده می شود. زردی نوزاد یک بیماری شایع و موقت است و معمولاً بی ضرر که در نوزادان تازه متولد شده رخ می دهد. ​Da​ta w as c᠎re​ated ​by G​SA Content ᠎Gene rator  DEMO .

شرکت خدمات درمانی نوین طب شامل یک گروه حرفه ای از کارشناسان نوزادان و کادر پرستاری است که با در اختیار داشتن جدیدترین تجهیزات پاسخگوی شبانه روزی بیماران جهت درمان زردی نوزادان و همچنین اجاره دستگاه زردی نوزاد در سریعترین زمان ممکن است. در واقع مصرف سیر و پیاز خام به عنوان علت زردی نوزادان در طب سنتی مطرح است. بیبی طب درمان یک شرکت معتبر درمانی با سابقه 15 ساله و متشکل از بهترین ماماها و پرسنل درمان می باشند که با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های فتوتراپی روز جهان و بهره گیری از علم مامایی بستری را فراهم نموده تا به جای روند درمان نوزاد در بیمارستان و مشقت ها که بر کسی پوشیده نیست و دور بودن نوزاد از مادر، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در منزل برای تسهیل و آرامش مادر و نیز نوزاد فراهم آورد. فروش مولکولارسیو 13Xشرکت پتروتات فروش مولکولارسیو 13X در سایز ها و اشکال مختلف جهت جذب CO2 ، H2S ، مرکاپتان ها و تولید اکسیژن پزشکی با بهترین قیمت و کیفیت.

فتوتراپی در حقیقت به مفهوم معالجه توسط فوتون ها و نورها می باشد.همان گونه که مستحضرید یکی از بیماری های رایج در میان نوزادان تازه به دنیا آمده زردی یا یرقان می باشد. به همین خاطر در تجهیزات مدرن تر فتوتراپی با تکنولوژی روز دنیا از لامپ های LED استفاده می شود. زردی نوزاد عارضه ایست که برای اکثر کودکان تازه به دنیا آمده رخ می دهد و سبب بروز نگرانی هایی برای مادر و اطرافیان می شود. هنگامي که جنین در درون رحم مادر به سرمی برد، با کمبود اکسيژن مواجه می شود و به همين دليل سيستم دفاعي او از طريق کبد تعداد بيشتری گلبول قرمز در پاسخ توليد مي کند. بسیاری از نوزادان با مشکل زردی مواجه هستند و والدین نگران این وضعیت می باشند. مطالعات زیادی تاثیر انواع مختلف ماساژ بر میزان بیلیروبین نوزادان را مورد بررسی قرار دادهاند و نتایج متناقضی از آن حاصل شده است. • درصورتی كه متوجه زرد شدن رنگ پوست نوزاد شدید، بلافاصله به پزشك مراجعه كنید تابا آزمایش سریع و به موقع، میزان زردی خون نوزاد اندازه گیری شود. در این وضعیت از نوزاد برای خاطر جمعی از پایین آمدن میزان بیلی روبین خون آزمایش خون گرفته می شود.

اگر نگران هستید که میزان مصرف شیر خشک کودک شما کم یا زیاد است یا حداقل 8 بار در 24 ساعت غذا نمی خورد، با پزشک صحبت کنید. برای اینکه مطمئن شوند که سطح بیلی روبین کاهش یافته است، از نوزاد آزمایش خون می گیرند. اگر در حال جستجو برای سرویس دهنده ای مطمئن در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی نوزاد خود در منزل هستید و هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارید ما می توانیم شما را در تمامی مسیر یاری کنیم. در ادامه این مطلب با زردی کلینیک همراه باشید تا اطلاعاتی را در رابطه با بروز زردی در نوزادان و راه های درمان آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. وی در ادامه این مطلب افزود: اكثر نوزادان نارس دچار زردی میشوند و واژه زردی فیزیولوژیك برای نوزادان نارس كاربردی ندارد چرا كه مقادیر نسبتاً پایینتر این بیماری برای آنها خطرناك و نیاز به درمانهای اساسیتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *